حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتراک پولی تلگرام ماه آینده با قابلیت‌های جدید اضافه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

دو هفته پیش بود که در اخبار شنیدیم اشتراک پریمیوم تلگرام به زودی ارایه خواهد شد. این اشتراک نیاز به پرداخت هزینه خواهد داشت. گفته می شود که اشتراک پولی تلگرام ماه آینده با قابلیت‌های جدید اضافه خواهد شد.

اشتراک پولی تلگرام

ماه گذشته شایعه ای در مورد تمایل تلگرام به راه اندازی یک اشتراک پولی شروع شد و امروز پاول دوروف، بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت، تایید کرده است که این اشتراک به زودی ارایه می شود.

تلگرام پریمیوم قبل از پایان ماه جاری میلادی ارائه می شود. با این حال، قبل از نگران شدن توجه داشته باشید که تمام ویژگی‌های فعلی که رایگان هستند، رایگان خواهند ماند. حتی ویژگی های جدیدی نیز در آینده به کاربران اشتراک رایگان ارائه می شود.

تلگرام

تلگرام

دروف می‌گوید که Telegram Premium به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌ها، سرعت و منابع اضافی را به دست آورد. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد از تلگرام پشتیبانی کنند و به باشگاهی بپیوندند که ابتدا ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کند.

حتی کاربرانی که مشترک تلگرام پریمیوم نیستند، می‌توانند به‌طور غیرمستقیم از برخی از مزایای آن بهره‌مند شوند. مثلا مشاهده فایل‌های حجیم، رسانه‌ها و استیکرهای خاص کاربران Premium از این جمله موارد است. حتی آن ها می توانند برای افزودن ری‌اکشن‌های اکانت Premium می توانند روی پیام شخصی که اکانت پریمیوم دارند ضربه بزنند و از همان ری-اکشن استفاده کنند.

دروف اعلامیه خود را که البته در تلگرام منتشر کرد، با گفتن این که آزمایش تبلیغاتی این شرکت در کانال های عمومی موفق تر از آنچه انتظار می رفت، به پایان رساند. حتی با وجود این موضوع، او فکر می کند که این سرویس باید در درجه اول توسط بودجه داخلی تامین شود. کاربران باید اطمینان حاصل کنند که در آینده آن ها اولویت اصلی تلگرام باقی می‌مانند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اشتراک پولی تلگرام را بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، اشتراک پولی دیگه، خیلی ببخشیدا مثل اینکه تلگرامم قراره گند بزنه به کسب و. کارش،البته شاید اینستاگرام غیر رسمی که تویعضی ازسایتای داخلی هم هستش اونا مزایارو بیارن تو نسخه های خودشون و دیگران بتونن بصورت رایگان ازش استفاده کنن، البته یه خوبی داره میشه قبل خرید اون مزایای جدید رو امتحان کردوبعدش اگه دوست داشتید میتونید بخرید، حااا ابدیتشو بده ببینیم تا چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)