حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایشی بزرگ تا اواخر ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی در فکر گسترش بیشتر گوشی های پرچمدار خود است. ادعا می‌شود که Xiaomi 12S Pro در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت در دست توسعه قرار دارد. هم اکنون اما خبر از آن رسیده است که شیائومی ۱۲ پرو مکس به عنوان یکی از پرچمداران آینده این کمپانی با صفحه نمایشی بزرگ تا اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۲ پرو مکس در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد

در اواخر دسامبر بود که سری شیائومی ۱۲ معرفی شدند. این سری از گوشی های هوشمند جدیدترین پرچمداران این غول فناوری چینی محسوب می‌شوند. اما می‌دانیم که شیائومی در بخش پرچمداران به همین جا قانع نشده و قصد معرفی Xiaomi 12 Ultra را نیز دارد. این گوشی هوشمند یک محصول پریمیوم بوده و تمرکز خاصی بر بخش دوربین خواهد داشت. ادعا می‌شود که این دستگاه از جدیدترین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی استفاده خواهد کرد. و مجموعه دوربین های آن نیز به کمک کمپانی لایکا توسعه خواهند یافت.

Xiaomi 12 Pro

هم اکنون اما Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو ادعا کرده است که گوشی هوشمندی به نام شیائومی ۱۲ پرو مکس در دست توسعه دارد. این منبع در هنگام جستجو در یکی از مراجع صدور گواهینامه چین، به شماره مدل و اسم جدیدی برخورد کرده است. Digital Chat Station ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند نسخه مکس Xiaomi 12 Pro خواهد بود. عنوان «مکس» نشان می‌دهد که با صفحه نمایش بزرگی روبرو خواهیم بود. هم اکنون شیائومی ۱۲ پرو دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی است.

انتظار می‌رود که Xiaomi 12 Pro Max مشخصات مشابهی با شیائومی ۱۲ پرو داشته باشد. اما بعید به نظر نمی‌رسد که برخی از مشخصات این تلفن هوشمند (مانند دوربین یا ظرفیت‌ باتری) با پرچمدار کنونی این شرکت متفاوت باشد. Xiaomi 12 Pro دارای سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری است. وب‌سایت GizChina ادعا می‌کند که شیائومی ۱۲ پرو مکس در نیمه دوم سال میلادی جاری وارد بازار چین خواهد شد.

می بند ۷ به مرحله تولید انبوه رسیده است

در خبری جداگانه، شیائومی می بند ۷ به مرحله تولید انبوه رسیده است. انتظار می‌رود که این محصول به صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۱.۵۶ اینچی و جی پی اس داخلی مجهز شود. ادعا می‌شود که باتری این مچ بند هوشمند ظرفیتی معادل ۲۵۰ میلی آمپر داشته و صفحه نمایش آن نیز دارای رزولوشن ۴۹۰×۱۹۲ پیکسل خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره نسل آینده مچ بند های هوشمند شیائومی وجود ندارد. اما در عین حال ادعا می‌شود که Mi Band 7 در کنار Xiaomi 12 Ultra معرفی خواهد شد.

شیائومی 12S Pro با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ در دست توسعه است

نظر شما چیست؟ آیا یک پرچمدار جدید با صفحه نمایشی غول پیکر برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی