حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی 5 سایت ساز برتر که در گوشی های آیفون و گلکسی اس رسپانسیو عالی دارند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مهم ترین نکات که تاثیر زیادی در فروش و همچنین رضایت بازدیدکنندگان از یک سایت دارد، موضوع رسپانسیو بودن طراحی یک سایت می باشد.

رسپانسیو یعنی اینکه طراحی سایت به گونه ای باشد که در تمامی دیوایس های کاربران به خصوص انواع موبایل ها نمایش مناسبی داشته باشد.

سایت سازها نیز پلتفرم هایی هستند که با کمک آن ها می توانید در کمترین زمان ممکن و بدون دانش فنی خاصی یک سایت طراحی کنید. در واقع با سایت سازها می توانید انواع مختلف سایت را ایجاد نمایید.

در این مقاله می خواهیم به بحث رسپانسیو در سایت سازها بپردازیم و 5 سایت ساز برتر در این زمینه را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت بتوانید سایت های خود را با کمک این سایت سازها بسازید و سایت شما قابل نمایش در تمامی دیوایس ها از موبایل تا PC باشد.

معرفی بهترین سایت سازها از نظر رسپانسیو بودن سایت های ساخته شده:

سایت ساز سایتی شو:

سایت ساز سایتی شو یکی از بهترین سایت سازها از نظر تکنولوژی طراحی و ساخت سایت در ایران می باشد. از نظر فنی این سایت ساز از تکنولوژی ابری و دیتابیس اوراکل برای ساخت سایت استفاده می کند.

طبق بررسی صورت گرفته سایت های ساخته شده با سایتی شو کاملا رسپانسیو بوده و از نظر نمایش برای کاربران هیچگونه مشکلی ندارد. اولین پیشنهاد ما برای این موضوع سایت ساز سایتی شو می باشد.

لازم به ذکر است این سایت ساز دو قابلیت ویژه نیز نسبت به سایر پلتفرم ها دارا می باشد. یکی طراحی همزمان یک اپلیکیشن اندروید و وب اپلیکیشن ios در زمان ساخت سایت و دیگری تبدیل یک پیج اینستاگرام به یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل می باشد.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های این سایت ساز به آدرس www.siteesho.com مراجعه نمایید.

ایران سرور:

یکی دیگر از پلتفرم های سایت ساز، توسط شرکت ایران سرور راه اندازی شده است. این سایت ساز بر بستر وردپرس پیاده سازی شده است و تمامی مزایا و معایب سیستم مدیریت محتوا وردپرس را شامل می شود.

اکثر قالب های وردپرس رسپانسیو هستند. قالب های موجود در سایت ساز ایران سرور نیز قالب های استانداری بوده و از نظر نمایش در دستگاه های مختلف قابل اتکا و اطمینان می باشند.

سایت های ساخته شده با ایران سرور نیز بر بستر ابری میزبانی می شوند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های این سایت ساز به آدرس https://www.iranserver.com مراجعه نمایید.

سی فایو:

یکی دیگر از پلتفرم های ساخت سایت آماده سی فایو می باشد. این شرکت نیز از سی ام اس وردپرس برای آماده سازی سایت ها استفاده می کند و قالب های این شرکت نیز استانداردهای لازم برای نمایش در دستگاه های مختلف را دارا می باشد.

طبق تستی که از دمو قالب های این شرکت گرفته شد مشکلی مشاهده نشد و از نظر رسپانسیو بودن مناسب بودند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های این سایت ساز به آدرس https://see5.net مراجعه نمایید.

پرتال:

این سایت ساز بر بستر وردپرس نیست و از تکنولوژی ابری برای بالا بردن سرعت و امنیت سایت ها استفاده می کند. با بررسی دمو قالب های موجود در این سایت ساز مشکلی را مشاهده نکردیم.

در ویژگی های این سایت ساز ذکر شده است، سایت های ساخته شده برای تمامی دستگاه ها، بهینه و مناسب می باشد.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های این سایت ساز به آدرس https://www.portal.ir مراجعه نمایید.

وبزی:

از دیگر سایت سازهای موجود در بازار ایران پلتفرم وبزی می باشد. قالب های متنوعی در این سایت ساز قابل مشاهده می باشد. با بررسی دموهای این شرکت نیز مشکلی را مشاهده نکردیم و به خوبی موضوع رسپانسیو در قالب های این مجموعه نیز لحاظ شده است.

وبزی نیز همانند سایت ساز سایتی شو و پرتال از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده نمی کند و از برنامه اختصاصی خود برای ایجاد سایت استفاده می کند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و قابلیت های این سایت ساز به آدرس www.webzi.ir مراجعه نمایید.

نتیجه گیری:

نکته مهمی که باید توجه داشته باشید این است که سایت سازهایی که از وردپرس استفاده نمی کنند قطعا کار دشوارتری در رسپانسیو نمودن قالب ها انجام داده اند. چرا که خودشان 0 تا 100 کدنویسی را انجام داده اند و باعث افزایش پرفورمنس و سرعت سایت ها شده اند.

بنابراین در بین این 5 سایت عملکرد مجموعه هایی مثل سایتی شو، پرتال و وبزی از بقیه سایت سازها بهتر بوده است و توصیه می کنیم حتما به سایت این شرکت ها سر بزنید و امکانات و قابلیت های آنان را مقایسه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات