حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان ویرایش توییت در توییتر، تاریخ آخرین ویرایش آن را نیز نشان خواهد داد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

قابلیت ویرایش توییت‌ها یکی از مهم‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین قابلیت‌هایی است که قرار است در آینده به شبکه اجتماعی توییتر افزوده شود. البته لازم به ذکر است که به گفته مدیران توییتر امکان ویرایش توییت، تاریخ آخرین ویرایش آن را نیز نشان خواهد داد. با ترنجی همراه باشید.

امکان ویرایش توییت در توییتر چگونه خواهد بود؟!

کاربران توییتر بیش از یک سال است که از مدیران این پلتفرم درخواست اضافه کردن قابلیت ویرایش پیام‌ها را دارند و به نظر می‌رسد که اکنون آن‌ها تصمیم به پیاده‌ سازی این قابلیت گرفته‌اند. با این حال، این قابلیت آنطور که فکر می‌کنید، کار نخواهد کرد. در سطح فنی، این قابلیت توئیت‌های قدیمی را ویرایش نمی‌کند، بلکه فقط برای توییت‌های جدید امکان ویرایش را ارائه می‌دهد.

جزئیات ویژگی جدید توسط محققی به نام جین منچون وانگ فاش شده است. او مکانیسم ویرایش را به خوبی توضیح داده است. به نظر می‌رسد رویکرد توییتر برای ویرایش توییت‌ها تغییر نخواهد کرد. زیرا به جای تغییر متن در همان توییت (با همان شناسه)؛ این شبکه اجتماعی یک توییت جدید با محتوای تغییر یافته و همچنین لیستی از توییت‌های قدیمی که قبل از این یکی هستند را ایجاد می‌کند.

در این صورت، عملکرد چنین قابلیتی قطعا هیچ چیز شگفت انگیزی به همراه نخواهد داشت. با کلیک بر روی آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست بالای پیام، منویی با آیتم “ویرایش توییت” ظاهر می‌شود. با انتخاب این گزینه، کاربر وارد بخش جدیدی برای ارسال یک توییت جدید می‌شود. تنها تفاوت این است که زیر فیلد پیام، به جای دکمه قدیمی “توئیت”، فقط دکمه “به روز رسانی” نوشته شده است.

امکان ویرایش توییت در توییتر

جین مانچون وانگ درباره این قابلیت گفته است که  به نظر می‌رسد رویکرد توییتر به ویرایش توییت تغییر ناپذیر است، زیرا به جای تغییر متن توییت در همان توییت (با همان شناسه)، یک توییت جدید با محتوای اصلاح شده به همراه لیست توییت‌های قدیمی ایجاد می‌شود و این ویژگی شامل توییت‌های قدیمی نخواهد بود.

به تازگی، ایلان ماسک، رئیس تسلا و اسپیس ایکس، پیشنهاد خرید کامل توییتر را داده است. هیئت مدیره شرکت این پیشنهاد را بدون هیچ معطیلی رد کرد و در برابر تصرف خصمانه وی اقدام عملی انجام داد. در پاسخ، ظاهرا وی تصمیم گرفته است تا از سایر سرمایه گذاران حمایت کند. به گفته منابع آنلاین، ایلان ماسک در حال مذاکره با سرمایه گذاران بالقوه در مورد امکان خرید مشترک توییتر است. طرح جدید این میلیاردر برای خرید این شبکه اجتماعی به همراه سایر سرمایه گذاران در روزهای آینده رسمی خواهد شد. نیویورک پست به نقل از منابع آگاه خود در این باره مطالب مهمی نوشته است.

توییتر در حال ارزیابی پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شبکه اجتماعی است

طبق گزارش ها، ماسک در حال بررسی همکاری با شرکت سرمایه گذاری Silver Lake Partners است. اگون دوربان، رئیس مشترک Silver Lake Partners نیز یکی از اعضای هیئت مدیره توییتر است. او قبلا تیم معاملات ماسک را در طول تلاش ناموفق خصوصی سازی تسلا در سال ۲۰۱۸ رهبری می‌کرد. نمایندگان رسمی این شرکت سرمایه گذاری از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کردند.

به گفته GizChina، ایلان ماسک قبلا گفته بود که در صورت عدم خرید باقی مانده سهام توییتر (اکنون او ۹.۱ درصد سهام را در اختیار دارد)، “یک نقشه جایگزین” خواهد داشت، اما جزئیات آن را فاش نکرده است. شاید برنامه این میلیاردر دقیقا جذب سرمایه گذاران جدید به این معامله باشد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ایلان ماسک در نهایت توییتر را خریداری خواهد کرد؟ به نظر شما با خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک چه اتفاقی برای این شبکه اجتماعی رخ خواهد داد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان