حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های گلکسی M13 5G سامسونگ جزئیات طراحی این دستگاه را فاش می‌کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود سامسونگ به زودی Galaxy M13 5G را معرفی کند. این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه های متعددی نظیر FCC، TUV و بلوتوث SIG شده است. همچنین هفته گذشته نیز صفحه پشتیبانی گوشی مذکور در وب‌سایت سامسونگ انگلستان راه اندازی شد. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Evan Blass، رندر های با کیفیت گلکسی M13 5G را به اشتراک گذاشته است. تصاویر منتشر شده، جزئیات طراحی تلفن هوشمند آینده سامسونگ و همچنین رنگ بندی این دستگاه را فاش می‌کنند.

رندر های گلکسی M13 5G رنگ بندی این دستگاه را فاش می‌کند

رندر های گلکسی M13 5G نشان می‌دهند که این دستگاه حداقل در سه رنگ سبز تیره، سفید و هلویی عرضه خواهد شد. در نمای جلویی، شاهد صفحه نمایشی بزرگ هستیم که حاشیه های قابل توجهی (مخصوصا در قسمت پایینی) دارد. دوربین سلفی نیز در یک ناچ قطره ای قرار گرفته است. گزارش های قبلی ادعا می‌کردند که ام ۱۳ سامسونگ دارای ماژول دوربین دوگانه خواهد بود. با این حال، رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به یک ماژول دوربین سه گانه و فلش LED است. بر روی لبه سمت راست فریم این گوشی دکمه های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود. نکته قابل توجه آن است که سنسور اثر انگشت با دکمه پاور یکپارچه شده است.

Galaxy M13 5G

گزارش ها نشان می‌دهد که گلکسی M13 5G به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD مجهز خواهد شد. این نمایشگر رزولوشن HD+ دارد. انتظار داریم که این تلفن هوشمند به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مجهز شود. متاسفانه اطلاعاتی درباره جزئیات دوربین سلفی و دوربین سوم این گوشی در دست نیست. گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری M13 5G در اختیار ما نمی‌گذارد، اما می‌دانیم که این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی برخوردار خواهد بود.

Galaxy M13 5G

از دیگر ویژگی های Galaxy M13 5G می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G، دو سیم‌کارت، وای فای، کارت حافظه MicroSD و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. این گوشی احتمالا اوایل ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد.

گلکسی M13 5G سامسونگ تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی