حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ مشکی Onyx Black برای گلکسی بادز ۲ توسط سامسونگ معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

هدفون‌های بی سیم این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه هستند و این موضوع نیز قطعا بخاطر عملکرد خوب و قیمت مناسب آن‌ها است.یکی از برترین تولید کنندگان این حوزه، سامسونگ و سری گلکسی بادز ۲ آن است. اخیرا نیز رنگ مشکی Onyx Black برای گلکسی بادز ۲ توسط سامسونگ معرفی شده. با ترنجی همراه باشید.

رنگ مشکی Onyx Black برای گلکسی بادز ۲ معرفی شد

گلکسی بادز ۲ پیشرفته‌ترین هدفون سامسونگ است که در بازار موجود است و این شرکت کره‌ای در زمان عرضه به مشتریان خود گزینه‌های رنگی زیادی مانند مشکی، بنفش اسطوخودوسی، سبز زیتونی و سفید را ارائه کرده است.

از امروز، رنگ پنجم به چهار رنگی که Galaxy Buds 2 با آن عرضه شده است می‌پیوندد، اما این رنگ سامسونگ کمی مشکوک به نظر می‌رسد. زیرا پنجمین گزینه رنگی برای کسانی که به دنبال خرید گلکسی بادز ۲ هستند، اونیکس بلک است که شبیه مشکی براق است و تفاوت چندانی با مدل اصلی مشکی ندارد.

با این حال، یک تفاوت بزرگ بین رنگ Black و Onyx Black وجود دارد و آن هم در قاب شارژ آن است. نسخه مشکی اصلی قاب شارژری با رنگ نیمی سیاه و نیمی سفید دارد اما مدل Onyx Black در یک قالب شارژ تمام مشکی عرضه می‌شود، بنابراین اگر این موضوع برای شما مهم است، فقط باید امیدوار باشید که این رنگ در کشور شما برای خرید در دسترس باشد.

به گفته PhoneArena، سامسونگ اعلام کرده است که Galaxy Buds 2 در رنگ Onyx Black با قیمت اولیه ۱۱۵ دلار (۱۱۰ یورو) در کره جنوبی در دسترس خواهد بود. این هدفون در اروپا نیز عرضه خواهد شد، اما تاریخ عرضه این رنگ تایید نشده است. با این حال، می‌دانیم که در ابتدا فقط با قیمت ۱۰۰ یورو (کمتر از ۱۵۰یورو) به فروش خواهند رسید، بنابراین این خبر خوبی برای خریداران احتمالی آن است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان