حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا باید از ایربادز استفاده کرد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

حتماً برای شما هم این اتفاق رخ داده که به علت استفاده از هندزفری در خیابان متوجه صدای ماشین و یا اطرافیان نشده باشید.

اگر در منزل از هندزفری استفاده کنید قطعاً برای شما تهدید و یا خطری به دلیل نشنیدن صدای محیط وجود ندارد.

ایربادز از جمله وسایل شنیدن موسیقی و مکالمه است که این روزها با استقبال خوبی رو به رو شده است و بسیاری از افراد استفاده از آن را به سایر وسایل ترجیح می‌دهند.

اما اگر در خیابان متوجه صدای بوق ماشین و یا اطرافیان خود نشوید، ممکن است خطرات احتمالی مانند تصادف جان شما را تهدید نماید.
از سوی دیگر ممکن است هنگام کار در منزل و استفاده از هندزفری صدای کودک دلبند و یا احیاناً اگر سالمندی در خانه دارید را متوجه نشوید. ایربادز برای حل این مشکل، ساده تر شدن و تجربه کاربری بهتر به بازار روانه شده است.

ایربادزها دارای بلندگوهای بسیار بهتری از هندزفری هستند. مهمترین مزیت ایربادز انتقال صدای محیط به گوش شنونده است. معمولاً برای انجام پیاده‌روی و ورزش پیشنهاد می‌شود از ایربادز استفاده شود. زیرا به راحتی داخل گوش قرار گرفته و احتمال افتادن آن بسیار پایین‌تر می‌باشد.

6 دلیل برای استفاده از ایربادز

مهم‌ترین عامل در انتخاب یک ایربادز کیفیت موسیقی است. برای حداکثر کیفیت یک ایربادز استانداردهای زیر در نظر گرفته شده است. بنابراین در هنگام خرید ایربادز حتماً باید به این استانداردها توجه کنید تا بتوانید از نتیجه خرید خود راضی باشید.

·        قطر و کیفیت درایو ها

برای تبدیل سیگنال الکتریکی به پاسخ صوتی قطعاتی به نام درایو لازم است. هنگامی که این عمل صورت می‌پذیرد، افراد قادر به شنیدن موسیقی خواهند بود. قطر درایو عامل مهمی در کیفیت صدای ایربادز است.

·        فرکانس پاسخگویی

فرکانس پاسخگویی حداکثر و حداقل طیف صدایی را نشان می‌دهد که درایو قادر است پخش کند. در واقع حجم صدای آن به اندازه‌ای است که در عین رسا بودن به شنوایی آسیب نرساند.

·        حداکثر کیفیت و راحتی با ایربادز

برای بسیاری از افراد زندگی بدون موسیقی هیچ معنایی ندارد. به همین دلیل این روزها بر شمار کسانی که با استفاده از هدفون در منزل، محل کار یا خیابان موسیقی گوش می‌دهند، افزوده می‌شود.
بسیاری از افراد دنبال یک وسیله مناسب برای شنیدن موسیقی هستند که در عین سبکی و راحتی، موسیقی را به صورت با کیفیت پخش نماید. عوامل مختلفی مانند شکل هدفون و اندازه سر نیز در راحتی شنونده موسیقی موثر است.

یکی از برندهایی که ایربادز و حتی هدست با کیفیت تولید می‌کند که به سرعت بین کاربران محبوب نیز شده، ال جی است. ایربادز ال جی دارای کیفیت فوق‌العاده عالی است.

از سویی دیگر بسیاری از افراد هنگام استفاده از ایربادز دچار تعریق می‌شوند. طراحی ایربادز ال جی به گونه‌ای است که میزان تعریق هنگام استفاده از آن به حداقل رسیده می‌رسد.

سیستم اتصال مغناطیسی در این ایربادز به گونه‌ای است که در صورت مشکل به آسانی قابل تعویض است. جنس این ایربادزها به گونه‌ای است که بسیار سبک بوده و فرد هیچ‌گونه احساس سنگینی بر روی سر خود ندارد.

·        نویزگیر قوی

از مهم‌ترین عواملی که ایربادز را به یک گزینه محبوب برای افراد مختلف تبدیل کرده، داشتن نویزگیر قوی است. اینکه قادر باشید علاوه بر موسیقی صداهای محیط را نیز بشنوید کاری بسیار دشوار است.

طراحی ایربادز به گونه‌ای است که شما می‌توانید با فعال کردن یک دکمه صدای محیط را نشنوید و در عین حال با غیرفعال کردن آن متوجه صداهای محیط شوید.

این خاصیت ایربادز پایانی به تمام مشکلات کسانی است که در خانه و یا محل کار از هندزفری استفاده می‌کنند. ایربادز این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا بدون کاهش کیفیت موسیقی صدای اطرافیان و مثلاً بوق ماشین را در خیابان متوجه شوند. اینگونه از بوجود آمدن بسیاری از خطرات احتمالی مانند تصادف جلوگیری می‌شود.

·        کیفیت صدا

ایربادزهای ال جی از کیفیت مناسب‌تری نسبت به سایر ایربادزها برخوردار هستند. به گونه‌ای که به شنوایی شما هیچگونه آسیبی نمی‌رسد.
حتماً شما هم با افرادی مواجه شده‌اید که صدای موسیقی آن‌ها آنقدر بلند است که حتی شما هم می‌شنوید. طراحی ایربادز ال جی به گونه‌ای است که حتی در صورت بالا بودن صدا، شنوایی شما هیچگونه آسیبی نخواهد دید.

·        صدای فراگیر

ایربادزها این قابلیت را دارند که حس صدای محیط را به شما منتقل کنند. شما در عین حال که به موسیقی خود گوش می‌دهید از تغییرات محیطی نیز آگاه خواهید شد.

بهترین روش خرید ایربادز

امروزه در بازار انواع مختلفی از ایربادز وجود دارد. در ابتدا باید تصمیم بگیرید از چه برند و یا شرکتی قصد دارید ایربادز تهیه کنید.
پیشنهاد ما ایربادز ال جی است که با قابلیت خودتمیزشونده با نور فرابنفش و قابلیت ضدعفونی‌کردن داخل جعبه و ایربادز با نور فرابنفش یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است.

یکی از نکات مهم هنگام خرید، گارانتی معتبر است. بهترین و معتبرترین گارانتی متعلق به نمایندگی همان شرکت است. سایت mylgworld.com  نمایندگی رسمی ال جی است که تمامی محصولات را با گارانتی معتبر و ارسال رایگان می‌توان تهیه کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات