حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رزرو هتل را از سایت فلایتیو انجام دهید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در سفرهای داخلی و خارجی باید در جایی اقامت کنید. این اقامتگاه می‌تواند هتل، هاستل یا خوابگاه، اقامتگاه بوم‌گردی و یا بوتیک هتل باشد ولی در هر حال جایی است که باید در آن اقامت کرد. شما چگونه جایی را برای اقامت خود در نظر می‌گیرید؟ آیا برای این که بتوانید در مناسبترین هتل جا بگیرید، از پیش آن را رزرو می‌کنید؟ آیا برای رزرو هتل مورد نظر خود از وب سایت‎ها کمک می‌گیرید؟ اگر پاسخ این پرسش‌ها مثبت است ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که رزرو هتل را از سایت فلایتیو انجام دهید. در زیر دلایل رزرو هتل از فلایتیو را به شما می‌گوییم.

رزرو هتل از فلایتیو چه مزایایی دارد؟

اگر شما برای رزرو هتل فلایتیو را برگزینید، می‌توانید تمامی هتل‌های موجود در شهر مقصد را با قیمت‌ها، تعداد ستاره‌ها، انواع اتاق‌ها با نوع تخت‌خواب و امکاناتی که هر اتاق دارد، مشاهده کنید. سپس می‌توانید این هتل‌ها را با هم مقایسه کنید و سپس برای روز مشخص خود هتل را رزرو نمایید.

امکان تعیین ستاره‌ی هتل هنگام جستجو

وقتی در فلایتیو به دنبال هتل دلخواه خود می‌گردید، بعد از تعیین تاریخ سفر و تعداد مسافر می‌توانید وارد بخش جستجوی پیشرفته شده و تعداد ستاره‌ی هتل را تعیین کنید. در این صورت هنگام جستجو تنها گزینه‌های مناسبی که شما مد نظرتان هست را به شما پیشنهاد می‌دهد.

با فلایتیو هتل داخلی و خارجی را رزرو کنید

شما برای رزرو هتل‌های داخلی و خارجی می‌توانید از فلایتیو کمک بگیرید. رزرو هتل خارجی از طریق فلایتیو به شما امکان پرداخت مبلغ بیعانه‌ی هتل را می‌دهد بنابراین شما می‌توانید بدون نگرانی از نداشتن کارت اعتباری بین‌المللی برای تبادلات ارزی با سایر کشورها، به راحتی اتاق مورد نظر خود را در هتل دلخواه خود انتخاب کنید. خوشبختانه امکانات جستجو برای هتل‌های داخلی و خارجی مثل هم است و نیاز نیست برای جستجوی هتل‌های خارجی به زبان انگلیسی سرچ نمایید. به زبان فارسی هتل مورد نظر خود را سرچ کنید و با خیال راحت اتاقتان را رزرو کنید، هیچ نگرانی‌‌ای در این زمینه وجود ندارد.

چگونه از امکانات اتاق‌های هتل باخبر شوم؟

هنگامی که یک هتل مشخص و اتاق مورد نظرتان را پیدا کردید، در زیر باکس اصلی که قیمت و مشخصات کلی اتاق را عنوان کرده است، تمام امکانات پذیرایی از جمله اینکه تخت‌های اتاق چگونه است؟ آیا اتاق هتل دارای تلویزیون و یخچال هست و یا خیر؟ آیا مینی‌ بار دارد و آیا این مینی بار دارای هزینه‌ی اضافه است؟ خدمات خشکشویی، کمد و دراور و میز و صندلی در اتاق چگونه است؟ به صورت کلی شما می‌توانید با خواندن این بخش از سایت، از همه‌ی امکانات اتاق مطلع شوید.

خواندن نظرات سایر کاربران

اگر قصد رزرو هتل در تهران یا سایر شهرهای ایران را دارید، می‌توانید پس از مطالعه‌ی امکانات هتل، نظرات و کامنت‌های سایر کاربرانی را در مورد اتاق‌ها و سرویس‌دهی در کل هتل بخوانید. در این صورت می‌توانید از صحت و سقم مطالب مربوط به امکانات هتل مطلع شوید و به اصطلاح با چشم باز هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از فیلترهای جستجو استفاده کنید

شما می‌توانید مرتب‌سازی نمایش هتل‌ها را بر اساس ارزان‌ترین، گران‌ترین، کمترین یا بیشترین ستاره انجام دهید. هم‌چنین می‌توانید با انتخاب محدوده‌ی قیمت، جستجوی خود را محدودتر کرده و گزینه‌های مناسب‌تری را پیدا کنید.

چگونه هتل داخلی مناسب خود را پیدا کنم؟

برای این کار ابتدا وارد سایت یا اپ فلایتیو شوید.:

  • • در باکس سفیدی که دارای چند گزینه است، روی قسمت هتل داخلی کلیک کنید.
  • • یک صفحه با عنوان رزرو هتل داخلی پیش روی شما می‌آید.
  • • در قسمت نام شهر یا هتل، شهر مقصد و یا هتلی که می‌خواهید به آن بروید را وارد کنید.
  • • در قسمت تاریخ، زمان رفتن به سفر و بازگشتن را وارد نمایید.
  • • در قسمت تعداد مسافر، تعداد افرادی که قصد سفر دارند را مشخص کنید.
  • • شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که در گوشه‌ی سمت راست بالا تعداد تمام هتل‌های شهر مقصد در تاریخ مورد نظر شما را اعلام می‌کند و در وسط صفحه به ترتیب نام هتل‌ها، تعداد ستاره، آدرس، شروع قیمت و بخشی از امکانات آن دیده می‌شود.
  • • با ورود به باکس نمایش جزئیات می‌توانید اطلاعات بیشتری نسبت به هتل و اتاق‌هایش به دست آورید، عکس‌های آن را ببینید، نظرات مردم را بخوانید و امکانات هر اتاق را بررسی کنید.

به یاد داشته باشید که برای پیدا کردن سایت فلایتیو، اگر به زبان انگلیسی سرچ می‌کنید، نام flightio را به درستی تایپ کنید.

روش رزرو هتل داخلی

پس از این که وارد صفحه‌ی نمایش جزئیات شدید، می‌توانید گزینه‌ی انتخاب اتاق را بزنید و از میان گزینه‌ی اتاق‌های مختلف، اتاق مناسب خود را پیدا کنید. سپس روی آن اتاق کلیک کرده و نام مسافر یا مسافران را به فارسی تایپ کنید. پس از آن شماره موبایل و سایر اطلاعات لازم را به سایت بدهید و پیش از ورود به مرحله‌ی بعد تمام اطلاعات را کنترل نمایید. مبلغ قابل پرداخت در گوشه‎ی سمت چپ نمایان می‌شود و در زیر آن یک باکس با نام بررسی و پرداخت دارد. با کلیک روی آن باکس وارد صفحه‌ی پرداخت می‌شوید و با دادن اطلاعات کارت خود یعنی شماره‌ی کارت، ccv2، تاریخ انقضا و رمز دوم یا پویای کارت، مبلغ را پرداخت کرده و رسید دریافت می‌کنید.

نام هتل را به فلایتیو بدهید و اتاق رزرو کنید

یکی از کارهای دیگری که در جستجو می‌توانید انجام دهید این است که نام هتل مورد نظر خود در مقصد را به فلایتیو بدهید و برای روزهایی که قصد سفر دارید، اتاق رزرو کنید. این وضعیت وقتی ممکن است که شما مطمئن باشید که به کدام هتل خواهید رفت. به عنوان مثال اگر قصد سفر به مشهد و اقامت در هتل قصر الضیافه را دارید، در باکس جستجو، هنگامی که شهر مقصد یا نام هتل را می‌خواهد، نام هتل را وارد کنید و سپس باقی کارها را به سادگی هر چه تمام‌تر انجام دهید.

چگونه هتل خارجی رزرو کنم؟

برای رزرو هتل خارجی دقیقا همان مراحل رزرو هتل داخلی را انجام دهید با این تفاوت که بهتر است تاریخ جستجو را به میلادی بزنید و سپس جستجو کنید. به یاد داشته باشید که نام هتل به زبان لاتین برای شما می‌آید و اگر می‌خواهید آن را درست تلفظ کنید، نام هتل را به گوگل ترنسلیت ببرید و گزینه‌ی بلندگو یا listen آن را بزنید تا نام هتل را به درستی بدانید. نگران آدرس هم نباشید زیرا نشانی هتل روی نقشه مشخص است و زمانی که به مقصد رسیدید به راحتی می‌توانید به وسیله‌ی نقشه، هتل خود را پیدا کنید.

فلایتیو دارای یک اپلیکیشن بسیار کم حجم است

اگر زیاد به سفر می‌روید و همواره در حال خرید بلیط و یا رزرو هتل هستید، اپلیکیشن فلایتیو را روی گوشی همراه خود نصب کنید. خوشبختانه این اپ برای گوشی‌های اندروید و ios  موجود است و شما به راحتی می‌توانید با نصب این اپلکیشین که 2 مگا بایت حجم دارد، به راحتی کارهای خرید بلیط و یا رزرو هتل را انجام دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات