حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ درحال کار بر روی بهبود ویژگی Reactions و افزودن موارد بیشتر به آن است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

ماه گذشته، واتس اپ ویژگی Reactions را که مدت‌ها شایعه آن منتشر شده بود، منتشر کرد. ازطریق این قابلیت، کاربران می‌توانند با حداکثر شش ایموجی در هر مکالمه، صدا، عکس و موارد دیگر، واکنش سریع نشان دهند. اکنون، گفته می‌شود که واتس اپ درحال برنامه‌ریزی برای بهبود عملکرد این ویژگی با چند ترفند جدید است.

بهبود ویژگی Reactions واتس اپ

به‌گزارش وب‌سایت WABetaInfo، نسخه بتا 22.12.0.70 WhatsApp برای iOS اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های جدید Reactions را به‌ارمغان می‌آورد. این موارد تقریباً در مورد واکنش به عکس‌های یک آلبوم است.

وقتی چند عکس را در یک چت ارسال می‌کنید، WhatsApp آن‌ها را به‌عنوان یک آلبوم جمع‌آوری می‌کند. درحال‌حاضر، کاربران نسخه پایدار برنامه نمی‌دانند چه کسی به هر عکس واکنش نشان داده است. با به‌روزرسانی آینده، می‌توانید بدانید که چه واکنشی نسبت به هر عکس اعمال شده است.

در توضیحات پیرامون این قابلیت آمده است:

    در نسخه قبلی، کاربران نمی‌توانستند بفهمند که کدام عکس یا ویدیو از یک آلبوم خودکار بدون باز کردن آن واکنش نشان می‌دهد. به‌لطف ویژگی جدید Reactions، کاربران بتا WhatsApp اکنون می‌توانند یک تصویر کوچک رسانه را دقیقاً در اطلاعات واکنش مشاهده کنند. تصویر کوچک رسانه به کاربر کمک می‌کند بفهمد در یک آلبوم به کدام رسانه واکنش نشان داده است.

بهبود ویژگی Reactions واتس اپ

بهبود ویژگی Reactions واتس اپ

جدای از آن، واتس اپ در حال آماده‌سازی نسخه 2.0 Reactions با ارائه قابلیت واکنش با هر ایموجی موجود نیز است. درحال‌حاضر، این عملکرد مراحل توسعه خود را سپری می‌کند.

درجایی‌که واتس اپ شروع به استفاده از ویژگی بهبودیافته Reactions کرده است، این مورد دقیقاً مشابه با قابلیت موجود در پیام‌های دایرکت اینستاگرام به‌نظر می‌رسد. با فشار دادن طولانی یک پیام، فقط باید روی دکمه “+” کلیک کرده و سپس شکلک موردنظر خود را انتخاب کنید.

بااین‌حال، هنوز چند هفته طول می‌کشد تا این ویژگی‌ها برای آزمایش‌کنندگان بیشتر بتا و سپس درنهایت برای نسخه پایدار برنامه منتشر شود.

نظر شما درمورد بهبود قابلیت Reactions واتس اپ در آپدیت‌های آینده این پیام‌رسان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی