حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پتنت گوشی تاشو با تلفیق طراحی گلکسی زد فلیپ و پیکسل 6 را به‌ثبت رساند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

کمپانی شیائومی رفته‌رفته علاقه بیشتری به بخش گوشی‌های هوشمند تاشو از خود نشان مي‌دهد. پس از معرفی گوشی‌های پرچمدار عادی از سری شیائومی 12 و انتظار برای معرفی مدل اولترا آن، ممکن است در اواخر امسال شاهد عرضه گوشی تاشو جدید Mix Fold 2 نیز باشیم. به‌غیر از این دستگاه‌ها، گفته می‌شود که این برند درحال کار بر روی گوشی تاشو شیائومی فلیپ نیز است که براساس پتنت های اخیر این شرکت، طراحی کلی مشابه با سری Z Flip سامسونگ داشته و از طراحی ماژول دوربین مشابه با سری پیکسل 6 گوگل بهره می‌برد.

پتنت گوشی تاشو شیائومی

تصاویر ثبت اختراع از گوشی تاشو شیائومی در وب‌سایت اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) منتشر شده است. در ادامه بیایید نگاهی به طراحی گوشی شیائومی فلیپ، ویژگی‌ها و سایر جزئیاتی که تاکنون از این دستگاه شناخته شده است، بیندازیم.

شیائومی می‌تواند خیلی زود یک گوشی تاشو در چین و دیگر بازارها عرضه کند. این تلفن تاشو می‌تواند با گوشی‌هایی مانند Galaxy Z Flip 3 رقابت کند. تصاویر پتنت فهرست‌شده در CNIPA طراحی گوشی هوشمند تاشو شیائومی را نشان می‌دهد. تصاویر منتشرشده، همچنین طراحی این دستگاه را از همه طرف نشان می‌دهد. طبق تصاویر، گوشی تاشوی شیائومی دارای نوار افقی در پشت می‌باشد که برای ما یادآور ماژول دوربین Google Pixel 6 است.

پتنت گوشی تاشو شیائومی

پتنت گوشی تاشو شیائومی

این ماژول، دارای سه برش دایره‌ای است که یکی از آن‌ها می‌تواند برای تعبیه فلاش LED باشد. این بدان معناست که گوشی هوشمند تاشو شیائومی می‌تواند دارای ترکیب دوربین دوگانه باشد. بااین‌حال، تصاویر طراحی هیچ جزئیاتی در مورد سنسورهای دوربین این گوشی فاش نمی‌کند.

تصاویر همچنین نشان می‌دهند که دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در لبه سمت راست دستگاه قرار دارند. در لبه پایینی پورت USB Type-C، سوراخ بلندگو و محل تعبیه سینی سیم‌کارت قرار دارد. قابل‌ذکر است که هیچ برشی شامل ناچ و یا سوراخ نمایشگر بر روی صفحه‌نمایش تاشو وجود ندارد.

ممکن است شیائومی از فناوری Camera Under Panel (CUP) برای دوربین جلویی زیر نمایشگر گوشی تاشو آینده خود استفاده کند که اولین بار در Mix 4 معرفی شد.

جزئیات دیگر این دستگاه هنوز ناشناخته است. بااین‌حال، باید دقت داشت که این تصاویر، تنها پتنت به‌ثبت رسیده از سوی این شرکت بوده و عرضه احتمالی چنین دستگاهی با طراحی به‌نمایش درآمده، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون پتنت گوشی تاشو جدید شیائومی و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی