حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خاموش کردن حالت تاریک در گوگل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آموزش و راهنمایی، گوگل

حالت تاریک، تم رنگی با قالب رنگ مشکی را در گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌ها اعمال می‌کند. استفاده از این حالت، طی سال‌های اخیر به شدت بین کاربران رواج یافته است. اما با این وجود، ممکن است که حالت تاریک، برای همه کاربران جذابیتی نداشته باشد. بنابراین، در ادامه از خاموش کردن حالت تاریک در گوگل می‌گوییم.

خاموش کردن حالت تاریک در هنگام سرچ در گوگل

قبلاً گفته بودیم که حالت تاریک، آن قدرها هم در مصرف باتری اثر گذار نیست.

 

حالت تاریک گوشی آن طور که در تبلیغات می‌گویند، در مصرف باتری تأثیر گذار نیست

 

به گزارش Howtogeek، حالت تاریک در جستجوی Google برای خیلی از کاربران، عالی به نظر می‌رسد. اما درست مانند هر چیز دیگری در جهان، برای همه مناسب نیست. اگر ترجیح می‌دهید جستجوهای خود را روی یک زمینه روشن انجام دهید، در اینجا از نحوه خاموش کردن حالت تاریک در جستجوی Google روی دسکتاپ و موبایل گفته‌ایم. اگر نظر خود را تغییر دهید، می‌توانید به سرعت حالت قبل را مجدداً فعال کنید. برای شروع، می‌توانید حالت تاریک را در جستجوی Google در دسکتاپ خاموش کنید.

برای غیرفعال کردن حالت تاریک جستجوی Google در رایانه ویندوزی، مک، Linux و یا Chromebook خود، مرورگر وب خود را راه اندازی کنید و به سایت Google دسترسی پیدا کنید. در گوشه سمت راست پایین سایت Google، روی «تنظیمات» کلیک کنید. در منوی باز شده پس از کلیک روی “Settings”، گزینه Search Setting را انتخاب کنید. در نهایت شما به صفحه “تنظیمات جستجو” خواهید رسید. در اینجا و در نوار کناری سمت چپ، روی «Appearance» کلیک کنید.

در قسمت «Appearance» در سمت راست، گزینه «Light Theme» را فعال کنید. این حالت تاریک را غیرفعال می کند و حالت روشن را فعال می کند. برای ذخیره تنظیمات خود، در پایین بخش «Appearance»، روی «Save» کلیک کنید. یک اعلان “Your Preferences Have Been Saved” را مشاهده خواهید کرد. روی گزینه «OK» کلیک کنید. اکنون با فعال کردن تم روشن به صفحه اصلی Google بازگشته اید و کار تمام است!

برای غیرفعال کردن حالت تاریک در جستجوی Google در آیفون و آیپد یا گوشی اندرویدی خود، مرورگر وب خود را راه اندازی کنید و سایت Google را باز کنید. در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی Google، روی منوی سه خط افقی ضربه بزنید. از منوی باز شده، «Settings» را انتخاب کنید. در صفحه «Search Settings»، وارد بخش «Appearance» شوید و سپس گزینه «Light Theme» را فعال کنید.برای ذخیره تغییرات خود، صفحه «Search Settings» را به پایین اسکرول کنید. در همان جا، روی «Save» کلیک کنید. در اعلان «Your Preferences Have Been Saved»، روی «OK» ضربه بزنید.

نظر شما در مورد این آموزش پیرامون خاموش کردن حالت تاریک در گوگل چیست؟ آیا طرفدار خاموش کردن حالت تاریک هستید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی