حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین کولرگازی ۲۴۰۰۰ + معرفی 5 برند پرفروش در ایران

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

کولرهای گازی و دستگاه‌های اسپلیت از گذشته تا کنون به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای هر خانه یا هر محیطی بشمار می ‌آمدند که می‌توانستند تا حد زیادی عناصر آرامش را در محیط خانه پراکنده کنند. امروزه کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی پرمصرف‌تر هستند و دلیل این امر، کیفیت و قابلیت‌های زیادی است که اسپلیت‌ها در خود جای داده‌اند.

همه‌ی ما می‌دانیم که برندهای زیادی هستند که در تولید کولرگازی پیشگام شده‌اند اما نکته‌ی اصلی اینجاست که چه نوع کولرگازی را انتخاب کنیم که بتواند تمامی نیازهای یک محیط به کولرگازی را برطرف کند. یکی از انواع کولرهای گازی، کولرگازی ۲۴۰۰۰ است که برای تمامی محیط‌ها اعم از محیط‌های کوچک و محیط‌های بزرگ مناسب است. این کولرگازی توسط برندهایی همچون سامسونگ، اجنرال، جنرال، ال‌جی و گری تولید می‌ شود. البته این برندها بهترین کولرگازی ۲۴۰۰۰ را تولید می ‌کنند و ممکن است برخی از برندهای متفرقه نیز دست به تولید این نوع از اسپلیت‌ها زده باشند اما محصولات آن‌ها از کیفیت کافی برخوردار نباشد.

به‌هرحال شما هنگام خرید کولرگازی، باید با بهترین برندهای تولیدکننده‌ی کولرگازی ۲۴۰۰۰ آشنا باشید تا در نهایت بتوانید در انتخاب خود به‌خوبی عمل کنید.

بهترین برندهای تولیدکننده‌ی کولرگازی ۲۴۰۰۰

  • • کولرگازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

یکی از برندهایی که در رتبه‌ی برتر تولید کولرگازی 24000 قرار گرفته است، برند اجنرال است. این شرکت کره‌ای طی سال‌های کاری خود توانسته است با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، کولرها و اسپلیت‌هایی را تولید کند که در مصرف انرژی در جهان تک باشند. کولرگازی ۲۴۰۰۰ اجنرال در رده‌ی مصرفی +++a قرار گرفته و همین ویژگی سبب پرفروش شدن این کولرگازی در سطح جهان شده است. علاوه بر این، خوب است بدانید که شرکت اجنرال به کیفیت بدنه و اجزای داخلی کولرهای گازی خود اهمیت زیادی می‌ دهد و همواره در تلاش بوده است تا بهترین مواد و قطعات اولیه را در تولید این کولرها بکار بگیرد.

این نوع از کولرهای گازی این شرکت در میزان مقاومت و میزان کیفیتی که دارند، با هم متفاوت هستند. کولرگازی ۲۴۰۰۰ اجنرال در هر رنگ و طرحی که باشد، می‌تواند در شرایط و هوای گرمسیری از خود مقاومت نشان دهد و از اجزای داخلی خود محافظت کند. از این رو، در خرید این نوع از کولرهای گازی اجنرال تعلل نکنید و اگر به دنبال بهترین کولرهای گازی 24000 هستید، همین حالا به سراغ این نوع از کولرهای گازی بروید.

  • • کولرگازی ۲۴۰۰۰ جنرال

بعد از برند اجنرال که در بازار فروش بهترین کولرگازی 24000 خوش درخشیده است، نوبت به کولرهای گازی برند جنرال می‌ رسد. این برند در رتبه‌ی دوم تولید این کولرهای گازی قرار دارد و محصولات خود را از طریق نمایندگی‌های گوناگون خود در سرتاسر جهان، پخش می ‌کند.

موتور این کولرهای گازی از نوع بهترین موتورهای توشیبای تایلند است که می ‌تواند تا سالیان سال عمر کند. شما می ‌توانید هم در مناطق گرمسیر و هم در مناطق سردسیر از این کولرهای گازی بهره‌مند شوید.

در مورد سطح مصرف انرژی این کولرها باید بگوییم که در سطح  b  قرار دارند. همچنین یکی از بارزترین مزایای این کولرهای گازی این است که با قیمتی بسیار مناسب به فروش می ‌رسند. شاید هم همین قیمت مناسب باعث شده است که افراد از این کولرگازی به‌خوبی استقبال کنند.

  • • کولرگازی 24000 گری

در ردیف سوم لیست تولیدکنندگانی که تاکنون بهترین کولرگازی ۲۴۰۰۰ را به بازار عرضه کرده‌اند، نام شرکت گری به‌عنوان یک شرکت برتر به چشم می ‌خورد. این شرکت که از سال ۱۹۹۹ اقدام به فعالیت کرده است، تا کنون بخش عظیمی از بازار فروش کولرگازی را به انحصار خود درآورده است و به‌عنوان طلایی‌ترین برند این بازار شناخته شده است.

این شرکت کولرهایی با تنوع در طرح، مدل و کیفیت را تولید می ‌کند که نسبت به سایر کولرهای گازی مقاومت بیشتری نیز دارند. این مقاومت هم در بدنه و هم در ماندگاری اجزای داخلی کولرگازی گری مشهود است. اسپلیت‌های گری علاوه بر اینکه می ‌توانند به‌عنوان کولرگازی مورد استفاده قرار بگیرند، سیستم تهویه هوای مطبوع در زمستان را نیز دارا هستند و می ‌توانند هزینه‌های خرید و استفاده از بخاری را نیز کاهش دهند.

سطح مصرف انرژی این کولرهای گازی بسیار کم است و پنل‌های داخلی بکار رفته در آن نیز حجم کمی از فضا را اشغال می ‌کنند.

  • • کولرگازی ۲۴۰۰۰ ال‌جی

برند ال‌جی یکی از برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تولید انواع لوازم الکتریکی خانگی است و سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارد. امروزه نیز دیده می ‌شود که افراد زیادی به دنبال خرید کولرگازی 24000 ال‌جی هستند. دلیل این استقبال، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسبی است که این برند به مشتریان خود ارائه می‌ دهد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کولرگازی برند ال‌جی می‌ تواند تا ۷۳ درصد انرژی مصرفی را پایین بیاورد و در هزینه‌های مربوط به انرژی مصرفی نیز صرفه‌جویی کند. بدنه‌ی این کولرگازی عمدتاً به رنگ سفید و با مقاومت بالا تولید می ‌شود. علاوه بر این، موتور قدرتمند این اسپلیت‌ها توانایی آن را دارند که هزینه‌های ناشی از تعمیر موتور را نیز تا حد زیادی کاهش دهند.

اگر به دنبال بهترین کولرگازی ۲۴۰۰۰ هستید، کولرهای گازی برند ال‌جی می ‌توانند انتخابی بسیار مطلوب برای شما بشمار بیایند چراکه قابلیت نصب سریع و آسان را در خود جای داده‌اند و از خدمات پس‌از‌فروش گسترده‌ای در سرتاسر ایران برخوردار هستند.

  • • کولرگازی ۲۴۰۰۰ سامسونگ

محال است کسی که به دنبال بهترین کولرگازی 24000 می‌ گردد، با برند سامسونگ در بازار فروش این کولرهای گازی مواجه نشود. سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های کولرگازی ۲۴۰۰۰ معرفی شده که دارای ملیت‌های گوناگون می ‌باشد اما دفتر اصلی این شرکت، در کشور کره‌ی جنوبی قرار گرفته است.

کولرهای 24000 شرکت سامسونگ با بکار گرفتن به‌روزترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های موجود، محصولاتی مطمئن و منحصربه‌فرد بشمار می ‌آیند که می ‌توانند نیاز هر محیطی به سیستم سرمایشی را برطرف کنند. این است که امروزه می‌ بینیم از این محصولات هم در خانه‌ها و هم در محیط‌های کاری و صنعتی بزرگ، بهره برده می ‌شود. این کولرهای گازی برخلاف کیفیت زیادی که دارند، دارای قیمت بسیار مناسبی نیز هستند.

راهنمای خرید کولرگازی

برای خرید بهترین کولرگازی ۲۴۰۰۰ باید چند نکته‌ی مهم را به‌خاطر بسپارید:

  • • باید ابتدا میزان بودجه‌ای را که برای خرید کولرگازی اختصاص داده‌اید را در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب کولرگازی در برندهای گوناگون کنید. برخی از برندها بر اساس میزان کیفیت محصولات خود، آن‌ها را با قیمت بیشتری می ‌فروشند که باید به این نکته توجه داشته باشید.
  • • نکته‌ی بعد این است که موتور کولرگازی باید از قدرت بالایی برخوردار باشد. اگر این موتور قدرت و کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی ‌تواند در مدت‌زمان طولانی ماندگار باشد.
  • • از دیگر نکاتی که در این زمینه مطرح است، میزان مقاومت بدنه‌ی کولرگازی است. شما باید یک کولرگازی را انتخاب کنید که در صورت ضربه دیدن، حافظ قطعات داخلی‌اش باشد و عملکرد این قطعات را در همان حالت نگه دارد.
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات