حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابراز نگرانی کارمندان توییتر نسبت به تصاحب این پلتفرم توسط ایلان ماسک

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تجاری، شبکه‌های اجتماعی

همانطور که می‌دانید، پس از کش و قوس فراوان در نهایت ایلان ماسک توانست شبکه اجتماعی توییتر را خریداری کند و به هدفی که مدتی به دنبال آن بود نیز برسد. اکنون شاهد ابراز نگرانی کارمندان توییتر نسبت به تصاحب این پلتفرم توسط ایلان ماسک هستیم که گویا بابت مواردی مانند حقوق و مزایا نگران هستند. با ترنجی همراه باشید.

ابراز نگرانی کارمندان توییتر به چه دلیلی است؟!

کارمندان توییتر در سنگاپور پس از خریداری این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، نگران دستمزد و وضعیت سهام خود هستند. به نظر می‌رسد که دفتر مرکزی توییتر در آسیا و اقیانوسیه در سنگاپور طبق معمول کار می‌کند، اما کارکنان آن اکنون نگرانی‌هایی مربوط به پرداخت حقوق را مطرح می‌کنند؛ زیرا این شرکت حالا در آستانه خصوصی شدن است.

اکنون با تغییر مالکیت شرکت، این احتمال وجود دارد که ساختار نیروی کار نیز دستخوش تغییرات اساسی شود. این تغییرات قابل توجه بر موقعیت کارکنان در این شرکت نیز تأثیر می‌گذارد. در روز جمعه، ۲۹ آوریل، چندین کارمند توییتر گفته بودند که در مورد کاهش تعداد مشاغل احتمالی چندان نگران نیستند.

ابراز نگرانی کارمندان توییتر

با این حال، مسائل دیگری از جمله گزینه‌های سهام و بسته‌های غرامت قبل از تصاحب قریب الوقوع ایلان ماسک آن‌ها را شدیدا نگران کرده است. این نا امیدی به وضوح در تصمیم اخیر برای لغو یک رویداد در مقر سنگاپور پس از خرید ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک منعکس شده است. این شرکت اعلام کرد که آماده پذیرش پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید پلتفرم رسانه اجتماعی در اوایل ماه جاری است.

یکی از کارمندان این شرکت به حذف احتمالی از لیست کارکنان توییتر اشاره کرده است. ظاهرا کارمندانی که اختیار خرید سهام دارند باید دوباره درباره ساختار حقوق و قرارداد خود مذاکره کنند. علاوه بر این، کارکنان در حال حاضر بیشتر از سایر دارندگان سهام چیزی نمی‌دانند. این کارمند توضیح داد که اکثر آن‌ها در حالت انتظار و احتمالا خروج از شرکت هستند.

واکنش کارکنان توییتر سنگاپور به تصاحب این شبکه اجتماعی

برخی منابع به بلومبرگ و واشنگتن پست گفته‌اند که ایلان ماسک می‌تواند به منظور بهبود وضعیت مالی توییتر، کاهش هزینه‌ها را در نظر بگیرد. قابل ذکر است، این منابع ناشناس ادعا می‌کند که اطلاعاتی حیاتی در مورد گفتگوهای مدیر عامل تسلا با بانکداران دارند. به گفته این منابع، ماسک اعتراف کرده است که در زمان تامین منابع مالی برای خرید خود از توییتر، در حال بررسی کاهش تعداد فرصت‌های شغلی بوده است.

با این حال، پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی توییتر طی جلسه اخیر به کارمندان اطمینان داد که این شرکت برای اخراج کارکنان آمادگی ندارد. علاوه بر این، یکی از کارمندان به Straits Times گفته است که مدیر اجرایی اسپیس ایکس هیچ سمت رسمی در داخل شرکت نگرفته است. همچنین، ماسک به عنوان یک سرمایه گذار بالقوه که به دنبال تامین مالی باشد، مطرح نشده است.

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

به گفته GizChina، این کارمند می‌گوید که تنها لازم بود که ایلان ماسک به سادگی چند ایده در مورد افزایش سود شرکت که در حال حاضر راکد است را به اشتراک بگذارد. علاوه بر موارد مذکور، این کارمند ادعا می‌کند که زمان فعلی برای اظهار نظر در مورد کاهش هزینه‌ها خیلی زود است. دلیل این موضوع نیز آن است که معامله هنوز نهایی نشده است. در نهایت، این کارمند گفته است که که نگران از دست دادن شغل خود نیست. چرا که ظاهرا مهارت‌های آن‌ها بسیار مورد تقاضا است و به راحتی می‌تواند شغل جدیدی پیدا کنند.

در همین حال، توییتر در حال آماده شدن برای گسترش دفتر مرکزی خود در منطقه مرکزی تجاری خود است. به عنوان بخشی از این عملیات توسعه، این شرکت زمینی به وسعت ۲۲.۰۰۰ فوت مربع را پوشش خواهد داد. همچنین این مقدار دو برابر فضای دفتر فعلی این شرکت است. قبلا قرار بود در ۲۸ آوریل این اتفاق رخ دهد، اما این شرکت قبل از اجرای برنامه خود این طرح را لغو کرد. نظر شما در این مورد چیست؟! به نظر شما کارمندان توییتر در نهایت اخراج خواهند شد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان