حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی S-Tag به‌عنوان ردیاب هوشمند این شرکت با سنسورهای حرکتی پیشرفته معرفی شد

امروز و درجریان عرضه جهانی محصولات هواوی، این شرکت از یک دستگاه کاملا جدید در سبد محصولات خود با نام Huawei S-Tag رونمایی کرد. این گجت، درحقیقت یک ردیاب هوشمند با حسگر حرکتی پیشرفته است که هنگام اتصال به دستگاه‌های هوشمند شما مانند گوشی یا ساعت هوشمند، حرکت شما را به‌طورکامل تشخیص می‌دهد.

ردیاب هوشمند هواوی S-Tag

شایعه معرفی یک ردیاب هوشمند از سوی هواوی به حدود 6 ماه پیش برمی‌گردد که در آن زمان، این شرکت با ثبت علامت‌تجاری S-Tag، به عرضه‌ی احتمالی این دستگاه دامن زد. همچنین حدود یک هفته پیش نیز خبر دیگری منتشر شد مبنی‌بر اینکه شرکت چینی به‌دنبال معرفی و عرضه ردیاب هوشمند خود برای رقابت با ایرتگ اپل، اسمارت‌تگ سامسونگ و یا سایر ردیاب‌های پیشرفته در بازار است.

حال، درنهایت هواوی ردیاب هوشمند خود را به‌صورت رسمی و برای بازار جهانی معرفی کرده است که با دارا بودن بند مچی مخصوص، یک گجت فوق‌العاده برای ردیابی حرکات بدن نیز به‌شمار می‌رود.

هواوی S-Tag دارای حداکثر 14 معیار حالت دویدن است که راهنمایی‌هایی برای انواع دویدن را نیز ارائه می‌کند. این ردیاب هوشمند همچنین دارای طراحی فوق‌العاده سازگاری است که تنها 7.5 گرم وزن داشته و می‌تواند در عمق 50 متری آب از آن استفاده کرد.

ردیاب هوشمند هواوی S-Tag

ردیاب هوشمند هواوی S-Tag

S-Tag همچنین دارای سایر معیارهای حرکتی ازجمله دوچرخه‌سواری و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع برای اتصال بهتر و سریع‌تر با دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده از آن است.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، ردیاب جدید می‌تواند به گوشی هوشمند و یا ساعت هوشمند شما متصل شده تا نتایج پایش حرکات شما را به‌طور دقیق نشان دهد.

متأسفانه هواوی تا این لحظه هنوز اشاره‌ای به قیمت نهایی گجت هوشمند خود نکرده است. همچنین زمان عرضه و در دسترس بودن Huawei S-Tag ممکن است بسته به بازار هدف آن، متفاوت باشد.

درنهایت، نظر شما درباره‌ی ردیاب هوشمند هواوی S-Tag، طراحی این گجت و انواع کاربرد آن در مقایسه با رقبای خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی