حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ سرانجام امکان انتقال چت از اندروید به iOS را فراهم کرد + آموزش استفاده

واتس اپ به‌تازگی قابلیت موردانتظار انتقال چت ها از اندروید به iOS را ارائه کرده است. بله، درست شنیدید؛ شما به‌زودی قادر خواهید بود تا چت‌های خود را بدون نیاز به برنامه‌های شخص‌ثالث از اندروید به iOS منتقل کنید. این ویژگی درحال‌حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و کاربران بتا جزو اولین کسانی خواهند بود که از این ویژگی استفاده می‌کنند. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به چگونگی انتقال چت‌های Whatsapp از Android به iOS می‌اندازیم.

انتقال چت از اندروید به iOS در واتس اپ

واتس اپ و اپل از امروز از قابلیت انتقال داده‌ها از اندروید به iOS پشتیبانی می‌کنند. هنگامی که کاربری از اندروید به iOS سوئیچ می‌کند، برنامه «Move to iOS» اپل اکنون گزینه‌ای برای اضافه کردن داده‌های WhatsApp دارد.

کاربران باید برنامه Move to iOS را بر روی تلفن هوشمند اندرویدی خود دانلود کنند، همان‌طور که این کار درهنگام انتقال داده‌ها از Android به iOS مرسوم است. کاربران همچنین باید بررسی کنند که نرم‌افزار موجود در آیفون و تلفن‌های هوشمند اندرویدی آن‌ها مطابق با استانداردهای اولیه باشد.

آیفون شما باید iOS 15.5 یا بالاتر را اجرا کرده و گوشی اندرویدی‌تان نیز باید حداقل Android 5.0 داشته باشد و برنامه Move to iOS را در آن داشته باشد. واتس اپ برای آیفون نیز باید به نسخه 2.22.10.70 یا بالاتر به‌روز شود. واتس اپ برای اندروید باید به نسخه 2.22.7.74 یا بالاتر ارتقا یابد. برای اینکه واتس اپ کار کند، هر دو دستگاه باید به یک شبکه وای‌فای یکسان متصل باشند.

انتقال چت از اندروید به iOS در واتس اپ

انتقال چت از اندروید به iOS در واتس اپ

همچنین برای پیوند با برنامه Move to iOS و انتقال داده از تلفن اندرویدی خود، آیفون شما باید کاملاً نو باشد یا به تنظیمات کارخانه بازنشانی شود. در اینجا نحوه انتقال چت Whatsapp از Android به iOS را برای شما آموزش مي‌دهیم:

1- با دانلود برنامه Move to iOS در تلفن Android خود شروع کرده و اعلان‌های روی صفحه را دنبال کنید.

2- یک کد در آیفون شما نمایش داده می‌شود. وقتی از شما خواسته شد، کد را در دستگاه اندرویدی خود وارد کنید.

3- روی Continue ضربه بزنید و WhatsApp را در صفحه Transfer Data انتخاب کنید.

4- در مرحله بعد، Start را در تلفن اندروید خود فشار داده و منتظر بمانید تا WhatsApp داده‌ها را برای انتقال آماده کند. توجه داشته باشید که پس از آماده شدن داده‌ها، این موارد از تلفن اندرویدی شما خارج خواهد شد.

5- پس از آماده شدن داده‌ها، برای بازگشت به برنامه انتقال به iOS، بر روی Next کلیک کنید.

6- اکنون روی Continue ضربه بزنید تا داده‌ها از تلفن اندرویدی خود به آیفون منتقل شوند و منتظر بمانید تا انتقال به iOS تأیید شود که انتقال کامل شده است.

7- در مرحله بعد، آخرین نسخه واتس اپ را از اپ استور بر روی آیفون خود نصب کنید.

8- واتس اپ را باز کرده و با استفاده از همان شماره تلفن همراهی که در دستگاه قدیمی خود استفاده می‌کردید، وارد آن شوید.

9- درنهایت، هنگامی که از شما خواسته شد، روی Start ضربه بزنید و اجازه دهید فرآیند بازیابی اطلاعات کامل شود. فرآیند فعال‌سازی آیفون خود را کامل کنید و سپس می‌توانید چت‌های خود را در گوشی آیفون بیابید.

نحوه انتقال چت های WhatsApp از آیفون به اندروید + آموزش تصویری

هنگامی که کاربر داده‌های WhatsApp را به‌عنوان یک گزینه در برنامه انتخاب می‌کند، داده‌ها به روشی سازگار با iOS بسته‌بندی می‌شوند. این اطلاعات توسط اپل دیده نخواهد شد و رمزگذاری‌شده باقی خواهد ماند. درحالی‌که کاربران می‌توانند پیام‌های شخصی را انتقال دهند، تاریخچه پرداخت‌ها و سابقه تماس به دستگاه iOS شما منتقل نمی‌شود.

مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل متا، پیرامون ویژگی جدید اپلیکیشن واتس اپ بیان می‌کند:

ما درحال اضافه کردن قابلیت جابه‌جایی ایمن بین تلفن‌ها و انتقال تاریخچه چت، عکس‌ها، ویدیوها و پیام‌های صوتی از نسخه Android به iOS واتس اپ هستیم و درعین‌حال رمزگذاری سرتاسر را حفظ می‌کنیم. این یک ویژگی برتر درخواستی از سوی کاربران ما است. ما سال گذشته توانایی انتقال چت از iOS به اندروید را راه‌اندازی کرده بودیم و اکنون صورت برعکس آن را ارائه کرده‌ایم.

دیدگاه شما پیرامون قابلیت انتقال تاریخچه چت واتس اپ از سیستم‌عامل اندروید به iOS چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی