حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 6 SE با اسنپدراگون 870 و قیمت پایه 300 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

زیربرند متمرکز بر گیمینگ ویوو، iQOO، به‌تازگی از یک گوشی هوشمند جدید با نام Neo 6 SE رونمایی کرده است که درحقیقت مدل ضعیف‌تر از پرچمدار iQOO Neo 6 به‌شمار رفته و از تراشه اسنپدراگون 870 و دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی با قیمت پایه 300 دلار بهره می‌برد.

گوشی iQOO Neo 6 SE

iQOO Neo 6 SE دارای طراحی پشتی صاف با لبه‌های منحنی و روکش بافت مات است. ماژول دوربین مستطیلی آن یک واحد لنز سه‌گانه به‌همراه یک فلاش LED را در خود جای داده است. دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا نیز در سمت راست دستگاه قرار دارند.

در جلو، این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش 6.62 اینچی FHD+ E4 AMOLED با حداکثر روشنایی 1300 نیت و رفرش‌ریت 120 هرتز است. پنل نمایشگر از رنگ‌های 10 بیتی و +HDR10 پشتیبانی کرده و نرخ نمونه‌برداری لمسی 1200 هرتزی را هنگام بازی ارائه می‌کند. همچنین یک سوراخ نمایشگر در مرکز صفحه‌نمایش با حاشیه‌ی باریک برای تعبیه دوربین سلفی نیز وجود دارد.

این دستگاه مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 870 همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 است که حتی پس از یک ساعت پرداختن به بازی، می‌تواند به‌طور میانگین تا 118.6 فریم‌درثانیه را در «Honor of Kings» ثبت کند.

مدیریت دفع حرارت دستگاه به‌عهده‌ی یک سیستم خنک‌کننده مایع است. این دستگاه دارای یک گرافیت بسیار نازک پنج لایه برای کاهش گرما بوده که مساحت 36907 میلی‌مترمربع را در تلفن هوشمند پوشش می‌دهد.

این گوشی هوشمند همچنین به موتور خطی محور X و بلندگوهای استریو مجهز شده است که تجربه بازی در دستگاه را بسیار زنده‌تر و فراگیرتر می‌کند. iQOO Neo 6 SE همچنین گواهینامه‌ی لیگ مسابقات KPL را به‌عنوان یک دستگاه تأییدشده دریافت کرده است.

گوشی iQOO Neo 6 SE

گوشی iQOO Neo 6 SE

این گوشی هوشمند دارای ظرفیت 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 80 واتی است. iQOO ادعا می‌کند که باتری این دستگاه را می‌توان تنها در 30 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ کرد. Neo 6 SE همچنین از OriginOS Ocean مبتنی‌بر سیستم‌عامل Android 12 بهره می‌برد.

گوشی جدید دارای یک دوربین اصلی با سنسور 64 مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. iQOO همچنین یک الگوریتم کاهش نویز فیوژن برپایه‌ی هوش‌مصنوعی را برای ثبت تصاویر واضح‌تر در شرایط نوری کم برای این گوشی خود درنظر گرفته است.

در قسمت جلوی، Neo6 SE دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی است.

iQOO Neo 6 SE در سه رنگ نارنجی، آبی گرادیان و سبز گرادیانت عرضه می‌شود. این گوشی همچنین در سه پیکربندی موجود است که از 8 گیگابایت + 128 گیگابایت با قیمت 300 دلار شروع شده و به 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی با برچسب قیمتی 345 دلار و درنهایت 12 گیگابایت + 256 گیگابایت با قیمت 375 دلار می‌رسد. این دستگاه از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در چین در دسترس بوده و اولین فروش آن از 11 می آغاز خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون گوشی هوشمند iQOO Neo 6 SE و مشخصات و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی