حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 4 سامسونگ تابستان امسال به دستیار صوتی گوگل اسیستنت مجهز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

پس از گذشت یک سال از زمان معرفی و عرضه گلکسی واچ 4، حال سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که این ساعت هوشمند بالاخره یک جدول زمانی برای یکی از موردانتظارترین ویژگی‌های خود را دریافت خواهد کرد. طبق این اعلامیه، ویژگی نرم‌افزاری دستیار صوتی گوگل اسیستنت قرار است در تابستان امسال به‌طور رسمی برای گلکسی واچ 4 منتشر شود.

انتشار گوگل اسیستنت برای گلکسی واچ 4 سامسونگ

در یک پست وبلاگی از سوی سامسونگ، تأیید شده است که ساعت هوشمند سری گلکسی واچ 4 در تابستان 2022 از پشتیبانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت برخوردار خواهند شد، به این معنی که این قابلیت ممکن است تنها ظرف چند هفته از راه برسد.

کمپانی سامسونگ در بیانه‌ای رسمی پیرامون انتشار Google Assistant برای گلکسی واچ 4 آورده است:

 تابستان امسال، بی‌صبرانه مشتاقیم تا اعلام کنیم که کاربران گلکسی واچ 4 می‌توانند دستیار صوتی گوگل را در ساعت خود دانلود کنند که تعاملات صوتی سریع‌تر و طبیعی‌تر، پاسخ‌های سریع و کمک درحال حرکت را ممکن می‌سازد.

انتشار گوگل اسیستنت برای گلکسی واچ 4 سامسونگ

انتشار گوگل اسیستنت برای گلکسی واچ 4 سامسونگ

سامسونگ برای اولین بار تأیید کرد که Google Assistant سال گذشته و مدت کوتاهی پس از عرضه ساعت هوشمند جدید خود، به Galaxy Watch 4 خواهد آمد. اما در ماه‌های پس از آن، این شرکت تا حد زیادی ساکت ماند، حتی زمانی که گوگل اولین نگاه به دستیار گوگل را در واچ 4 و همچنین اکنون در ساعت پیکسل خود منتشر کرده است. مانند گوگل، سامسونگ می‌گوید که “پاسخ‌های سریع” بخش کلیدی این تجربه جدید خواهد بود.

علاوه‌بر این، سامسونگ می‌گوید که با گوگل همکاری می‌کند تا برنامه‌ها و سرویس‌های بیشتری از سوی گوگل را در گلکسی واچ 4 ارائه کند که «برای ساعت‌های گلکسی بهینه شده‌اند». اگرچه کاملاً مشخص نیست که این برنامه‌ها و سرویس‌ها دقیقا کدام موارد هستند، احتمالاً می‌توان تصور کرد که گوگل برخی از برنامه‌های موجود خود برای پشتیبانی بهتر از One UI Watch را به‌روز می‌کند. به‌عنوان‌مثال، Google Pay دارای یک نماد پیکسلی در کشوی برنامه Watch 4 است.

دیدگاه شما پیرامون انتشار Google Assistant برای گلکسی واچ 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی