حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم ترسناک جدید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از ژانرهای فیلم سریال که می تواند اوقات فراعت شما را پر کند، ژانر ترسناک است، معمولا افرادی این نوع فیلم و سریال ها را تماشا می کنند که نیاز به هیجان و ترس دارند، چرا که این احساسات نیز زمانی که تخلیه می شوند، شما در حالت ریلکس و آرامش قرار می گیرید. ژانر ترسناک یکی از موضوعات پر طرفداریست که می تواند هر بیننده ای را سرگرم کند، به همین علت دانلود فیلم ترسناک در بین مردمان علاقه مند به فیلم و سریال از محوبیت بالایی بر خوردار است، نویسندگان با استفاده از قلم خود و بازی کردن با احساسات شما می توانند یک تجربه بسیار خوب را برای شما رقم بزنند؛ فیلم نامه بسیاری از این محصولات را از رمان های ترسناک الهام گرفته شده است، از طرفی نیز وجود ماجراهای مختلف هولناک در جهان نیز باعث شده است تا داستان های ترسناک هیجانی بسیاری ساخته شود.

برای تماشا یک فیلم ترسناک آیا باید کاری کرد؟

به طور کلی فیلم های ترسناک زمانی ترسنام تر می شوند که شما به عنوان مخاطب سری فعالیت هایی را انجام داده باشید، این فعالیت ها و کارهایی که شما انجام می دهید، محیط و آن فضا را برای شما ترسناک تر می کند؛ همین امر باعث می شود که در لحظه تماشا فیلم و سریال به این فکر بیوفتید آیا این اتفاق نیز برای من می تواند حالا با این شرایط بیوفتد؟ این دست از سوالات یک ریشه دارد، و آن هم این است که شما با دیدن این فیلم در مکان فعلی ترسیده اید، زیاد نگران ترس ها و هیجانات نباشید چرا که، ترس و هیجان نیز برای بدن مفید بوده و می تواند به شما کمک های بسیار زیادی از جمله گردش خون مناسب و… کند.

در تنهایی کامل فیلم ترسناک را مشاهده کنید

تنهایی باعث ایجاد ترس خواهد شد، یکی از مواردی که می تواند به ترس شما هنگام دیدن فیلم و سریال های ترسناک بیفزاید این است که در تنهایی کامل و به دور از دوستانی که شوخ طبع هستند فیلم خود را مشاهده کنید.

در تاریکی مطلق و با صدای بلند تری به تماشا فیلم ترسناک بپردازید

جایی که نور نباشد، ترس نیز وجود دارد، این ویژگی اکثریت فیلم و سریال های ترسناک است، نبود نور می تواند به تشخیص ندادن بعضی از اشیاء کمک کند، همچنین زمانی که نور نباشد و شما تنها باشید، ذهن شما می تواند به صورت مداوم تخیلاتی از حالاتی که می تواند برای شما اتفاق بدی بیوفتد را مرور می کند، حال فکر کنید شما در مکانی تنها و تاریک هستید و می خواهید فیلمی بسیار ترسناک را ببینید این در حالیست که صدای بلند موزیک های ترسناک فیلم نیز ترس شما را چند برابر می کند، در این صورت فیلم های ترسناک می تواند ترس های چند برابری را به شما هدیه دهد؛ لذا در صورتی که طرفدار فیلم های ترسناک هستید می توانید اینگونه مکان ها را برای خود فراهم کنید و سپس به دانلود فیلم مورد نظر خود بپردازید.

معرفی چند فیلم ترسناک سینما

آنابل عروسکی ترسناک

یک زوج جوان به نام میا و جان ( آنابل والیس و وارد هورتن ) منتظر تولد فرزندشان هستند. جان به عنوان پدر این فرزند تصمیم می گیرد برای بهتر شدن روحیه همسرش عروسکی به او تقدیم کند که خیلی ارزشمند هست و قدمت دارد اما این عروسک تنها دستاوردش برای این خانواده روح و اجنه است و…

این فیلم به علت استقبال مردم به صورت مجموعه درآمد و توانسته است ترس های زیادی را در مخاطبین خود ایجاد کند.

فیلم ترسناک راهبه

دو راهبه‌ در راهروهای یک قلعه‌ قرون وسطایی دوان دوان و با ترس و لرز در حال حرکت به سمت اتاقی هستند که روی در آن به زبان لاتین به شکل کج و کوله ‌ای نوشته شده است: «خدا اینجا به پایان می‌رسد». ظاهرا آنسوی این در، در عمق تاریکی نادیدنی اتاق، شیطانی حضور دارد که در جستجوی بدنی برای تسخیر کردن است. خیلی زود هشداری که روی در نوشته شده بود، به حقیقت تبدیل می‌شود: این خواهران روحانی به محض باز کردن در، یا به‌ طرز خشنی کشته می ‌شوند یا برای فرار از دست شیطان به سرنوشتِ مرگباری دچار می‌ شوند، اما این پایان داستان نیست و برای نابودی شیطان فعالیت هایی صورت می گیرد.

فیلم ترسناک جنایات آینده

هنرمند تحسین شده‌ای که درگیر سندروم تکامل شتاب یافته شده و بدین سبب ارگان های جدیدی در بدنش ایجاد شده اند این داستان در آینده‌ای نه چندان دور روایت می شود، این فیلم یکی از فیلم هایست که در سال 2022 اکران می شود، لذا می توانید برای دانلود فیلم 2022 ترسناک جنایات آینده کمی صبور باشید، این فیلم در ژانر درام، علمی تخیلی و ترسناک طبقه بندی شده است که به کارگردانی David Cronenberg ساخته شده تا ترس را و هیجان را برای شما به ارمغان بیاورد.

فیلم The Northman

«سرنوشت خود را تسخیر کنید.» مرد شمالی که مورد دیگری از فهرست بهترین فیلم های ترسناک سال ۲۰۲۲ به شمار می ‌رود، یک داستان حماسی و دلهره‌آور را درباره انتقام حکایت می‌کند. این داستان نشان می ‌دهد که یک شاهزاده وایکینگ حاضر است تا کجا برود و چقدر تلاش کند که عدالت را برای پدر خود که به قتل رسیده، اجرا کند. این داستان حماسی و تاریخی در آغاز قرن دهم در ایسلند رخ می ‌دهد. جالب است بدانید که نورث من یا همان مرد شمالی، اسم شخصیت خون‌ آشامی است که الکساندر اسکاشگورد در سریال True Blood (خون حقیقی) ایفا می ‌کرد؛ نقشی که اریک نورث من نام داشت و یک وایکینگ از قرن ۱۰ بود که تبدیل به خون‌ آشام شد.

تنها ژانر ترسناک را انتخاب کنیم؟

انتخاب و دانلود فیلم وسریال های ترسناک کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد، اما طرفداران فیلم، فیلم و سریالی که ژانر آن ترکیبی باشد را بیشتر پیشنهاد می کنند، برای مثال فیلم هایی با ژانر ترسناک، معمایی و هیجان انگیز از توجه ویژه ای برخوردار هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات