حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم کوک به انتخاب TIME در فهرست 100 فرد تأثیرگذار سال 2022 قرار گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، چهره ها

تیم کوک، مدیرعامل اپل، اخیرا در لیست 100 فرد تأثیرگذار سال 2022 به انتخاب مجله TIME قرار گرفته و در رده «Titans» جایگاهی را کسب کرده است. TIME این فهرست را هرساله به‌اشتراک گذاشته و تأثیرگذارترین افراد مشهور، مدیران اجرایی، بازیگران، موسیقی‌دانان و غیره را به‌نمایش می‌گذارد.

تیم کوک درمیان تأثیرگذارترین افراد دنیا به انتخاب مجله TIME

تیم کوک در گذشته (ازجمله سال گذشته)، بارها در این فهرست قرار گرفته است. در سال 2022 او در رده «تایتان‌ها» قرار گرفته و دسته‌های دیگر این لیست نیز عبارتند از «هنرمندان»، «مبتکران»، «رهبران»، «مشاهیر» و «پیشگامان».

مشخصات تیم کوک در این لیست توسط Laurene Powell Jobs نوشته شده است، او دوران تصدی کوک به‌عنوان مدیرعامل اپل و “شفقت و نظم” را که او به‌عنوان رئیس این شرکت نشان می‌دهد، تحسین می‌کند.

    اپل اثر زندگی تیم کوک است و تیم در این اثر تسلط خود را به‌نمایش می‌گذارد. تیم در رهبری خود بر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان، بیش از هر مدیرعامل معاصری، توانایی نشان داده است. ازآنجایی‌که محصولات و سیاست‌های اپل بر شخصیت زندگی معاصر تأثیر می‌گذارد، شغل تیم نه‌تنها به خرد تجاری بلکه به خرد فلسفی نیز نیاز دارد. فشار شدید تنظیم و اجرای پیشرفت اپل با دقت عمیق و مسئولیت‌پذیری تأثیرات این شرکت بر جامعه تقریباً غیرقابل‌تصور است. بااین‌حال، تیم این کار را با شفقت و انضباط انجام می‌دهد و برای تجدید روح خود به طبیعت روی می‌آورد. در تابستان او را می‌توان در حال پیاده‌روی در پارک‌های ملی یافت.

    پس از بیش از یک دهه ریاست، تیم نه‌تنها جایگاهی را به‌عنوان یکی از تحسین‌برانگیزترین مدیران اجرایی جهان، بلکه به‌عنوان نمونه‌ای از رهبری اخلاقی، تخیل فناوری، مراقبت از محیط‌زیست و انسان دوستانه بدست آورده است. به تعبیر یکی از سخنرانی‌های معروف تئودور روزولت: تیم شجاعانه تلاش می‌کند، بسیار جرئت می‌کند و خود را در یک هدف بزرگ خرج می‌کند.

تیم کوک درمیان تأثیرگذارترین افراد دنیا به انتخاب مجله Time

تیم کوک درمیان تأثیرگذارترین افراد دنیا به انتخاب مجله TIME

دیگر افراد برجسته در لیست 100 نفره TIME در سال جاری عبارتند از: سیمو لئو، زوئه کراویتز، میشل یئو، زندایا، آماندا سیفرید، اپرا وینفری، مری جی بلیج و کوئینتا برانسون. شما می‌توانید لیست کامل را در وب‌سایت TIME مشاهده کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی