حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل الزامات سخت‌گیرانه کار حضوری را با اشاره به افزایش موارد COVID-19 به تعویق می‌اندازد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل بار دیگر بازگشت کارمندان خود به برنامه‌های کار حضوری را به‌دلیل افزایش موارد COVID-19 متوقف کرد. این شرکت در ابتدا گفته بود که با شروع از هفته آینده، کارمندان باید سه روز در هفته به‌صورت حضوری در محل کار حاضر شوند، اما اکنون این الزام را به‌تعویق انداخته است.

تعویق الزامات سخت‌گیرانه کار حضوری اپل

قابل‌ذکر است، این شرکت همچنین تاریخ جدیدی را برای زمان اجرایی‌شدن این الزام تعیین نکرده است. بااین‌حال، انتظار می‌رود که کارمندان همچنان دو روز در هفته به‌صورت حضوری کار کنند.

کارمندان اپل در 11 آوریل و پس از دو سال دورکاری که ناشی از همه‌گیری کووید-19 بود، شروع به بازگشت به دفاتر کار خود کردند. این شرکت برنامه‌ریزی کرده بود که از یک رویکرد مرحله‌ای برای بازگشت به کار حضوری استفاده کند و در تاریخ 4 می، دو روز کار حضوری را برای کارکنان خود اعلام کرد.

گام بعدی در این رویکرد مرحله‌ای این بود که کارمندان سه روز در هفته (شامل روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه) و از 23 می، به دفاتر کار خود بازگردند. بااین‌حال، این مرحله از فرآیند همان چیزی است که اپل اکنون آن را به تأخیر انداخته است.

تعویق الزامات سخت‌گیرانه کار حضوری اپل

تعویق الزامات سخت‌گیرانه کار حضوری اپل

همان‌طور که برای اولین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، اپل همچنان از کارمندان خود می‌خواهد که دو روز در هفته به‌صورت حضوری کار کنند، اما طبق برنامه‌ریزی جدید، این کار را تا 3 روز در هفته افزایش نخواهد داد. این شرکت این الزام را به‌طور نامحدود به تأخیر می‌اندازد.

اپل همچنین سیاست‌های پوشیدن ماسک خود را افزایش می‌دهد و اکنون کارمندان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در تمام مناطق مشترک می‌کند.

تغییرات در برنامه‌های اپل درحالی رخ می‌دهد که موارد COVID-19 بار دیگر در ایالات‌متحده و سایر کشورها افزایش یافته است. طبق داده‌های گردآوری‌شده توسط نیویورک‌تایمز، بستری‌شدن در بیمارستان نیز درحال افزایش است، اما با سرعت بسیار کمتری.

اپل به‌دلیل اصرار بر الزام کار حضوری برای کارکنان با انتقاداتی مواجه شده است، زیرا سیاست‌های این شرکت نسبت‌به سایر شرکت‌های دره سیلیکون محدودتر است.

تصمیم جدید این شرکت برای به تأخیر انداختن بازگشت به کار حضوری سه روز در هفته، بعید است که این انتقاد را فرو نشاند. درواقع، این امر می‌تواند منجر به انتقادات بیشتر بر اساس این واقعیت شود که اپل به افزایش موارد COVID-19 اذعان کرده است، اما همچنان به دو روز کار حضوری پافشاری می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی