حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش آرایش روزانه با پالت سایه رولوشن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

میکاپ روزانه، باعث بشاش و زیباتر شدن چهره می‌شود. معمولا آرایش روزانه بسیار ساده‌تر است و ممکن است بسیاری تصور کنند که سایه چشم، مناسب آرایش روزانه نیست. اما معمولا صبح‌ها چشم‌ها خواب‌آلود و پف کرده است و یک سایه چشم مناسب می‌تواند به چشم‌ها فرم زیباتری ببخشد. یکی از برندهای سایه چشم که قیمت و کیفیت مناسبی دارد، سایه رولوشن است که کار با آن بسیار ساده است و میکاپ چشم را چشمگیرتر می‌کند. بنابراین در ادامه مقاله، قدم به قدم آموزش آرایش روزانه با پالت سایه رولوشن را برایتان توضیح می‌دهیم تا چهره‌تان زیباتر از همیشه شود.

آموزش آرایش روزانه با پالت سایه رولوشن

آرایش روزانه، نسبت به میکاپ شب، بسیار ساده‌تر است. بنابراین میکاپ دانشگاه، میکاپ قرار و مهمانی صبحانه و ناهار، میکاپ محل کار و میکاپ خرید، در گروه آرایش روزانه قرار می‌گیرند. معمولا آرایش روز سبک‌تر است و از رنگ‌های ساده‌تری در آن استفاده می‌شود. اما چرا میکاپ روز با سایه رولوشن را انتخاب کردیم؟

سایه رولوشن محصول کشور انگلیس است. این پالت سایه، نه تنها در ایران، بلکه در دنیا طرفداران بسیاری دارد. قیمت مناسب، پیگمنت بالا، ماندگاری مناسب و تنوع رنگ‌ها در این پالت سایه باعث شده که برای هر مدل آرایشی مناسب باشد. بنابراین در ادامه مقاله قدم به قدم این مدل میکاپ را به شما آموزش می‌دهیم تا چهره‌تان جذاب‌تر از همیشه شود.

1.      پوستتان را زنده کنید

معمولا صبح‌ها، گاهی پوست خسته و کدر می‌شود و نیاز به رسیدگی دارد. بنابراین پیش از هر چیز صورتتان را با آب و شوینده ملایم بشویید تا پوستتان تمیز شود و چربی و باکتری، پوستتان را کدر نکند. پس از آن صورتتان را خشک کنید و کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب به پوستتان بزنید. این دو پایه و اساس هر مدل آرایش روزانه هستند. چرا که این دو محصول از پوست محافظت می‌کنند و مانع ورقه شدن یا به اصطلاح ماسیده و کیکی شدن کرم پودر می‌شوند.

در مرحله بعد، سراغ یک کرم پودر خیلی سبک بروید. کرم پودرهایی که پوشانندگی بالا یا بافت سنگینی دارند، مناسب میکاپ روز نیستند. برای مثال BB کرم پرودرما یک انتخاب مناسب برای آرایش روزانه خواهد بود، چرا که فاقد چربی، اسانس و پاربن است.

همچنین این بی‌بی کرم SPF40 دارد و از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. در واقع بی‌بی کرم‌ها و سی‌سی کرم‌ها حاوی ترکیباتی هستند که به عنوان یک کرم پودر سبک، از پوست در برابر خطرات محیطی مراقبت می‌کنند و مناسب آرایش روز نیز هستند. بنابراین یک اسفنج مرطوب یا براش تمیز بردارید و به پوست صورتتان، کمی کرم پودر بمالید.

2.      به پوستتان رنگ ببخشید

در این مرحله شما می‌توانید با کمک کمی رژگونه، کانتور و کانسیلر، به پوستتان رنگ ببخشید. ابتدا مقدار بسیار کمی کانسیلر زیر چشم‌تان بزنید تا سیاهی و پف چشم محو شود. کانسیلر را می‌توانید گوشه چشم‌هایتان نیز بزنید تا چشم‌هایتان فرم بهتری پیدا کند. سپس با یک براش یا اسفنج مرطوب، کانسیلر را محو کنید.

شما می‌توانید بین کانتور و رژگونه یک مورد را انتخاب کنید. البته استفاده از هر دو لوازم آرایش نیز به پوست جلوه بهتری می‌بخشد. بنابراین چند نقطه بسیار کوچک کانتور روی خط گونه، روی پیشانی (نزدیک خط رویش مو) و دو خط باریک کنار تیغه بینی بکشید.

توجه داشته باشید که در آرایش روزانه از کانتور به میزان بسیار محدودی استفاده می‌شود. سپس با کمک براش یا اسفنج، کانتور را محو کنید. همچنین شما می‌توانید این مرحله را حذف کنید و تنها با یک رژگونه ملایم هلویی یا قهوه‌ای روشن، به گونه‌هایتان رنگ ببخشید که این انتخاب برای آرایش روزانه بر عهده خودتان می‌باشد.

3.      به چشم‌هایتان جلوه ببخشید

در آرایش روزانه نیازی به استفاده از سایه‌هایی با رنگ‌های براق و تیره نیست. یک سایه از برند رولوشن این فرصت را به شما می‌دهد تا از رنگ‌های متنوع‌تری بهره‌مند شوید. همچنین پیگمنت و ماندگاری سایه رولوشن بسیار مناسب است و شما ساعت‌ها خیالتان از میکاپ روز آسوده خواهد بود.

ابتدا مقداری سایه به رنگ کرم پشت پلک تا ابرو بزنید. این روش کمک می‌کند تا فاصله بین چشم تا ابرو نیز بیشتر شود. اما در صورتی که فاصله این دو در حالت عادی زیاد است، سایه کرم رنگ را تنها روی پلک‌تان بزنید. سپس مقداری سایه قهوه‌ای روشن کمی بالاتر از خط پلک و نزدیک خط ابرو به صورت نیم‌ دایره بکشید. حتما این خط را با براش نرم، محو کنید. این روش به فرم‌دهی و درشت‌تر شدن چشم‌ها کمک می‌کند.

این روزها کشیدن خط چشم با سایه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. اگر می‌خواهید آرایشتان بسیار ساده و طبیعی باشد، با یک براش تخت و کوچک، یک خط با سایه قهوه‌ای رولوشن همانند خط چشم، پشت پلک‌هایتان بکشید.

4.      چشم‌هایتان را فرم دهید

معمولا خط چشم میکاپ روزانه بسیار نازک و ظریف است. بنابراین شما باید از خط چشمی استفاده کنید که به راحتی بتوانید خط نازکی پشت پلک‌تان بکشید. در این صورت خط چشم محبوب مای انتخاب مناسبی خواهد بود. خط چشم مای کیفیت و ماندگاری قابل توجهی دارد. همچنین قلم آن به گونه‌ای است که شما می‌توانید انواع خط چشم نازک، متوسط و ضخیم را به راحتی بکشید.

ابتدا یک خط نازک از میانه پلک تا گوشه چشم بکشید. سپس از امتداد چشم، یک خط به عنوان دنباله خط چشم بکشید. توصیه می‌کنیم دنبال خط چشم را برای آرایش روزانه، به‌خصوص آرایش محل کار و دانشگاه، بلند نکشید.

5.      چشم‌هایتان را درشت و کشیده کنید

یکی از تاثیرگذارترین لوازم آرایشی ریمل است که با انتخاب هنرمندانه و صحیح آن، می توانید زیبایی چشم ها و به طور کلی چهره خود را دو چندان کنید. برندهای مختلفی از انواع ریمل های معمولی تا حرفه ای و آرایشگاهی در بازار لوازم آرایشی وجود داشته و می توان به کمی جستجو و مطالعه مشخصات آن ها، بهترین محصول در این گروه کالایی را انتخاب کرد.

اگر می‌خواهید مژه‌هایتان را بلند و پرحجم کنید، ریمل با کیفیت بل، انتخاب مناسبی خواهد بود. این ریمل از آن دست ریمل‌هایی است که بارها سراغش خواهید رفت. چرا که تنها با یک بار کشیدن، مژ‌هایتان حالت جذابی پیدا می‌کنید و شما می‌توانید چشم‌هایتان را درشت و کشیده کنید.

6.      لب‌هایتان را جذاب کنید

یک میکاپ زمانی کامل و جذاب می‌شود که لب‌هایتان را جذاب کنید. رژلب‌هایی که برای آرایش روزانه به کار می‌روند، رنگ‌های ملایمی دارند. بنابراین رنگ هلویی، نود، صورتی و قهوه‌ای کم‌رنگ انتخاب بهتری خواهند بود. توجه داشته باشید که برای آرایش روزانه از رژلب 24 ساعته یا رژلبی که بافت خشکی دارد و باعث پوسته پوسته شدن لب‌ها می‌شود، استفاده نکنید. همچنین شما می‌توانید در میکاپ روزانه از تینت لب یا رژلب مایع بهره‌مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات