حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام تیم کوک به‌عنوان یکی از صد فرد تأثیرگذار مجله TIME در سال ۲۰۲۱ دیده می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، چهره ها

مجله بین‌المللی TIME اخیرا فهرست سالانه خود را با عنوان “100 فرد با نفوذ دنیا” منتشر کرده است و تیم کوک، مدیرعامل اپل، در لیست امسال آنها قرار دارد. مشخصات وی توسط Phil Knight، میلیاردر و بنیانگذار نایک، نوشته شده است که می‌گوید “شخصیت، شفقت و شجاعت” صفت‌هایی هستند که برای مدیرعامل اپل می‌توان بکار برد.

تیم کوک درمیان صد فرد تأثیرگذار مجله TIME

در سال 2005، هنگامی که ما برای اولین بار با تیم کوک در مورد عضویت در هیئت مدیره نایک صحبت کردیم، امیدوار بودیم که یک تصمیم گیرنده خوب به تیم اضافه شود. در مدت کوتاهی، او خود را مردی با قضاوت عالی نشان داد که می‌تواند تاکتیکی و استراتژیک در صنعتی بسیار متفاوت از صنعت خود فکر کند. او همچنین ارزشمندترین ویژگی هر رهبر در هر زمینه‌ای را ارائه داد: خردمندی.

در پروفایل کوک، نایت می‌نویسد که او تیم کوک را “هم دوست و هم رقیب فوتبالی کالج” خود می‌شناسد، زیرا نایت از طرفداران Alma Mater در دانشگاه اورگان بوده، درحالی‌که کوک از Auburn حمایت می‌کند.

تیم کوک درمیان صد فرد تأثیرگذار مجله TIME

تیم کوک درمیان صد فرد تأثیرگذار مجله TIME

نایت همچنین به مرگ استیو جابز اشاره کرده و چگونگی مدیریت تقریبا “غیرممکن” توسط کوک را با القابی ازجمله “با وقار و شگفت‌انگیز که به شیوه آرام خود به جهان اعلام کرد” را برجسته می‌کند.

من دومین استیو جابز نیستم. من اولین تیم کوک هستم.

در پایان پروفایل مشخصات تیم کوک، نایت اذعان می‌کند که 10 سال رهبری اپل تحت مدیریت تیم کوک بوده و وی چگونه توانسته سهام اپل را 1000 درصد افزایش داده و آن را به با ارزش‌ترین شرکت در جهان تبدیل کند.

کوک همچنین به‌تازگی روی جلد مجله Financial Financial Review استرالیا نیز قرار گرفته است، جایی که می‌توانید از طریق این لینک، اطلاعاتی را در مورد آن مطالعه کنید.

دیدگاه شما چیست؟ به‌نظر شما مدیرعامل بزرگترین کمپانی دنیا، تیم کوک، لایق عنوان یکی از صد فرد تأثیرگذار سال ۲۰۲۱ می‌باشد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی