حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی بند 7 پرو با باتری بزرگتر به همراه شیائومی 12 اولترا معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی، لوازم جانبی

بر اساس گفته چند افشاگر فناوری، شیائومی بند 7 پرو به زودی عرضه خواهد شد. مدتی است که شایعات مربوط به این دستبند هوشمند شیائومی منتشر می‌شود. اما شیائومی تاکنون تنها به طور رسمی یک نوع معمولی و NFC از این دست‌بند هوشمند را تاکنون معرفی کرده است. همچنین شایعه شد که Xiaomi Band 7 Pro همزمان با گوشی شیائومی 12 اولترا رونمایی خواهد شد.

برخی از افشاگران ادعا کرده‌اند که شیائومی با دستبند شیائومی بند 7 کار خود را تمام نکرده و نسخه پرو آن هنوز در راه است. یک افشاگر در توییتر به سادگی بیان می‌کند “شیائومی همچنین قصد دارد Mi Band 7 Pro را به زودی عرضه کند”. اما به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتری در مورد این گجت بالقوه وجود دارد که می‌توان از رسانه اجتماعی چینی ویبو به دست آورد. اگرچه این مشخصات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شیائومی بند 7 پرو با باتری بزرگتر و امکانات بیشتر به زودی رونمایی می‌شود

شیائومی بند 7 پرو با باتری بزرگتر و امکانات بیشتر به زودی رونمایی می‌شود

تفاوت های شیائومی بند 7 و بند 7 پرو

در ویبو، برخی از وبلاگ نویسان دیجیتال ادعا کرده اند که دستبند Xiaomi Band 7 Pro در واقع همزمان با گوشی هوشمند شیائومی 12 اولترا معرفی می شود. رویداد این معرفی نیز طبق آخرین افشای اطلاعات ممکن است در ماه جولای(تیر یا مرداد ماه) سال جاری باشد. در مورد ارتقاء های مورد انتظار، به نظر می‌رسد که GPS محتمل‌ترین گزینه برای این مدل از دستبند شیائومی باشد. درحالی که یک باتری بزرگتر (احتمالاً 250 میلی آمپر ساعت) و حتی یک صفحه نمایش بزرگتر نیز می‌تواند گزینه های احتمالی ممکن باشد.

در جایگاه مقایسه از نظر عمر باتری Xiaomi Band 7 دارای یک باتری ۱۸۰ میلی آمپر ساعتی بود که تا 14 روز دوام می‌آورد. از دیگر ویژگی های آن نیز می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق ۵۰ متر یا فشار ۵ اتمسفر، اعلان هوشمند و انتخاب های رنگی متعدد اشاره کرد که احتمالا برای Xiaomi Band 7 Pro نیز وجود خواهد داشت.

به نقل از منبع، ظاهراً می بند 7 پرو چندی پیش هنگامی که در کد برنامه قفل هوشمند Mi Door Lock ظاهر شد، لو رفت. در تصویر مربوطه می‌توان به وضوح نام دستبند جدید شیائومی، می بند 7 پرو را مشاهده کرد.

 

منتظر رونمایی از دستبند شیائومی و شیائومی 12 اولترا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری