حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با وزن 254 گرم، تنها 14 گرم سنگین‌تر از آیفون 13 پرو مکس خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دوران گوشی‌های هوشمند تاشو اکنون وارد چهارمین سال خود شده است و یکی از بزرگ‌ترین معایب مدل‌های دارای لولای عمودی، اندازه کلی این دستگاه‌ها می‌باشد. این مورد اما، احتمالاً در تابستان امسال تغییر خواهد کرد؛ چراکه گفته می‌شود گلکسی زد فولد 4 سامسونگ با وزن 254 گرم، سبک‌ترین گوشی تاشو خواهد بود که تنها 14 گرم از آیفون 13 پرو مکس اپل سنگین‌تر است.

وزن گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

این اطلاعات ازطریق افشاگر مشهور و معتبر سامسونگ، Ice Universe، در حساب توییتری وی منتشر شده است. او همچنین ادعا می‌کند که شایعات قبلی در مورد وزن 258 گرم و 260 گرمی نسل آینده زد فولد دقیق نیستند و این دستگاه با وزن 254 گرم، سبک‌ترین گوشی تاشوی زمان خود خواهد بود که حدود 5 درصد از Z Fold 3 (با وزن 271 گرم) سبک‌تر است.

درحالی‌که به‌نظر نمی‌رسد این میزان، تغییر بزرگی باشد، اما گلکسی زد فولد همیشه به‌خاطر حس ضخیم بودن دستگاه، به‌خصوص درحالت تاشده، بدنام بوده است. ضخامت تاشو همراه با وزن زیاد آن (بسیار فراتر از گوشی‌های هوشمند مانند iPhone 13 Pro Max) زد فولد را به یکی از حجیم‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود تبدیل کرده است.

بنابراین، از هرگونه کاهش ضخامت یا وزن که گلکسی زد فولد 4 را با سایر گوشی‌های هوشمند بزرگ در فرم عادی مطابقت دهد، استقبال می‌شود. حتی اگر 5 درصد (17 گرم) نسبت‌به نسل پیش، ناچیز به‌نظر برسد، اما درصورت استفاده طولانی‌مدت از دستگاه، تفاوت‌ها نمایان خواهد شد.

 

وزن گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

وزن گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

درحال‌حاضر، سبک‌ترین گوشی تاشو با وزن 255 گرم، به هواوی Mate Xs 2 تعلق دارد که بیشتر از Galaxy Z Fold 4 است.

هنوز چند ماه تا معرفی رسمی گلکسی زد فولد 4 فاصله داریم که انتظار می‌رود در مردادماه رونمایی شود. با توجه به اینکه این دستگاه قبلاً وارد مرحله‌ی تولید انبوه شده است، کاملاً مطمئین هستیم که اطلاعاتی که از آن به بیرون درز می‌کند، تا حد زیادی دقیق و درست بوده و با مشخصات دستگاه نهایی، مطابقت دارد.

نظر شما پیرامون وزن 254 گرمی Galaxy Z Fold 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی