حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل چیست؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در سال‌های اخیر که استخراج ارز دیجیتال از جمله بیت کوین به یکی از موضوعات مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به مباحث رمز ارز تبدیل شده است، بسیاری از ماینرها به دنبال راهی برای استخراج با گوشی و موبایل هستند تا بتوانند بدون استفاده از تجهیزات گران‌قیمت و قدرتمند، اقدام به استخراج ارز دیجیتال نمایند.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل چیست؟

قبل از معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل و نام بردن از نرم‌افزارهایی که برای استخراج ارز دیجیتال طراحی شده‌اند، لازم است یادآوری کنیم که  اولاً گوشی شما برای استخراج باید جزء گوشی‌هایی با قدرت سخت‌افزاری بالا باشد، زیرا در غیر این صورت استخراج ارزهای دیجیتال مخصوصاً ارزهایی که سختی استخراج آن‌ها بالا است، از طریق موبایل کار عاقلانه‌ای نخواهد بود. ثانیاً، با وجود تجهیزات قوی که در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال وجود دارند و گوشی موبایل شما باید برای استخراج با آن‌ها رقابت کند، استخراج ارزهای دیجیتال با کمک موبایل ممکن است نتیجه چندان مطلوبی در پی نداشته باشد.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل را چگونه می‌توان انتخاب کرد؟

برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل، لازم است فاکتورهای متعددی را مورد توجه قرار دهیم. اولین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که بدانیم بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل  باید در رنج قیمتی باشد که ارزش سرمایه گذاری و استخراج را داشته باشد و به سمت و سویی حرکت کند که آینده مثبتی در انتظار آن باشد. نکته دوم این است که هزینه برق را برای ماین یک رمز ارز خاص مد نظر قرار دهیم، زیرا این مسئله تأثیر مستقیمی بر میزان سودآوری ماینینگ دارد. با توجه به نکات مطرح شده، اگر بخواهیم  بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل را نام ببریم، می‌توانیم به رمز ارزهای بیت‌کوین، اتریوم، دش‌کوین، مونرو، دیجیتال نوت، فانتوم‌کوین و کوازر‌کوین اشاره کنیم. برای استخراج ارز با استفاده از موبایل به نرم‌افزارهایی که برای این کار طراحی شده‌اند نیاز خواهیم داشت.

کدام گوشی‌ها برای استخراج ارزهای دیجیتال مناسب هستند؟

هم‌زمان با معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل، لازم است در مورد بهترین گوشی برای استخراج نیز اطلاعاتی داشته باشیم. استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از گوشی‌های هوشمند، ارتباط مستقیمی با نرخ هش و پردازنده گرافیکی آن گوشی دارد. نرخ هش که به‌عنوان خروجی تابع هش تعریف می‌شود، بیان‌گر این است که آن گوشی موبایل تا چه حد می‌تواند مسائل پیچیده استخراج را حل کند. به‌عنوان مثال در گوشی‌هایی که از پردازنده گرافیکی NVIDA GTX 1080 Ti استفاده می‌کنند، کاربر قادر خواهد بود در هر ماه 0.01615 دلار از 980 میلیون هش در ثانیه کسب نماید؛ بنابراین هر اندازه که میزان هش بالاتر باشد، درآمد بیشتری خواهید داشت. گوشی‌های Huawei Mate 9 و Samsung Galaxy Note 8 از قوی‌ترین گوشی‌های اندرویدی هستند که می‌توانند برای استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار گیرند.

نرم‌افزارهای استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل

اپل به منظور جلوگیری از نفوذ حملات سایبری به گوشی‌های هوشمند و سرقت اطلاعات یا سرمایه کاربران خود از طریق فعالیت اپلیکیشن‌های استخراج رمز ارز، این برنامه‌ها را از آپ استور اپل حذف کرده است. بنابراین اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال، فقط با استفاده از گوشی‌های اندروید قابل استفاده هستند.

از نرم‌افزارهایی که برای استخراج بیت‌ کوین و رمزارزهای دیگر به وسیله گوشی‌های اندروید وجود دارند می‌توان به نمونه‌های زیر اشاره داشت:

  • • Miner Gate: یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی جهت  بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل است که از بیت‌ کوین، اتریوم، لایت‌کوین، مونرو، بایت‌کوین، دش‌کوین، فانتوم‌کوین، دیجیتال نوت،MonetaVerde  و Infinium-8 پشتیبانی می‌کند. این برنامه از معدود برنامه‌های استخراج موبایلی است که دارای کیف‌پول برای ذخیره سکه‌های تولید شده است. بعد از ایجاد اکانت در اپلیکیشن Miner Gate، دو گزینه استخراج موبایلی و خرید ابر استخراج وجود دارد. گزینه استخراج موبایلی از تراشه گوشی برای انجام استخراج استفاده می‌کند. در گزینه خرید ابر استخراج نیز پردازش به وسیله سرورهای Miner Gate انجام می‌شود.
  • •  Poket Miner: این برنامه تنها از لایت‌کوین بر روی سرورهای LitecoinPool پشتیبانی می‌کند و برای آن دسته از افرادی که قصد سوییچ کردن بین ارزهای دیجیتال را ندارند یکی از بهترین انتخاب‌ها است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان کاهش یا افزایش تعداد پردازنده‌های ترید، امکان انتخاب نزدیک‌ترین سرور به کاربر و قابلیت شروع و توقف اتوماتیک در هنگام شارژ گوشی موبایل را نام برد.
  • • NeoNeon Miner: این برنامه استخراج موبایلی از ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌ کوین، لایت‌کوین، Feathercoin و Vertcoin پشتیبانی می‌کند. البته از معایب این اپلیکیشن تبلیغات زیاد در حین استخراج و اینترفیس است که ممکن است برای برخی چندان خوشایند نباشد.
  • • Crypto Miner: این اپلیکیشن از الگوریت‌ها و رمز ارزهای زیادی از جمله بیت‌ کوین، لایت‌کوین، مونرو، دیاموندککوین، اسکین‌کوین، هالیکس‌کوین و… پشتیبانی می‌کند. تمام ارزهای نام برده شده در نسخه رایگان این برنامه در دسترس نیستند و برای دستیابی به تمام آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنید. در این میان بهترین نرم‌افزار استخراج بیت‌ کوین برای اندروید، Miner Gate است که برای استخراج ارزهای دیجیتال معروف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • • اپلیکیشن  Droid Miner
  • •  اپلیکیشن Mobile Miner

سخن پایانی

در دنیای امروز محبوبیت رمز ارزها مسئله‌ای نیست که بتوان آن را انکار کرد، در نتیجه بسیاری از سرمایه‌گذاران در حوزه اقتصاد دیجیتال به دنبال یافتن روش‌ها و اشکال مختلف به دست آوردن ارزهای دیجیتال هستند. برای حضور در بازار هیجان‌انگیز ارزهای دیجیتال دو راه وجود دارد. راه اول استخراج ارز دیجیتال است که از طریق تجهیزات پیشرفته ماینر یا به کمک گوشی‌های موبایل قدرتمند که با نصب اپلیکیشن‌های مخصوص استخراج رمز ارز می‌توانند نقش یک ماینر را برای شما بازی کنند، امکان‌پذیر است. در این مقاله به طور خلاصه توضیح دادیم که فاکتورهایی از جمله سختی استخراج رمز ارز مورد نظر بر روی اپلیکیشن موبایلی، سخت‌افزار مورد نظر برای استخراج ارزهای  دیجیتال از طریق موبایل، شرایط کنونی قیمت ارز دیجیتال مورد نظر و چشم‌انداز آینده آن، مواردی هستند که تعیین‌کننده توجیه‌پذیر بودن یا نبودن  بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل  هستند.

اگر با در نظر گرفتن موارد و فاکتورهای مطرح شده به این نتیجه رسیدید که استخراج ارز دیجیتال مورد نظر از طریق موبایل برای شما به صرفه نیست، می‌توانید از راه دوم برای به دست آوردن ارز دیجیتال استفاده کنید. این راه که بسیار سریع‌تر و ساده‌تر است، خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر و قابل اطمینان است. صرافی ارز دیجیتال کوین‌ کده یکی از این صرافی‌ها است که می‌توانید به‌راحتی و با ایجاد یک حساب کاربری، عملیات خریدو فروش ارز دیجیتال را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. برای شروع فعالیت در کوین‌ کده کافی است از طریق لینک https://coinkade.com وارد سایت این صرافی شوید و علاوه بر خرید و فروش، از آموزش‌های متنوعی که در زمینه ارزهای دیجیتال در کوین‌کده قرار داده شده است، استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات