حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۴ راهکار ساده برای تعمیر تلویزیون ال جی و سونی در منزل

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

هزینه های بالای رفت آمد و ارائه خدمات در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی باعث شده است تا راهکارهای اساسی را برای تعمیر تلویزیون در منزل در اختیار شما قرار دهیم تا با اجرای این راهکارها بتوانید مشکلات اولیه ای که برای تلویزیون ال جی به وجود می‌آید را در همان منزل برطرف نماید و نیازی به مراجعه به مراکز و نمایندگی های مختلف برای برطرف کردن مشکل سخت افزاری تلویزیون خود نداشته باشید.

با استفاده از این راهکار ها می توانید نیاز خود به تعمیر تلویزیون ال جی را از بین برده و یا حداقل با تست  و عیب یابی اولیه و مشخص کردن تمامی مشکلاتی که برای دستگاه به وجود آمده است، هزینه های تعمیرات تلویزیون های ال جی توسط مراکز مختللف راه کاهش دهید زیرا بخش زیادی از هزینه های تعمیراتی مربوط به همین تست و عیب یابی اولیه می باشد.

تعمیر کنترل تلویزیون ال جی در منزل

کنترل تلویزیون ال جی به عنوان یک بخش مهم در بین قطعات سخت افزاری مختلف تلویزیون شما ممکن است در برخی از موارد بخش هایی از آن یا به صورت کامل از کار بیفتد و نتواند به صورت کامل تمامی عملکرد های لازم را بر روی تلویزیون شما داشته باشد.

زمانی که کنترل تلویزیون ال جی شما دچار مشکل شده است باید ابتدا سعی کنید تا باتری های کنترل را تست کرده و  از سلامت و عدم مشکل برای آنها مطمئن شوید.

در صورتی که باتری های تلویزیون شما هیچگونه مشکلی نداشتند می توانید از سلامت باتری و کنترل تلویزیون خود مطمئن شده و به دنبال تست کردن بقیه قسمت‌های آن باشید تا نیازی به تعمیر تلویزیون نداشته باشید.

در برخی از موارد مشکلات به وجود آمده برای حسگرهای تلویزیون ال جی باعث می شوند تا ارتباط درستی با کنترل تلویزیون ال جی برقرار نشود و همین موضوع می‌تواند باعث ایجاد مشکل در کنترل مورد نظر شود و کنترل تلویزیون ال جی ارتباط با تلویزیون برقرار نکند.

برای برطرف کردن چه مشکلی و اطمینان از خرابی حسگر های تلویزیون می توانید کنترل تلویزیون ال جی خود را با یک تلویزیون دیگر تست کنید تا مطمئن شوید که مشکل حسگر های تلویزیون می باشد و کنترل شما هیچگونه مشکلی ندارد.

زمانی که شما بتوانید تست و عیب یابی اولیه را مانند این مورد برای تلویزیون خود انجام دهید تا مطمئن شوید که یک بخش از تلویزیون شما به صورت کامل دچار مشکل شده است می تواند در هزینه‌های تعمیر تلویزیون ال جی نیز نقش بسیار زیادی داشته باشد و نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای تست و ارزیابی اولیه برای تلویزیون شما توسط مراکز مختلف نداشته باشید.

خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون های ال جی به وجود بیاید خاموش روشن شدن ناگهانی تلویزیون و یا قطع و وصل شدن تصویر نمایشگر آن می باشد.

زمانی که با چنین مشکلی روبرو شدید باید ابتدا تست و عیب یابی اولیه را بر روی نمایشگر دستگاه خود انجام دهید تا مطمئن شوید که مشکل از نمایشگر تلویزیون شما نمی باشد.

برای اطمینان در این مورد و جلوگیری از مراجعه برای تعمیر تلویزیون ال جی باید نمایشگر و تلویزیون خود را از طریق یک کابل به یک نمایشگر خارجی مانند یک لپتاپ وصل کرده و در صورتی که تصاویر به درستی بر روی لپ تاپ نمایش داده شود مطمئن می‌شوید که تلویزیون شما از نظر نمایشگر دچار مشکل شده است اما اگر نمایشگر شما هیچگونه مشکلی نداشت و تصاویر مورد نظر در لپ تاپ نیز همانگونه که در نمایشگر نشان داده می‌شود به نمایش دربیاید باید به سراغ دیگر قسمت های تلویزیون خود برای تست و عیب یابی  بروید تا به درستی متوجه شوید که کدام یک از قسمت های سخت افزاری تلویزیون شما دچار مشکل شده اند.

در این مورد باید ابتدا کابل اتصال تلویزیون به برق را چک کنیم تا مطمئن شوید که هیچگونه قطع و وصلی در آن وجود ندارد.

برای چک کردن کابل تلویزیون خود بهتر است کابل را بر روی یک تلویزیون ال جی دیگر و حتی یک دستگاه دیگر که از کابل شما پشتیبانی می کند تست کنید تا مطمئن شوید که کابل نیز مشکلی ندارد.

اگر کابل دستگاه شما نیز مشکلی نداشت باید به سراغ سوکت اتصال تلویزیون ال جی به برق بروید که این موضوع نیز باید حتماً توسط دستگاه های به روز و پیشرفته مورد بررسی قرار بگیرد و البته می توانید خودتان نیز در منزل قسمت پشتی دستگاه را باز کرده و از مطمئن بودن اتصالات سوکت تلویزیون اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که هیچ کدام از این مشکلات وجود نداشت قطعاً قسمت های سخت افزاری داخلی تلویزیون شما دچار مشکل شده که این موضوع حتما باید توسط افراد و تجهیزات به روز و پیشرفته تصویب شود و برای برطرف کردن آن باید مراکز معتبر مانند نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات تلویزیون ال جی یعنی وبسایت tamirbamatv.com بروید‌.

روشن نشدن تلویزیون ال جی

روشن نشدن تلویزیون ال جی نیز یکی از معضلاتی است که در این مورد گریبانگیر بسیاری از افرادی که از تلویزیون های ال جی استفاده می کنند می شود.

در این مورد نیز می‌توانید تست‌های اولیه روی دستگاه خود انجام دهید تا از سلامت برخی از قسمت ها و مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده است مطمئن شوید.

روشن نشدن تلویزیون ال جی می تواند به دلیل تنظیمات نرم افزاری و یا ایرادات سخت افزاری برای بخش های مختلف از جمله کنترل و یا حسگر های تلویزیون و یا ددکمه فیزیکی پاور دستگاه باشد.

این یعنی بای مشخص کردن دلیل روشن نشدن تلویزیون ال جی باید حتما ابتدا تست و عیب یابی اولیه را به صورت کامل برای بخش های گفته شده در بالا انجام دهید.

در صورتی که با تست و عیب یابی متوجه دلیل بروز مشکل به وجود آمده نشدید، باید حتما از طریق مراکز معتبر درخواست تعمیر تلویزیون در منزل را ارائه نمایید تا کارشناسان و متخصصین با ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته در محیط کاری و زندگی شما حاضر شوند.

تعمیر تلویزیون سونی در منزل

در کنار تلویزیون های ال جی، تلویزیون های سونی نیز از طرفداران زیادی برخوردار هستند و مدل های ال سی دی آن ها از قدیم و مدل های ال ای دی آن ها به تازگی در منازل و محیط های کاری مختلف به کار برده می شوند.

مشکلات مختلفی که برای تلویزیون های ال جی گفته شد، ممکن است برای تلویزیون های سونی به وجود بیایند. برای تعمیر تلویزیون سونی در منزل باید تمامی راهکار هایی که در مورد تلویزیون ال جی گفته را در این مورد نیز برای تست و عیب یابی اولیه پیاده سازی کنید تا نیاز پرداخت هزینه های گزاف تعمیر تلویزیون نداشته باشید.

البته وب سایت ها و مراکز معتبری مانند تعمیر با ما تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر انواع مدل های مختلف تلویزیون را با ارزان ترین قیمت و با ضمانت و گاراننتی معتبر به شما ارائه می کنند که در کنار این موضوع می تواند از کیفیت خدمات نیز مطمئن باشید.

تمامی مدل های مختلف تلویزیون سونی و ال جی در این مرکز با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته تست و عیب یابی شده و در صورت بروز مشکل برای هر کدام از این بخش ها، بخش مورد نظر در وحله اول تعمیر شده و در مرحله دوم در صورت عدم توانایی برای تعمیر تلویزیون با قطعات اصلی و اورجینال تعویض می شود. قطعات تعویض شده در این مرکز با گارانتی و ضمانت نامه معتبر و رسمی و کتبی ارائه می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات