حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تولید انبوه گلکسی بادز پرو 2 را آغاز کرده است + رنگ‌بندی مدل جدید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

چند روز پیش شایعه شد که نسل آینده ایربادز پیشرفته سامسونگ درکنار گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در مردادماه امسال معرفی خواهند شد. اکنون، اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ ازجمله آغاز تولید انبوه این ایربادز و رنگ‌بندی آن فاش شده است.

تولید انبوه گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ

طبق جدیدترین اطلاعات منتشرشده از افشاکننده Max Jambor، گلکسی Buds Pro 2 وارد مرحله تولید انبوه شده است. این بدان معناست که ایربادز آینده سامسونگ می‌تواند ظرف چند هفته دیگر معرفی شود. یکی دیگر از افشاگران با نام SnoopyTech نیز، به‌تازگی ادعا کرده است که ایربادز آینده سامسونگ در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد: Zenith Bora Purple ،Zenith Graphite و Zenith White.

همچنین گزارش شده است که گلکسی بادز پرو 2 می‌تواند زودتر از حد انتظار عرضه شود و لیست‌های خرده‌فروشی به فروش این مدل در اوایل جولای 2022 اشاره دارد. اگر این شایعه درست باشد، گلکسی بادز پرو 2 ممکن است خیلی زودتر از گلکسی زد فلیپ 4، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی واچ 5 در قفسه فروشگاه‌ها به فروش برسد.

تولید انبوه گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ

تولید انبوه گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ

اطلاعات زیادی در مورد Galaxy Buds Pro 2 در دست نیست، اما ما انتظار داریم که این ایربادز طراحی جدیدتری کیفیت صدا و عملکرد ANC بهبودیافته و عمر باتری بیشتری نسبت‌به مدل قبلی خود داشته باشد. همچنین اگر سامسونگ بتواند ویژگی صدای 360 درجه و سوئیچ خودکار بین دستگاه‌های گلکسی را بهبود بخشد، عالی خواهد بود.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، گفته می‌شود که کمپانی سامسونگ درنظر دارد تا در آگوست 2022 یک رویداد Unpacked را برای معرفی دستگاه‌های پریمیوم جدید خود برگزار کند. به‌غیر از تلفن‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند، این شرکت همچنین از نسل دوم ایربادز پیشرفته خود با نام گلکسی بادز پرو 2 نیز رونمایی خواهد کرد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون آغاز تولید انبوه گلکسی بادز پرو 2 و رنگ‌بندی جدید این مدل از ایربادزهای شرکت کره‌ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی