حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود انیمیشن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از رایج ترین تفریحات میان مردمان دنیا در اوقات فراغت دیدن فیلم وسریال است، اما همیشه نباید تماشای فیلم در ژانرهای ترسناک و اکشن و… باشد، یکی از مواردی که حتی بزرگسالان بسیاری در دنیا نیز به پای تماشای آن می نشینند، انیمیشن است، موضوعات انیمیشن از قدیم مطرح بوده است، ساخت انیمیشن از زمانی آغاز شد که کارگردان ها و تهیه کنندگان فیلم های سینمایی به این فکر افتادن که چرا فقط باید از اطراف و پیرامون خود فیلم تهیه کنیم؟

چرا دنیایی جدید نسازیم و کاراکترهای خود را همان طور که می خواهیم نسازیم؟ این ها سوالاتی بود که کارگردانان و تهیه کنندگان با آن مواجه شدند و باعث خلق اولین انیمیشن شدند؛ به قدری در این حرفه موفق عمل کردند که دانلود انیمیشن جدید همواره محبوبیت زیادی در بین مردم داشته است.

بهترین انیمیشن ها کدام اند؟

انیمیشن ها معمولا در فضایی طنز ساخته می شوند، چرا که انیمیشن یا همان پویا نمایی، هنر جان بخشیدن به اشکال و تصاویر ثابت است؛ هنر انیمیشن و پویانمایی تقریبا برای اولین بار توسط کارگردانی فرانسوی به نام جرج ملیس در فیلم ( سفر به ماه ) آن هم با تکنیک توقف ضبط دوربین و تغییر محتوای قاب تصویر و سپس ضبط دوباره آن و تکرار این روند که تقریبا همان تکنیک استاپ موشن ( Stop Motion ) در انیمیشن و پویانمایی است، انجام پذیرفت.

جاسوسان نامحسوس – Spies in Disguise

جاسوسان نامحسوس  انیمیشنی در ژانر کمدی و جاسوسی است که در سال 2019 اکران شد. نیک برونو و تروی کوین کارگردانان این انیمیشن بودند. وظیفه تهیه‌کنندگی این اثر برعهده پیتر چرنین و مایکل چی. تراورس قرار داشت. فیلم‌ نامه انیمیشن جاسوسان نامحسوس توسط برد کوپلند و لاید تیلور نوشته شد.

انیمیشن جاسوسان نامحسوس آنطور که انتظار می‌رفت نمرات بالایی دریافت نکرد. ازجمله صداپیشگانی که در این انیمیشن به ایفای نقش پرداختند می‌توان به ویل اسمیت، تام هالند، رشیدا جونز، بن مندلسون، ریبا مک‌اینتایر، کارن گیلان و دی‌ جی خالد اشاره کرد. این انیمیشن با بودجه تولید 100 میلیون دلاری‌اش، حدود 171 میلیون دلار فروش کرد.

خلاصه داستان این انیمیشن بدین شرح است: هنگامی که دنیا وارد خطر می ‌شود، بزرگ ‌ترین جاسوس دنیا به نام لانس استرلینگ وارد عمل می‌ شود. اما در این راه دچار مشکلات فراوانی می‌ شود و به جرم خیانت به سازمان جاسوسی تحت تعقیب قرار می‌گیرد. در این زمان لانس استرینگ نزد مخترع جوانی به نام والتر بکت می‌رود که خودش او را از شرکت اخراج کرده بود و از او می‌خواهد او را مخفی کند؛ اما در این بین تحت یک اتفاق به کبوتر تبدیل می‌شود.

من نفرت انگیز – Despicable Me

من نفرت ‌انگیز یکی از بهترین انیمیشن‌های جهان است که در سال 2010 توسط یونیورسال پیکچرز تولید شد. این انیمیشن از موفق‌ترین آثار کارتونی است که با بودجه‌ی 69 میلیون دلاری خود توانست بیش از 500 میلیون دلار فروش کند. همین میزان فروش می‌ تواند کیفیت بالای این انیمیشن را ثابت کند.

داستان این انیمیشن در مورد تبهکاری به‌نام گورو است. گورو پس از شنیدن خبری مبنی بردزدیده شدن هرم جیزه تصمیم می‌گیرد ماه را بدزدد تا بدین ترتیب بتواند تمام دنیا و رئیس بانکی که برای دزدی‌ هایش از آن وام می‌گیرد را تحت تأثیر قرار دهد. گورو دستیارانی به نام مینیون‌ها دارد که موجوداتی بسیار جالب و بانمک هستند. آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن خواسته‌های گورو را انجام می‌دهند و دائما  در حال خراب‌کاری مشغولند. در ادامه‌ انیمیشن اتفاقات بسیار جالی میفتد که حتی برای سنین بزرگسال نیز می‌تواند جالب و جذاب باشد. یکی از بهترین انیمیشن های جهان « منِ نفرت‌انگیز 1 » است که حتی خانواده‌ها نیز می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند، به همین دلیل نسخه دوبله فارسی آن از محبوبیت بالایی برخوردار است.

چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم؟

یکی دیگر از بهترین انیمیشن های جهان، انیمیشن محبوب «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم» است. این مجموعه در 3 قسمت ساخته شده و یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تماشا است.

نخستین قسمت این انیمیشن درسال 2010 توسط دریم ورکس  ساخته شد و کارگردانی آن نیز به‌  عهده «کریس سندرز» و «دین دبلوا» بود. لازم به‌ ذکر است که این انیمیشن براساس رمانی با همین نام اقتباس گرفته شده.

داستان این انیمیشن درمورد یک پسر بچه‌ی وایکینگ به‌نام «هیکاپ» است که سرزمینش به‌طور مداوم مورد حمله‌ی اژدهایان قرار می ‌گیرد. مردم این قبیله همواره مشغول به مقابله با اژدهایان هستند و رهبری آن‌ها را نیز پدر هیکاپ انجام می‌ دهد. دریکی از روزهایی که هیکاپ برای گردش به‌جنگل رفته بود متوجه می‌شود که اژدهایی زخمی روی زمین افتاده و پس از نزدیک شدن به اژدها در می‌یابد که او یک «خشم شب» است. خشم شب‌ها یکی از خطرناک ‌ترین گونه اژدهایان هستند. هیکاپ پس از نزدیک شدن به خشم شب و درمان او رابطه‌ای دوستانه ایجاد می‌ کند و اسم اورا «بی دندون» می‌گذارد.

انیمیشن چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم یکی از بهترین انیمیشن های جهان است و به ‌خاطر ترکیب زیبای رنگ‌ بندی و گرافیک بالای آن، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشا است. این کارتون یکی از آن‌هایی است که هر رده سنی می‌تواند آنرا ببیند و ازش لذت ببرد.

دانلود انیمیشن بچه های بد

انیمیشن بچه های بد (The Bad Guys) محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی پیر پریفل اهل فرانسه جوان و جویای نام که تا قبل از این تجربه کارگردانی انیمیشن های کوتاه را بر عهده داشته حال تصمیم به کارگردانی یک انیمیشن بلند گرفته که در این راه  آرون بلیبی، ایتان کوئن، یونی برنر، هیلاری وینستون به عنوان نویسنده در بچه های بد پریفیل را همراهی می کنند این انیمیشن محصول استدیو دریم ‌ورکس است که قرار است به زودی اکران آن در سینما های سراسر دنیا آغاز شود.

در زمان ساخت انیمیشن بچه های بد 2022 چندین بار تیم سازنده به دلیل ابتلا به کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از کار دست کشیدند و بالاخره پس از کش و قوس های فراروان استدیو دریم ورکس اعلام کر که قرار است این انیمیشن در تابستان 2022 اکران شود این انیمیشن که در ژانر کمدی درام و ماجراجویی است پس از انتشار در استرالیا توانست نمره های خوبی را به خود اختصاص دهد به همین علت دانلود انیمیشن بچه های بد در بین مردمان دنیا محبوبیت پیدا کرده است.

خلاصه:
در میان ژانرها و سبک های مختلف فیلم و سریال ها، انیمیشن ها بسیار محبوب هستند،  چرا که اکثریت این انیمیشن ها نیز محدودیت سنی نداشته و حتی بزرگسال ها نیز می توانند به تماشای آن بپردازند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات