حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت افزاری پیکسل واچ گوگل مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

گوگل پیکسل واچ اولین ساعت هوشمند این شرکت است که تا پاییز رونمایی خواهد شد. با وجود تایید رسمی ارایه اما مشخصات آن اعلام نشده بود. امرور مشخصات سخت افزاری پیکسل واچ گوگل مشخص شده است، و خب این اطلاعات Pixel Watch رسمی نیست.

پیکسل واچ گوگل

همانطور که می دانید پیکسل واچ در راه است. این یک انتظار طولانی مدت از علاقه مندان به فناوری بود، اما عرضه امسال واقعاً قطعی است و خود گوگل نیز همین موضوع را تأیید کرد. به نظر می رسد که گوگل نمی تواند آن را مخفی نگه دارد، حتی اگر عرضه آن “پاییز امسال” انجام می شود.

بنابراین، چند ماه از لو رفتن اطلاعات پیکسل واچ در پیش داریم و جدیدترین شایعه حدود یک هفته پیش به ما گفته که این ابزار پوشیدنی از چیپست اگزینوس 9110 سامسونگ استفاده خواهد کرد. از آنجایی که این تراشه در سال 2018 عرضه شد و بر اساس فرآیند 10 نانومتری ساخته شده است، کمی نگران کننده است.

گوگل Pixel Watch

گوگل Pixel Watch

امروز یک منبع جدید اطلاعات فوق را تأیید می کند و یک تغییر را اضافه می کند: ظاهراً پیکسل واچ واقعاً از Exynos 9110 استفاده می کند، اما یک پردازنده کمکی نیز در آن وجود دارد.

این ما را به یاد تراشه اسنپدراگون Wear 4100 Plus کوالکام می اندازد که دارای یک CPU اصلی و همچنین یک پردازنده کمکی بسیار کم مصرف ثانویه است که صفحه نمایش همیشه روشن و برخی از سنسورها را مدیریت می کند.

با این کار عمر باتری بهتری حاصل می شود زیرا CPU اصلی تنها زمانی استفاده می شود که شما به طور فعال با دستگاه خود درگیر هستید. همچنین برخی از جریان های کاری سبک تر را از CPU اصلی مذکور جدا می کند تا در مواقعی که به آن نیاز دارید کمی بهتر عمل کند.

این که همین امر در مورد ساعت پیکسل نیز صدق می کند یا نه، مشخص نیست؟ هیچ راهی برای تشخیص با شایعه یک پردازنده مشترک وجود ندارد و ما به جزئیات بیشتری نیاز داریم. مطمئناً در هفته‌ها و ماه‌های آینده آن‌ها را دریافت خواهیم کرد، نگران نباشید.

در ادامه، گفته می‌شود که پیکسل واچ کمی از رم ۱.۵ گیگابایتی Galaxy Watch 4 پیشی می‌گیرد، حالا یا مثلا 1.55 گیگابایت یا 2 گیگ؟ علاوه بر این، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهد کرد که دو برابر بیشتر از سایر دستگاه های Wear OS موجود در حال حاضر است.

حسگرهای پشت این پوشیدنی کاملاً مشابه آرایه حسگرهای مورد استفاده در Fitbit Luxe و Fitbit Charge 5 هستند. سخت افزار مورد بحث از نظارت بر ضربان قلب، SpO2 (اکسیژن خون) و ECG پشتیبانی می کند و از آنجایی که گوگل صاحب حسگرهای Fitbit است، عجیب نیست که از آن ها مجدداً استفاده کند.

نظر شما چیست؟ مشخصات Pixel Watch برای شما جالب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)