حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید نوکیا N73 با پنج دوربین در حال ساخت باشد: رندر های آن را در ترنجی ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

گزارش های تازه بیان می‌کند که نوکیا در حال کار بر روی گوشی هوشمند پرچمدار جدیدی با یک ماژول شامل پنج دوربین و با نام Nokia N73 است. این اخبار جدید با این وجود مطرح می‌شوند که در ماه مارس، HMD Global رسماً تایید کرده بود که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار یا پریمیوم به این زودی ها ندارد. با این حال، این خبر جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی حداقل یک گوشی هوشمند پرچمدار است.

به گزارش منبع، نوکیا در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی با نام N73 است. برای کسانی که نمی‌دانند، این برند قبلاً یک گوشی هوشمند با همان نام N73 در سال 2006 رونمایی کرده بود که در آن زمان بسیار محبوب بود.

گوشی ادعایی آینده نوکیا همچنین از طریق چند رندر مفهومی قابل تصور است. این رندر ها قسمت بالایی صاف و کناره های خمیده را به نمایش می‌گذارند. ماژول دوربین نیز به شکل نوک چاقو منحنی است و دوربین های پنج‌گانه به همراه یک فلاش دوگانه را در خود جای داده است. طبیعتاً دوربین اصلی دارای بزرگترین سنسور است و چهار لنز کوچک دیگر به صورت عمودی در زیر آن قرار دارند.

شاید نوکیا N73 با پنج دوربین در حال ساخت باشد: رندر های آن را در ترنجی ببینید

شاید نوکیا N73 با پنج دوربین در حال ساخت باشد: رندر های آن را در ترنجی ببینید

نوکیا N73 به سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز خواهد بود

در گزارش منبع آمده است که این گوشی هوشمند می‌تواند دارای سنسور 200 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ باشد. برای کسانی که اطلاع ندارند، سامسونگ در سپتامبر 2021 سنسور تصویر ISOCELL HP1 را با رزولوشن 200 مگاپیکسلی با اندازه پیکسلی 0.64 میکرومتری معرفی کرد. با این حال، شما کاربران پیگیر ترنجی می‌دانید که این سنسور 200 مگاپیکسلی هنوز روی هیچ گوشی هوشمندی عرضه نشده است. این مشخصات و رندرها هنوز در حد شایعه و تایید نشده است. بنابراین ما انتظار داریم شما خوانندگان عزیز ترنجی آن را با کمی ضریب خطا تصور کنید.

در اخبار دیگری به طور جداگانه می‌دانیم که موتورولا قرار است اولین گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی را با نام موتورولا Frontier عرضه کند. با توجه به بی‌مانند بودن سنسور 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ، شایعه شد که این گوشی هوشمند نیز با همان سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی مدل HP1 سامسونگ تولید و عرضه می‌شود.

این سنسور جدید دارای یک فناوری کاملاً جدید با نام ChameleonCell است. این فناوری ادغام پیکسلی جدید، برای اولین بار در جهان، بسته به محیط از ادغام پیکسل های مجاور به صورت دو در دو، چهار در چهار یا استفاده کامل از رزولوشن 200 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند(یعنی مجموعاً سه حالت تصویربرداری مختلف). همچنین می‌تواند ویدیوهای 8K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه با حداقل افت در میدان دید بگیرد.

 

نظر شما راجع به Nokia N73 چیست؟ استفاده از پنج دوربین را در پرچمداران فعلی ضروری می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری