حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گوشی های تاشو گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 را در رنگهای جدید می‌سازد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

راس یانگ تحلیلگر صنعت می‌گوید علاوه بر صفحه نمایش بزرگتر، سامسونگ ظاهراً در حال کار روی تفاوت های دیگری در طراحی گوشی های تاشو امسال خود است. منابع معتبری در زنجیره تامین سامسونگ به او می‌گویند که گلکسی Z Flip 4 رنگ های جدیدی خواهد داشت در حالی که گلکسی Z Fold 4 نیز سه لباس جدید به تن خواهد کرد.

رنگهای گلکسی Z Flip 4

طلایی
خاکستری
آبی کمرنگ
بنفش روشن

برخلاف طرح رنگی گلکسی Z Flip 3 که شامل کرم، سبز، اسطوخودوس، و مشکی فانتوم می‌شد، سامسونگ نسخه مشکی تیره را حذف کرده و آبی روشن‌تر را به آن اضافه می‌کند و همچنین گزینه کرم را با رنگ طلایی تعویض می‌کند. حالا دیگر رنگ سبز نیز حضور ندارد. در حالی که تفاوت بین رنگ اسطوخودوس و بنفش ممکن است در سطح نگاه بیننده باشد.
البته این بدان معنا نیست که دیگر رنگ‌ های Z Flip 4 وجود نخواهد داشت. زیرا Flip 3 نه تنها یک نسخه سفارشی دارد که می‌توانید آن را با هم ترکیب کنید، بلکه سامسونگ رنگ‌ های انحصاری دیگری را نیز در وبسایت خودش برای آن ارائه می‌کند که شامل سه رنگ خاکستری، سفید و صورتی می‌شود.
حضور چنین پالت غنی برای Z Flip 4 نیز منطقی به نظر می‌رسد. زیرا این خانواده از گوشی ها به طور فزاینده ای در حال تبدیل به یک لوازم جانبی مد است. برخلاف سری Fold که کاربری های دیگری برای دسته های دیگر دارد.

رنگ های جدید گلکسی زد فولد 4

رنگهای گلکسی Z Fold 4

بژ
مشکی
خاکستری

در مورد مدل گلکسی زد فولد 4، سامسونگ ظاهرا طراحی را از سبز فانتوم و نقره‌ای فانتوم به بژ و خاکستری تغییر خواهد داد، در حالی که گزینه مشکی باقی خواهد ماند. منبع می‌گوید با توجه به شرایط Z Fold 3، که هیچ گزینه رنگ انحصاری دیگری در وب سایت سامسونگ همانطور که مرسوم شده بود نداشت، بنابراین می‌توانیم فرض کنیم که خط Z Fold 4 نیز در صرفاً دو رنگ جدید و مجموعاً در همین سه رنگ مذکور، در سال جاری عرضه خواهد شد.

نظر شما راجع به رنگ های جدید مورد استفاده در گوشی های تاشو سامسونگ در سال 2022 چیست؟ کدام یک از آنها را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری