حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپ یا تپسی؟ کدام بهتر است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در این ده سال اخیر با پیشرفت خدمات اینترنتی و افزایش محبوبیت آن‌ها در ایران افراد زیادی به خدمات اینترنتی روی آوردند. یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها هم قطعا Snapp به حساب می‌آید که شما کاربران با دانلود اسنپ برای آیفون و یا سیستم عامل اندروید می‌توانید از آن روی گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنید و از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید. البته در این میان تنها نرم افزار اسنپ نیست که برای این خدمات در اختیار کاربران قرار گرفته و تپسی هم یکی دیگر از این پلتفرم‌ها به حساب می‌آید. اما ممکن است مسافران و رانندگان این سوال را از خود بپرسند که کدام یک بهتر است و می‌تواند انتخاب بهتری باشد؟!

مسافران کدام یک را انتخاب بکنند؟ دانلود اسنپ برای آیفون یا Tapsi؟

اگر شما مسافر هستید و می‌خواهید یکی از این دو را برای سفرهای خود انتخاب کنید، کارتان بسیار راحت است و می‌توان گفت هر فرد باتوجه به تجربه‌ای که از هر کدام دارد می‌تواند دانلود اسنپ برای آیفون و یا نصب دیگر برنامه‌ها مثل Tapsi را انتخاب کند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که مسافران ممکن است از هر دوی آن‌ها استفاده کنند. برای مثال شاید شما در یک روز شلوغ که ترافیک سنگینی وجود دارد، موفق به تاکسی گرفتن از تپسی نشوید اما راننده‌ای در اسنپ سفر شما را قبول بکند.

خدمات اسنپ چه تفاوتی با تپسی دارد؟

البته این را هم باید در نظر داشته باشید که هردوی این برنامه‌ها ویژگی‌های مشابهی با دیگر پلتفرم‌ها دارد که بدون شک نحوه ارائه خدمات آن‌ها با هم متفاوت است و حتی گاهی هم ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر دارند. اما یکی از ویژگی‌هایی که اسنپ را از تپسی مجزا می‌کند، امکان پرداخت اعتباری در آخر ماه است.

با دانلود اسنپ برای آیفون شما این امکان را دارید تا بتوانید در هر کجای شهرتان هستید درخواست سفر بدهید و به مقصد خودتان برسید، اما یکی از این ویژگی‌ها همانطور که اشاره شد امکان پرداخت اعتباری است. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در طول ماه از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید و در آخر ماه آن را پرداخت کنید. این یکی از ویژگی‌های منحصربفرد Snapp است که می‌توانید با استفاده از آن نگرانی بابت پرداخت آن نداشته باشید. برای استفاده از این سرویس هم باید تنها شماره ملی خود را وارد کنید و اگر واجد شرایط بودید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

امنیت سفر یک قابلیت بسیار کاربردی

همانطور که می‌دانید قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که در هر دوی این اپلیکیشن‌ها وجود دارد، بسیار مشابه‌اند اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها گزینه‌ی امنیت سفر است که در واقع شما را در حین سفر بیمه می‌کند. که البته با دانلود اسنپ برای آیفون و یا نصب اپلیکیشن tapsi می‌توانید از این ویژگی بهره‌مند شوید.

روی هم رفته در این مقاله سعی کردیم تا شما را در انتخاب بین این دو اپلیکیشن راهنمایی کنیم تا بتوانید به راحتی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما جهت دانلود اسنپ برای آیفون می‌توانید روی این لینک بزنید تا بدون دردسر نسخه iOS این برنامه و دیگر برنامه‌ها مثل تپسی را انجام دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات