حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خبر خوش برای سیرجانی‌ها! اسنپ مارکت به شهر شما رسید!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

چند وقتی‌ست که اسنپ مارکت یکی‌یکی شهرهای ایران را فتح می‌کند تا بتواند به تعداد بیشتری از مردم ایران خدمت‌رسانی کند. این بار هم قرعه شانس به نام مردم سیرجان افتاده است.

با حضور اسنپ مارکت در این شهر، دیگر سیرجانی‌ها مجبور نیستند راه دراز و خسته‌کننده مسیر رفت‌وآمد برای خرید را طی کنند. همچنین از این به بعد می‌توانند خریدهای خود را با  تخفیف‌های مختلف از اسنپ مارکت تهیه کنند؛ اما چگونه؟ با ادامه این مطلب همراه باشید تا به سوال شما پاسخ داده شود.

اسنپ مارکت به چه کار سیرجانی‌ها می‌آید؟

از قدم‌زدن در راهروهای طولانی هایپرسنترها متنفرید؟ دیدن آن همه تنوع کالا با رنگ‌های مختلف باعث سرگیجه شما می‌شود؟ خوب راه‌ حل شما خرید اینترنتی‌ست. در عصری که همه چیز، از جان آدمیزاد گرفته تا شیر مرغ، به‌صورت اینترنتی به فروش می‌رسد، چرا نباید کالاهای سوپرمارکتی، اینترنتی فروخته شوند؟

شما کافی‌ست کالای خود را در اسنپ مارکت سرچ و با چند دکمه همان کالا را خریداری کنید. کاری که ممکن است در خرید حضوری کمی سخت‌تر به نظر برسد؛ چون شما نمی‌دانید از بین آن همه کالای متنوع کدام‌یک را باید انتخاب کنید، بنابراین از هر برند یک کالا می‌خرید و این اصلا به نفع جیب شما نیست.

البته این تنها مزیت خرید از اسنپ مارکت نیست. مزیت‌های اسنپ مارکت آن‌قدر جذاب هستند که ممکن است بعد از خواندن این مقاله اولین کاری که می‌کنید خرید از اسنپ مارکت باشد!

اسنپ مارکت در سیرجان! در خانه بمانید و خرید کنید

زمان‌هایی که حوصله بیرون رفتن ندارید، وقت ندارید یا اصلا به‌طور کل از خرید حضوری خوشتان نمی‌آید، از اسنپ مارکت خرید کنید. در خانه بنشینید، چندتا کلیک کنید و هرچه را که می‌خواهید بخرید. خیلی زود زنگ خانه شما را می‌زنند و خریدهایتان را به شما تحویل می‌دهند.

با طرح‌های تخفیفی مختلف اسنپ مارکت پارتی بگیرید

یکی از اهداف اسنپ مارکت این است که طرح‌های متنوعی را برای تخفیف در نظر بگیرد. این طرح‌ها شامل سه‌شنبه‌های پرتخفیف، پایان خوش هفته، مارکت پارتی و… می‌شوند. تخفیف‌های روزانه، هفتگی و ماهانه جزو برنامه‌های ثابت اسنپ مارکت هستند.

تا 80 درصد تخفیف بگیرید!

بله درست خواندید. اسنپ مارکت روی کالاهای خود تخفیف می‌گذارد و این تخفیف گاهی حتی به 80 درصد هم می‌رسد. اگر اسنپ مارکت هیچ مزیت دیگری هم نداشته باشد، همین یک مزیت می‌تواند بسیار وسوسه‌‌انگیز باشد؛ چراکه می‌توانید پول‌های خود را برای کار دیگری ذخیره کنید.

در اولین خرید خود از اسنپ مارکت، ارسال رایگان داشته باشید

این جمله را هم درست خواندید! اگر برای اولین بارتان است که می‌خواهید تجربه خرید از اسنپ مارکت را داشته باشید، این فروشگاه اینترنتی یک هدیه برای شما تدارک دیده است. هزینه ارسال در اولین خرید برای شما کاملا رایگان خواهد بود.

در وقت خود صرفه‌جویی کنید

هیچ چیز در این دنیا از وقت شما ارزشمندتر نیست. یک خرید اینترنتی باعث می‌شود در زمان خود صرفه‌جویی کنید و از عمر خود برای کارهای ارزشمندتری استفاده کنید. به قول خیام: این یک دو سه روز نوبت عمر گذشت/چون آب به جویبار و چون باد به دشت. عمر شما آن‌قدر طولانی نیست که بخواهید بخش زیادی از آن را در صف‌های طولانی فروشگاه‌ها یا در ترافیک برای خرید حضوری تلف کنید.

هر چه دل تنگتان می‌خواهد از اسنپ مارکت بخرید

اسنپ مارکت یک فروشگاه اینترنتی آنلاین است که می‌توانید کالاهای بی‌شماری را از آن تهیه کنید. در واقع هر آن‌چه که در هایپراستارهای شهر شما موجود است در اسنپ مارکت هم یافت می‌شود.

وسایل سوپرمارکتی خود را از اسنپ مارکت تهیه کنید

یکی از اصلی‌ترین وسایلی که می‌توانید از این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید، وسایل سوپرمارکتی‌ست. شما می‌توانید لبنیات، انواع نوشیدنی، خواربار مختلف، کنسروهای آماده، مواد پروتئینی، وسایل صبحانه، خشکبار، تنقلات متنوع و… را از اسنپ مارکت تهیه کنید.

در کنار این مواد خوراکی، می‌توانید این وسایل را هم از اسنپ مارکت بخرید؛ وسایلی مثل لوازم آشپزخانه، لوازم یک‌بارمصرف، لوازم برقی و دیجیتال مثل باتری و لامپ، انواع دستمال و مواد شوینده، وسایل مربوط به نوزاد و… .

تا به حال میوه‌فروشی آنلاین دیده بودید؟ با اسنپ مارکت ببینید!

حالا که خریدهای سوپرمارکتی خود را به اسنپ مارکت سپرده‌اید، وقت آن رسیده است که دیگر از این به بعد حتی برای خرید میوه هم از خانه بیرون نروید و آن را هم اینترنتی تهیه کنید. می‌پرسید چگونه؟ جواب ساده است؛ با اسنپ مارکت!

شما در اسنپ مارکت می‌توانید میوه‌ها را تا 30 درصد تخفیف تهیه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. شما در کنار انواع میوه می‌توانید انواع سبزیجات و صیفی‌جات را هم تهیه کنید. گوجه، هویج، پیاز، سیب ‌زمینی، زنجبیل؛ همه و همه در اسنپ مارکت قابل تهیه هستند.

راستی چه میوه‌ای می‌خواهید؟ پرتقال؟ موز؟ هندوانه؟ شاید هم دوست دارید آناناس یا ازگیل بخرید. اصلا لازم نیست بیرون بروید؛ به اسنپ مارکت بگویید؛ برایتان تهیه می‌کند و در زمانی که شما تعیین کرده‌اید به شما تحویل می‌دهد.

با چند حرکت ساده خرید کنید (نحوه خرید از اسنپ مارکت در سیرجان)

حال که تصمیم خود را گرفته‌اید یک روش آسان را برای خریدتان انتخاب کنید، بهتر است با روش‌های خرید از اسنپ مارکت آشنا شوید. شما کافی‌ست اپلیکیشن اسنپ مارکت را دانلود کنید. چه اندروید باشید و چه IOS در هر صورت می‌توانید این اپلیکیشن را در گوشی خود داشته باشید.

به‌غیر از اپلیکیشن، سایت اسنپ مارکت هم می‌تواند درخواست‌های شما را ثبت کند. در کنار این‌ها نسخه تحت وب این فروشگاه اینترنتی هم در دسترس است تا شما بتوانید از هر طریقی که دوست داشتید خریدهای خود را انجام دهید.

فرایند خرید بسیار آسان است. از هر طریقی که اقدام کرده باشید، با زدن چند کلیک ساده و انتخاب گزینه‌های موجود در فروشگاه، خرید شما در عرض چند ثانیه انجام می‌شود. کالاهای خریداری‌شده‌تان توسط تیم اسنپ مارکت بسته‌بندی می‌شود و در زمان مد نظر شما به دستتان می‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات