حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره upvc

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با توجه به ورود نسل جدید پنجره های دوجداره آلومینیومی به بازار درب و پنجره دوجداره ، همواره این مقایسه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره upvc در بین مصرف کنندگان بوجود می آید. پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک که به صورت عایق گرما و سرما تولید می شوند، همانند پنجره upvc عملکرد خوبی از نظر عایق حرارتی دارند.

 

مقایسه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی و پنجره upvc

با فرض بر این که هر کدام از این نوع پنجره ها به صورت استاندارد تولید شده اند و عایق گرمایی و صوتی خوبی هستند این مقایسه قیمت انجام می گیرد ، در غیر اینصورت مقایسه اشتباهی می باشد.

با توجه به افزایش قیمت فلزات اساسی در طی این ۳ سال اخیر مخصوصا در زمان همه گیری کرونا، قیمت بیلت آلومینیوم نیز از این قاعده مستثنا نبود. در سال ۱۴۰۰ پنجره upvc  تا میزان ۴۰ درصد افزایش داشتیم این در حالی است که برای پنجره آلومینیومی ترمال بریک این میزان ۸۰ تا ۱۰۰ درصد اتفاق افتاد.

همانطور که می دانید پنجره آلومینیومی در انواع رنگ های پودری تقریبا قیمت یکسانی دارند اما پنجره upvc ذاتا سفید می باشد و وقتی رنگ یا لمینیت می شود قیمت آن حدود ۳۰ درصد افزایش می یابد، پس مقایسه پنجره آلومینومی با پنجره upvc سفید و رنگی هر یک باید بطور جداگانه انجام پذیرد.

 

  • • پنجره آلومینومی ترمال بریک با رنگ پودری در انواع مختلف ، با پنجره upvc تمام رنگ و یا دورولمینیت، تقریبا ۵۰ درصد قیمت بیشتری نسبت به upvc دارد.
  • • پنجره آلومینومی ترمال بریک در انواع رنگ پودری ، نسبت به پنجره upvc سفید تقریبا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت دارد. تقریبا ۲ برابر.

همانطور که می دانید پروفیل های آلومینیومی دارای ممان اینرسی بیشتری نسبت به پروفیل های upvc دارند ، چیزی حدود ۱۰ برابر ، البته ویستابست یک نوع پروفیل دارد که در داخل آن گالوانیزه قوطی شکل به ضخامت ۲ میلیمتر قرار می گیرد ، در این نوع پروفیل تقریبا با توجه به سری ۶ و یا سری ۷ بودن آن ، ممان اینرسی ۶ تا ۱۰ برابر پروفیل های upvc معمولی بیشتر می شود. در واقع پروفیل آلومینومی معمولی نسبت به پروفیل upvc سری ۷ ویستابست با مولین استاتیکی ، ۱/۵ تا ۲ برابر مقاومت بیشتری دارد.

 

در چه مواقعی از پنجره آلومینیومی باید استفاده کرد؟

 

  1. 1- نیاز به تنوع رنگ بیشتری دارید.
  2. 2- کیفیت رنگ آنادایز را در پنجره آلومینیومی بیشتر می پسندیم.
  3. 3- ابعاد پنجره شما بزرگ است و با پنجره upvc قابل تولید نمی باشد.
  4. 4- محل نصب پنجره در طبقات فوقانی ساختمان ، بالای ۷ طبقه ، می باشد. بعلت فشار باد باید حتما از آلومینوم استفاده شود.

با توجه به مطالب گفته شده در بالا شما می توانید معیار مناسبی از تفاوت قیمت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc داشته باشید و انتخاب مناسب تر و اقتصادی تری داشته باشید و شاید هم استاندارد تر. جهت مشاوره بیشتر می توانید با واحد فروش و یا فنی مهندسی فاراد پنجره در تماس باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات