حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ SE 2022 با پردازنده سریع‌تر، ویژگی ECG و قیمت بالاتر معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند اپل همواره محصولاتی جذاب و دوست داشتنی بوده و هستند. اپل همچنین هر سال یک نسخه مقرون به صرفه SE نیز عرضه می‌کند. بر اساس اخبار دریافتی، اپل واچ SE 2022 با پردازنده سریع‌تر، ویژگی ECG و قیمت بالاتر معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اپل واچ SE 2022 و هر آنچه که درباره مشخصات و طراحی آن می‌دانیم

سال گذشته، اپل نسخه مقرون‌ به‌صرفه‌تر سری ساعت‌های هوشمند خود، یعنی Watch SE را که در پاییز ۲۰۲۰ عرضه شد، ارتقا نداد. ظاهرا با پیروی از سنت خوب خط محصولات خود با برند SE، این شرکت تصمیم گرفته است که اپل واچ SE از سری آیفون SE پیروی کند و هر دو سال یک بار به جای بهبود طراحی یا سخت افزار سالانه مانند بقیه اعضا خانواده‌ آیفون یا اپل واچ، ارتقا یابد. در حال حاضر، LeaksApplePro، که یک افشاگر با سابقه در مورد محصولات اپل است، اطلاعات مهمی را ارائه کرده است که همه تغییراتی را که در نسخه جدید اپل واچ SE 2022 ارائه می‌شود را مشخص می‌کند.

مشخصات و طراحی اپل واچ SE 2022 چه خواهد بود؟ احتمالا یک پردازنده جدید S7 و اندازه و طراحی مشابه نسخه ۴۰ یا ۴۴ میلی‌متری. انتظار می‌رود Apple Watch SE 2022 با پردازنده سریع‌تر S7 عرضه شود که اپل آن را به طور خاص برای گجت‌های پوشیدنی سری ۷ خود ساخته است و قرار است جایگزین چیپست S5 ساعت 2020 Watch SE شود.

اپل واچ SE 2022

این مسئله چندان تعجب آور نیست، زیرا این همان کاری است که معمولا اپل با سری محصولات SE انجام می‌دهد و آن‌ها را با بهترین پردازنده فعلی برای این دسته عرضه می‌کند، اما آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نسبت به همتایان خود روی همان تراشه نگه می‌دارد. به عنوان مثال، آیفون SE دو سال را بر روی پردازنده ۷ نانومتری اپل A13 بایونیک گذراند و سپس به آخرین نسخه تراشه ۵ نانومتری A15 Bionic اپل که در سری آیفون ۱۳ نیز حضور داشت، مجهز شد. بنابراین اپل واچ SE 2022 احتمالا با تراشه S7 عرضه می‌شود و این موضوع کاملا قابل درک است.

علاوه بر این، گزارش دریافتی ادعا می‌کند که ساعت مقرون‌ به‌صرفه Watch SE 2022 اپل دارای صدای بهتر و همچنین سنسور ضربان قلب است که به آن امکان می‌دهد ویژگی ECG را از مدل‌های گران‌تر سری اپل واچ قرض بگیرد. با این حال، آنچه که جدید نخواهد بود، طراحی دستگاه است. طبق گزارش منتشر شده گفته می‌شود هر سخت افزار جدید اپل واچ SE 2022 کاملا به همان شکل و شمایلی است که نسل قبلی خود در حال حاضر دارد. از این رو این ساعت با همان نسخه‌های ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی متری که Watch SE 2020 در حال حاضر ارائه می‌کند، وارد بازار می‌شود.

آیا این ساعت هوشمند صفحه نمایش همیشه روشن خواهد داشت؟

طبق گزارش‌ها، اپل صفحه‌نمایش Watch SE 2022 را ارتقا می‌دهد تا عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن را در سطح سخت‌افزاری بدون هیچ گونه کمبود نرم‌افزاری فعال کند. ویژگی‌ای که مستقیما از برادران بزرگ‌تر و گران‌تر اپل واچ قرض گرفته می‌شود. صفحه نمایش همیشه روشن در ساعت‌های هوشمند اپل که یکی از اولین دستگاه‌هایی بودند که از صفحه‌نمایش LTPO OLED توسط ال‌جی استفاده کردند، به‌عنوان یکی از گزینه‌های مهم سری ۵ مورد توجه قرار گرفت و این واقعیت که در مدل پایین‌تر Watch SE وجود نداشت، می‌توانست یک نکته منفی برای برخی از خریداران بالقوه باشد.

برای مثال، در حالت نمایش همیشه روشن اپل واچ، زمان به همراه آخرین برنامه فعال و صفحه ساعت همیشه روشن قابل مشاهده است، مگر اینکه انتخاب کنید این ویژگی خاموش شود و در باتری صرفه جویی کنید. از آنجایی که اپل واچ سری 5 به بعد و همچنین واچ SE همگی دارای پنل LTPO هستند، نه تنها امکان استفاده از نرخ نوسازی متغیر را فراهم می‌شود، بلکه امکان بهره‌گیری از حالت همیشه روشن را نیز ممکن می‌کند. ساعت SE از نظر تئوری قادر به داشتن این عملکرد است. همچنین شایعاتی وجود داشت مبنی بر این که که اپل ممکن است روزی آن را از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری فعال کند.

اپل واچ SE 2022

به گفته PhoneArena، البته آن روز هرگز فرا نرسید، زیرا اپل کسی نیست که به این روش های مرموز کار کند. در عوض، ممکن است عرضه صفحه نمایش همیشه روشن را برای Apple Watch SE 2022 به تعویق انداخته باشد که تاکتیک معمولی آن برای افزودن اندکی از تمام ویژگی‌های جدید ممکن با هر ارتقاء بعدی باشد تا هم مشتریان را علاقه‌مند کند و هم تولید را حفظ کند.

قیمت اپل واچ SE 2022 احتمالا ۲۹۹ دلار است. با صحبت از هزینه‌های تولید، ظاهرا قیمت اپل واچ SE 2022 مانند مدل سال نسل قبلی خود باقی نمی‌ماند. در حالی که گفته می‌شود قیمت اپل واچ SE 2022 از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود، گویا تنها ۲۰ دلار تفاوت با قیمت عرضه ۲۷۹ دلاری اپل واچ SE دارد و ظاهرا گران‌تر از قبل خواهد بود و همچنان قیمت مطلوب زیر ۳۰۰ دلاری خود را حفظ می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان