حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M13 5G سامسونگ تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اواخر ماه مارس بود که اخباری مبنی بر شروع تولید گلکسی M13 5G توسط سامسونگ در هند منتشر شد. همچنین تصاویری از قاب پشتی این دستگاه فاش شد که ماژول دوربین دوگانه آن را نشان می‌داد. هم اکنون این دستگاه موفق به دریافت گواهی بلوتوث SIG شده است ‌‌.

گواهی بلوتوث Galaxy M13 5G سامسونگ برخی از مشخصات این دستگاه را فاش می‌کند

گواهی بلوتوث SIG سامسونگ گلکسی M13 5G برخی از مشخصات این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. لیست تاییدیه مذکور همچنین تایید می‌کند که این دستگاه با شماره مدل SM-M135F وارد بازار خواهد شد. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه از یک تراشه 5G برخوردار بوده و دارای یک پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری است.

گواهی SIG سامسونگ Galaxy M13 5G

همچنین می‌دانیم که Galaxy M13 5G از دو سیم‌کارت به همراه کارت حافظه MicroSD پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره M13 5G در دسترس نیست. اما با نگاهی به مشخصات نسل قبلی این دستگاه می‌توان برخی از ویژگی های نسل آینده را حدس زد.

قاب پشتی Galaxy M13 5G

گلکسی ام ۱۲ که نسل پیشین این گوشی هوشمند محسوب می‌شود تنها در نسخه 4G عرضه شد. این گوشی هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اگزینوس ۸۵۰ تأمین می‌کند و به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD HD+ مجهز بود. دوربین اصلی Galaxy M12 سامسونگ رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین های ۵ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در قاب پشتی این دستگاه قرار دارد. یکی از ویژگی های شاخص این گوشی برخورداری از باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۱۵ واتی بود‌.

گلکسی M12 سامسونگ با اگزینوس ۸۵۰ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی رسما معرفی شد

سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند Galaxy M53 5G را در هند عرضه کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ SuperAMOLED Plus با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز در پانچ هولی در نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این تلفن هوشمند به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ مجهز شده و حداکثر از ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار است.

نظر شما درباره میان رده های سری M سامسونگ چیست؟ آیا تجربه استفاده از این سری را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی