حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل با ارائه مولتی تسکینگ پیشرفته در iPadOS 16 به‌دنبال کاهش فاصله آیپد و مک است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

اپل تنها چند روز دیگر کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2022 خود را میزبانی خواهد کرد که انتظار می‌رود در این رویداد به‌روزرسانی‌های iOS 16 و iPadOS 16 این شرکت را شاهد باشیم. پیش از این و طبق شایعات می‌دانیم که iOS 16 از تغییر طراحی بزرگی برخوردار نخواهد بود، اما می‌توان انتظار تغییراتی را در قسمت‌های Notifications و Lock Screen داشت. از سوی دیگر اما، iPadOS 16 با تغییرات مختلفی همراه خواهد بود که حول قابلیت‌های مولتی تسکینگ آیپد می‌چرخد.

مولتی تسکینگ پیشرفته در iPadOS 16

طبق گزارش جدیدی که توسط مارک گورمن از بلومبرگ منتشر شده است، اپل به‌دنبال کاهش فاصله بین iPad و Mac با تغییرات آتی مولتی تسکینگ در iPadOS 16 است. قبلاً گزارش شده بود که iPadOS 16 یک رابط چندوظیفه‌ای بازطراحی‌شده را ارائه می‌دهد. رابط جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از کاری که بر روی آن کار می‌کنند جابجا شوند تا کل لیست برنامه‌های بازشده را ببینند. این مورد همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت از یک برنامه به برنامه دیگر سوئیچ کنند.

علاوه‌بر این، انتظار می‌رود که نسخه 16 سیستم‌عامل آیپد با قابلیت تغییر اندازه آیکون برنامه‌ها نیز منتشر شود. اپل ممکن است راه جدیدی را برای تعامل همزمان با چندین برنامه به کاربران ارائه دهد. این تجربه مولتی تسکینگ آیپد را به چیزی که یک مک ارائه می‌دهد، نزدیک کرده و به‌موجب آن شکاف بین دو پلتفرم را کم می‌کند.

مولتی تسکینگ پیشرفته در iPadOS 16

مولتی تسکینگ پیشرفته در iPadOS 16

به‌گفته‌ی مارک گورمن، تغییرات چندوظیفه‌ای جدید در iPadOS 16 یکی از بزرگ‌ترین معرفی‌ها در WWDC 2022 خواهد بود. ازآنجایی‌که iPad با تراشه M1 به‌اندازه‌ی یک Mac سریع است، iPadOS فضای زیادی برای رشد و درنهایت جایگزینی رایانه‌های شخصی دارد.

به‌محض دریافت اطلاعات بیشتر، جزئیات بیشتری را در مورد iOS 16 و iPadOS 16 به‌همراه قابلیت‌های مولتی تسکینگ آن به‌اشتراک خواهیم گذاشت. رویداد WWDC 2022 اپل در روز دوشنبه 6 ژوئن به‌صورت زنده برگزار می‌شود و ما جزئیات آن را به‌صورت کامل پوشش خواهیم داد.

نظر شما پیرامون قابلیت‌های مولتی تسکینگ پیشرفته در سیستم‌عامل آینده اپل و کاهش فاصله میان آیپد و مک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی