حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۴ بزرگتر خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فلیپ در نسل اول خود با یک نمایشگر بندانگشتی خیلی کوچک ارایه شد. سپس در گلکسی زد فلیپ ۳ این نمایشگر بزرگتر شد و حالا گفته می شود که احتمالا نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۴ بزرگتر خواهد شد. انتظار می رود Galaxy Z Flip 4 حوالی تابستان امسال رونمایی شود.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ ۴

شایعات پیرامون نسل بعدی گوشی های تاشو سامسونگ روز به روز در حال گسترش است. جدیدترین خبر در این زمینه از سونی راس یانگ منتشر شده است.

وی ادعا می کند Z Flip4 صفحه نمایش بیرونی بزرگتری را به همراه خواهد داشت. یانگ مشخص می‌کند که پنل بیرونی Flip4 در محدوده 2 اینچی برنامه ریزی می‌شود، اگرچه مقدار عدد واقعی را عنوان نمی کند.

در مقایسه، صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Flip3 برابر 1.9 اینچی است که جایگزین صفحه نمایش بیرونی 1.1 اینچی Z Flip نسل اول شد. ما همچنین شایعاتی شنیده ایم که ظرفیت باتری کمی بزرگتر (3400 در مقایسه با 3300 میلی‌آمپر ساعت) را نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود Z Flip4 با چیپست Snapdragon 8 Gen1 Plus معرفی شود و سامسونگ امیدوار است در سال 2022 تعداد قابل توجهی از گوشی‌های تاشو را بفروشد.

شما فکر می کنید که نمایشگر بیرونی بزگتر بتواند به فروش گلکسی Z Flip 4 کمک کند؟ اگر شما تصمیم به خرید گوشی تاشو داشته باشید، مدل فیلپ را می پسندید یا فولد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)