حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای تنظیمات فری فایر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

تنظیمات بازی فری فایر یکی از فاکتورهای تعیین کننده در بازی بهتر و کشتن رقیب های بیشتر است. بسیاری از بازیکنان حرفه ای با تنظیمات بهتر از رقیبانشان برتری می گیرند. در این مقاله به بررسی بهترین تنظمیات بازی فری فایر و بخش های مختلف آن پرداخته شده است.

کاربردی تنظیمات Basic فری فایر

·         Graphics

در این بخش از تنظیمات فری فایر می توانید گرافیک بازی را تعیین کنید. به طور کلی گرافیک بازی بر اساس موبایل و سخت افزار آن تعیین می شود.

در بخش Graphics سه حالت Smooth، Standard و Ultra قرار گرفته است. در بسیاری از حالات بهتر است در این بخش گزینه Smooth انتخاب شود. در این بخش عملکرد موبایل در بالاترین حالت خود قرار دارد.

با انتخاب حالت استاندارد، گرافیک بازی عادی بوده و ممکن است کیفیت پایینی را تجربه کنید. گرافیک در حالت الترا برای گوشی های گیمینگ و پرچم دارها مناسب است. در حالت الترا ممکن است عملکرد گوشی پایین بیاید و دمای آن تا حد زیادی بالاتر رود.

به طور کلی می توان گفت حالت Smooth مناسب ترین حالتی است که می توان از گرافیک مناسب و عملکرد بهتر گوشی بهره مند شد. بازیکنانی که موبایلی با سخت افزار قدرتمند دارند، می توانند حالت الترا را انتخاب کنند.

·         Brightness

در این بخش می توان Brightness یا روشنایی بازی را تعیین کرد که دارای دو گزینه کلاسیک و Very Bright است. گزینه استاندارد برای حالت عادی بازی مناسب است.

در صورتی که در زیر نور زیادی بازی می کنید، بهتر است گزینه Very Bright را انتخاب کنید تا روشنایی افزایش یابد و دید بهتری داشته باشید.

·         FPS

در این بخش فریم ریت بازی تعیین می شود که دارای گزینه Normal و High است. انتخاب گزینه High یا فریم ریت بالا، باعث می شود لگ بازی کاهش یابد اما در صورتی که موبایل قدرتمندی نداشته باشید، ممکن است شاهد مقداری افت کیفیت باشید.

در صورتی که مدت زمان زیادی را صرف بازی کردن می کنید، بهتر است گزینه نرمال را انتخاب کنید. در این صورت علاوه بر مصرف کمتر باتری، عملکرد دستگاه نیز بالاتر می رود.

·         Shadow

این بخش برای تعیین سایه های اجسام و کاراکترها داخل بازی است که بهتر است روی حالت OFF قرار داشته باشد. فعال نمودن این گزینه علاوه بر این که مصرف باتری را افزایش می دهد، ممکن است باعث کاهش عملکرد موبایل شده و کیفیت بازی را کاهش دهد.

·         Mini map

در این بخش می توانید تعیین کنید که وضعیت نقشه کوچک در گوشه نمایشگر چگونه باشد. بهتر است آن را روی حالت Rotating قرار دهید تا بتوانید آن را با انگشتتان جابه جا کنید.

در صورت انتخاب گزینه North up، امکان حرکت دادن نقشه وجود ندارد. در این صورت در تمام اوقات جهت شمال در بالای نقشه نمایش داده می شود که می تواند برای مسیریابی مشکلاتی ایجاد کند.

تنظیمات Sensitivity فری فایر

این بخش از تنظیمات اثر مستقیمی روی مهارت تیراندازی و نشانه گیری دارد. در صورتی که تنظیمات مناسبی را در این بخش انتخاب نکنید، در زمان Aiming به مشکل برخورد خواهید کرد.

·         General

این بخش حالت عمومی حساسیت دوربین در زمان نشانه گیری است که بهتر است آن را روی 100 قرار دهید. این گزینه در حالت نرمال بین 50 الی 60 قرار می گیرد اما برای بازی حرفه ای و هدشات کردن باید روی 100 باشد تا بیشترین سرعت دوربین و حساسیت زیاد آن حاصل شود.

·         Red Dot

در این بخش حساسیت دوربین در زمان نشانه گیری با Red dot تعیین می شود که می توانید آن را بین 85 تا 90 قرار دهید.

·         2x Scope

این گزینه حساسیت دوربین در زمان زوم دو برابری را نشان می دهد که می توانید آن را بین 75 تا 85 قرار دهید.

·         4x Scope

در این بخش میزان حساسیت در زمان نشانه گیری با زوم 4 برابری اسلحه تعیین می شود. بهترین میزان آن بین 65 تا 70 است.

·         Sniper scope

در این بخش می توانید میزان حساسیت در زمان شلیک با اسنایپر را تعیین کنید. بهترین میزان آن بین 50 تا 58 است.

·         Free look

این گزینه میزان حساسیت در زمان حرکت و بدون نشانه گیری است. بهتر است میزان آن بین 60 تا 66 باشد.

تنظیمات Control فری فایر

در این بخش تنظیمات دکمه ها، نشانه گیری، شلیک، برداشتن ابزار و تغیر اسلحه انتخاب می شود. تنظیمات این بخش ممکن است بر اساس سلیقه هر فرد متفاوت باشد اما بهترین بازیکنان با تنظیمات مشخصی بازی می کنند که سطح بازیشان را افزایش می دهد.

·         Aim Precision

دقت شلیک و نشانه گیری در این بخش تعیین می شود که بهترین حالت آن انتخاب گزینه Default است.

·         Left fire button

در این بخش می توانید انتخاب کنید که در چه زمانی دکمه شلیک در سمت چپ نمایشگر نیز نشان داده شود. با قرار دادن آن روی Always، همیشه دکمه شلیک را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید آن را روی Scope only قرار دهید تا این گزینه تنها در زمان نشانه گیری با دوربین اسلحه فعال باشد.

بهترین حالت برای این بخش قرار دادن آن روی گزینه Always است تا همواره بتوانید با لمس هر دو طرف نمایشگر شلیک کنید.

·         Quick Weapon Switch

بهتر است این گزینه را فعال کرده و روی ON قرار دهید تا بتوانید در سریع ترین زمان اسلحه خود را عوض کنید.

·         Quick Reload

این گزینه نیز باید روی On قرار بگیرد تا بتوانید با لمس یک دکمه خشاب خود را پر کنید.

·         Vehicle controls

این بخش تنظیمات کنترل وسیله نقلیه است که بهتر است روی حالت دو دستی یا Two handed قرار گیرد. در این صورت کنترل وسیله نقلیه راحت تر است.

·         Auto parachute

در این بخش باید گزینه On را انتخاب کنید تا همواره در زمان سقوط به صورت خودکار چتر نجاتتان باز شود.

·         Run Mode

در این بخش بهتر است گزینه کلاسیک انتخاب شود. قرار دادن حالت دویدن روی Drag سرعت و دقت حرکت را پایین تر می آورد و به طور کلی آن را به کار سخت تری تبدیل می کند.

·        Auto Pickup

در این بخش از تنظیمات بهتر است تمام گزینه ها را روی حالت On قرار دهید تا با عبور از روی ابزار و اسلحه ها، آن ها را به انبار خود اضافه کنید. با این کار در زمان صرفه جویی کرده و لازم نیست برای برداشتن ابزار یا سلاحی، دکمه ای اضافه لمس کنید.

آموزش بازی فری فایر

تنظیمات بازی فری فایر تنها بخشی از آن است و در صورتی که در ابتدای راه هستید، بهتر است از آموزش های فری فایر استفاده کنید. یکی از عواملی که تاثیر زیادی روی حرفه ای شدن دارد، دریافت آموزش های مناسب است. با استفاده از آموزش بازی فری فایر می توانید مهارت خود را افزایش دهید و به سطوح بالاتر بازی دست پیدا کنید. برای آموزش بازی فری فایر کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات