حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اقامتی دلنشین و لوکس در هتل قصر طلایی مشهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شهر مشهد به عنوان قطب گردشگری شرق کشور دارای هتل‌های زیادی در سطوح کیفی متفاوت است. حتی تعداد هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ی این شهر آنقدر زیاد هست که انتخاب از بین آن‌ها دشوار باشد. اگر شما به دنبال هتلی هستید که طراحی و دکوراسیون چشم نوازی داشته، کیفیت خدماتش آسایش شما را در سفر به مشهد فراهم می‌کند و ارزش هزینه‌ای که می‌کنید را دارد، هتل قصر طلایی مشهد گزینه ی خوبی است. تا پایان این مقاله برای آشنایی و رزرو این هتل مشهد اسنپ تریپ را همراهی کنید.

موقعیت مکانی

از امتیازات هتل قصر طلایی واقع شدن در مرکز شهر و دسترسی مناسب آن برای زوار است. این هتل در خیابان امام رضا (ع) که منتهی به حرم مطهر است قرار دارد و از این رو فاصله پیاده تا حرم کمتر از ۱۰ دقیقه است. بازار رضا، بازار هفده شهریور و مرکز خرید آسمان هم برای خرید در فاصله نزدیکی از هتل قرار دارند.

طراحی و اتاق‌ها

تمامی فضا‌ها، اتاق‌ها و سوییت‌های هتل قصر منطبق با استاندارد‌های روز دنیا طراحی شده است و علاوه بر داشتن دکوراسیونی شیک و تجهیزات کامل، فضایی راحت و آرام را برای یک اقامت خوشایند فراهم کرده‌اند. تنوع زیاد واحد‌های اقامتی از دیگر امتیازات هتل قصر طلایی است. چشم انداز حرم مطهر از اتاق‌های دبل پانوراما، فضای دنج سوئیت‌های سینیور، دکوراسیون دلنشین سوئیت‌های پرنسس و حس اقامت در خانه‌ در سوئیت‌های بزرگ و مجهز پرزیدنت هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. حتی کودکان نیز از اقامت در کیدز روم‌های هتل قصر طلایی که به سبک شخصیت‌های والت دیزنی طراحی شده لذت خواهند برد.

امکانات رفاهی

هتل قصر طلایی با داشتن مجموعه کاملی از شش رستوران و کافه با منو‌های متفاوت از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در رستوران ضیافت می‌توانید یکی از بهترین منو‌های صبحانه را تجربه کنید. رستوران تابستانی بارگه در فضای باز و با چشم انداز حرم مطهر فست فود‌هایی لذیذ سرو می‌کند. در رستوران ترنم، منویی از لذیذترین غذا‌های ایرانی با کیفیت ارائه می‌شود و رستوران ترمه با فضا و غذا‌های سنتی ایرانی پذیرای مهمان‌هاست. رستوران پنج قاره هم در طبقه دوم هتل با فضایی لوکس و سرو انواع غذا‌های بین‌المللی تجربه‌ای لذت بخش را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. در کافه‌های متنوع هتل هم انواع دسر‌ها، نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه سرو می‌شود.

از دیگر امکانات هتل، مجموعه ورزشی آن است که شامل، مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ)، سالن بیلیارد و سالن بدنسازی است. مجموعه‌ای جذاب با انواع بازی‌های رایانه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت مهمانان و هچنین یک سالن بازی برای سرگرمی کودکان فراهم شده است.

به ‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف در این هتل سالن‌های پذیرایی ویژه‌ای، مجهز به امکانات کامل صوتی و تصویری برای انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، مهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینار‌ها تدارک دیده شده است.

وجود سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه آهن و ترانسفر به حرم مطهر همه سبب شده تا رزرو هتل قصر طلایی مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در این شهر باشد.

رزرو آنلاین هتل

اگر در سفر بعدی به مشهد، هتل قصر طلایی را انتخاب کردید، برای رزرو راحت و بی دردسر آن به https://www.snapptrip.com/  سری بزنید. با جستجوی این هتل در بخش هتل‌های داخلی، اطلاعات تکمیلی هتل قصر طلایی مشهد اسنپ تریپ را بخوانید. با مشخص بودن بازه زمانی حضور شما، این سایت لیستی از اتاق‌های مختلف این هتل را همراه با قیمت ارائه می‌دهد. می‌توانید به راحتی با انتخاب اتاق یا سوئیت مورد نظرتان مراحل رزرو را آنلاین انجام داده و خریدتان را نهایی کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات