حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیان دیجیتال راهی برای سرمایه‌گذاری با آرامش

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خواب آشفته. بررسی مداوم قیمت‌ها در پرتفوهای شخصی و زل زدن به پیکان‌های سبز و قرمز و دلهره و تپش قلب همراه با هر بالا و پایینی در بورس، به راحتی روزهایی که می‌توان در مسیر سرمایه گذاری خوش گذراند را تبدیل به کابوس می‌کند. بر خلاف آن‌چه که تصور می‌کنیم باید گفت که اضطراب و تنشی که نه از هیجان بلکه از ناآگاهی در مسیر سرمایه گذاری دچار آن می‌شویم، به هیچ وجه منطقی و معمولی نیست. به خوبی می‌دانیم که ناآرامی که ریشه در عدم دانش کافی دارد می‌تواند آسیب‌های مخربی را بر جسم و روان ما وارد کند. بنابراین اگر خواهان یک سرمایه گذاری با آرامش هستیم باید یکی از این دو راه را انتخاب کنیم؛ اولین راه این است که دانش و زمان کافی برای سرمایه گذاری در زمینه مورد علاقه‌مان را فراهم کنیم. دومین راه هم استفاده از ابزار سرمایه گذاری مناسب و هوشمند است. در ادامه هر دو راه را با هم بررسی می‌کنیم و بهترین راه را انتخاب می‌کنیم و از طرف دیگر ابزار مناسب سرمایه گذاری را با هم خواهیم شناخت.

گذر از دوراهی

یک بار برای همیشه تکلیف خود را روشن کنیم. آیا می‌خواهیم به صورت انفرادی اقدام به سرمایه گذاری کنیم یا اینکه از تیم متخصصین و ابزار تخصصی و هوشمند استفاده کنیم. اگر بر سر این دوراهی قرار گرفته‌ایم، بهتر است برای راحت‌تر شدن نوع انتخاب‌مان از خود یک سوال بپرسیم. سوال این است که سرمایه گذاری با آرامش را می‌خواهیم یا تمایل به رصد لحظه‌ای داریم و از باخبر شدن از التهابات بازار لذت می‌بریم. بعید است کسی از دومین حالت استقبال کند. آرامش، لذت حرکت در مسیر سرمایه گذاری را دوچندان می‌کند. حضور حرفه‌ای‌ها و متخصصین در یک ابزار سرمایه گذاری کارآمد مانند این است که در مسیری بسیار سخت و پر از چاه و چاله روی صندلی عقب خودرو نشسته باشیم و فرمان را به دست یک هدایت کننده حرفه‌ای سپرده‌ایم و تنها از مسیر لذت می‌بریم. چه کسی است که تمایل به چشیدن چنین تجربه‌ای نداشته باشد؟

ابزار سرمایه گذاری مناسب

حال که تصمیم بر انتخاب همگام شدن با متخصصین بازارهای سرمایه و ابزار سرمایه گذاری مناسب را گرفته‌ایم بهتر است بهترین ترکیب از متخصصین و ابزار سرمایه گذاری را معرفی کنیم تا مجموعه‌ای از آن‌چه که برای سرمایه گذاری با آرامش نیاز داریم را در دست داشته باشیم. اگر بخواهیم بی وقفه به سراغ معرفی چنین ابزاری برویم که معجونی از همه چیز است، باید نام صندوق‌های سرمایه گذاری را یادآور شویم؛ ابزار سرمایه گذاری که توانسته با پوشش انواع زمینه‌های سرمایه گذاری بهترین بازدهی‌ها را ارائه دهد. از طلا گرفته تا سهام و درآمد ثابت و دیگر زمینه‌های سرمایه گذاری حتی ملک و آپارتمان در ساختار منعطف و حرفه‌ای صندوق‌‎های سرمایه گذاری جا می‌گیرند.

صندوق سرمایه گذاری طلا

از نمونه‌های صندوق‌های سرمایه گذاری طلا می‌توان به صندوق طلا کیان اشاره کرد. این نوع صندوق با سبد دارایی متشکل از اوراق مشتقه طلا توانسته امنیت سرمایه گذاری در این فلز گرانبها را به بالاترین میزان برساند. از طرف دیگر، وجود مجوزهای سازمان بورس اوراق بهادار برای این نهاد، باعث شده تا هدف مهم سرمایه گذاری با آرامش همراه شود و خیال سرمایه گذاران از این بابت آسوده باشد. با سرمایه گذاری در صندوق طلا می‌توان به راحتی از خطراتی که در خرید فیزیکی طلا وجود دارد، فاصله گرفت.

صندوق سرمایه گذاری سهام

ریزش‌های گاه و بی گاه بازار سهام باعث شده تا بسیاری از کسانی که به طور غیر حرفه‌ای و ناآگاهانه وارد این بازار شده‌ایم، متحمل ضرر شویم. حضور صندوق‌های سرمایه گذاری سهام مانند صندوق آوای سهام کیان و صندوق آهنگ سهام کیان می‌تواند نقطه امن سرمایه گذاری در این بازار پر ریسک اما پربازده باشد. رصد سهام و بررسی روزانه گزارش‌های وبسایت‌های معتبر بازار سهام برای خرید یا فروش موفق تنها با دانش و وقت کافی امکان‌پذیر است حال آنکه که متخصصین حاضر در صندوق‌های سهامی از این دو مهم برخوردار هستند.

صندوق درآمدثابت

جامعه ریسک گریزها را نباید از یاد برد. بسیاری از ما بدون آن‌که نسبت به شخصیت سرمایه گذاری خود آگاه باشیم، اقدام به قرار دادن وجوه نقدمان در بانک می‌کنیم. غافل از این‌که ما از شخصیت سرمایه گذاری ریسک گریز برخوردار هستیم و برای نتیجه گیری بهتر باید به سراغ ابزاری کارآمدتر و البته ایمن و کم ریسکی برویم. باید اعتراف کرد که حساب‌های بانکی نمی‌توانند به خوبی به حفظ ارزش پول در مقابل تورم بپردازند. بنابراین صندوق درآمد ثابت کیان با سبدی متشکل از اوراق قرضه و سپرده‌های بانکی و مقدار بسیار کمی از سهام منتخب می‌تواند بهترین انتخاب و جایگزین برای این دسته از افراد سرمایه گذار باشد. اما چرا اصرار بر این داریم که صندوق های سرمایه گذاری کیان دیجیتال می‌توانند راهی برای سرمایه گذاری با آرامش باشند؟

کیان دیجیتال، سرمایه گذاری با آرامش

حرف آخر را اول می‌زنیم؛ سرمایه گذاری با آرامش زمانی اتفاق می‌افتد که ما به همه ابعاد سرمایه گذاری که کرده‌ایم، مسلط باشیم. با کیان دیجیتال، امنیت، شفافیت و گزارش لحظه‌ای در سرمایه گذاری که انجام داده‌ایم همیشه در دسترس است و با استفاده از فضای سرمایه گذاری آنلاین می‌تواند مفهوم سرمایه گذاری با آرامش را برای‌مان به ارمغان بیاورد. کیان دیجیتال با ارائه اپ سرمایه گذاری و پیشتیبانی 24 ساعته از صندوق‌هایش توانسته علاوه بر امنیت و شفافیت این امکان را فراهم کند که در کم‌ترین زمان ممکن و به صورت آنلاین اقدام به خرید و فروش واحدهای صندوق‌های سرمایه گذاری کیان کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات