حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نگاه به آنتی ویروس Microsoft Defender ویندوز ۱۱ و اندروید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | امنیت، مایکروسافت

آنتی ویروس یا به عبارت صحیح تر anti-malware ویندوز دفندر را تقریبا اکثر کاربران ویندوز می شناسند. این نرم افزار به تازگی با نام مایکروسافت دفندر شناخته می شود. امروز ما می توانیم اولین نگاه به آنتی ویروس Microsoft Defender ویندوز ۱۱ و اندروید را با هم داشته باشیم.

آنتی ویروس Microsoft Defender ویندوز ۱۱ و اندروید

برنامه جدید Microsoft Defender که برای اولین بار اوایل پاییز امسال در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دیده شد، امروز دوباره در تصاویر بازاریابیِ لو رفته، ظاهر شد.

اوایل امروز یک تصویر رسمی به اشتراک گذاشته شد که مایکروسافت دفندر ویندوز 11 و اندروید این برنامه را نشان می‌دهد. به لطف این تصویر اکنون می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به عملکرد کلی این برنامه‌ها داشته باشیم.

Microsoft Defender ویندوز ۱۱

Microsoft Defender ویندوز ۱۱

از امروز، برنامه Microsoft Defender Preview که برای دانلود در فروشگاه مایکروسافت در دسترس است اما در حال حاضر محدود به کارمندان مایکروسافت بوده و صفحه ورود به سیستم تنها چیزی است که تا به حال از برنامه دیدیم.

مایکروسافت دفندر ویندوز ۱۱ فعلا در فاز تست محدود بوده و برای عموم کاربران اجازه ورود نمی دهد - ترنجی

مایکروسافت دفندر ویندوز ۱۱ فعلا در فاز تست محدود بوده و برای عموم کاربران اجازه ورود نمی دهد – ترنجی

با این حال، با تصویر بازاریابی فاش شده امروز، می‌توانیم ظاهری شبیه صفحه اصلی برنامه را ببینیم که دستگاه‌های متصل ویندوز، اپل‌ی و اندروید را نشان می‌دهد.

هدف از این برنامه جدید Microsoft Defender کمک به کاربران برای ایمن نگه داشتن تمام دستگاه های خود در برابر تهدیدات دیجیتالی از جمله برنامه های مخرب و لینک های وب خواهد بود. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند نکات امنیتی را ارائه کند تا هشدارها و گزارش‌های وضعیت را برای کاربران ارسال کند.

فضای موبایلی مایکروسافت دفندر

فضای موبایلی مایکروسافت دفندر

در حالی که ما تمام جزئیات مربوط به این برنامه جدید Microsoft Defender را نمی دانیم، این گزارش جدید نشان می دهد که این برنامه می تواند به زودی به طور رسمی معرفی شود. Microsoft Defender (که قبلاً Windows Defender بود) اکنون به عنوان یک راه حل قوی ضد بدافزار در رایانه های شخصی ویندوز شناخته می شود، اما به نظر می رسد که این برند به طور جدی فراتر از ریشه های ویندوز خود رشد خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که مایکروسافت Defender را روی موبایل خود نصب کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)