حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی بند 7 با نمایشگر 1.47 اینچی و قیمت پایه 40 دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

هواوی درجریان رویداد امروز خود، علاوه‌بر معرفی گوشی تاشو Mate Xs 2، از دستبند هوشمند بند 7 با طراحی بهبودیافته نسبت به بند 6 سال گذشته رونمایی کرد. Band 7 باریک‌ترین و سبک‌ترین دستبند هواوی با ضخامت 9.99 میلی‌متر و وزن کل 16 گرم به‌شمار می‌رود که به نمایشگر 1.47 اینچی نیز مجهز شده است.

هواوی بند 7

Huawei Band 7 با طراحی شیک و در چهار رنگ‌بندی متفاوت شامل سبز Wild، قرمز Flame، مشکی Obsidian و صورتی Nebula عرضه خواهد شد. برای مطابقت با این رنگ‌ها، هواوی این گجت را با یک بند سیلیکونی در انواع رنگ‌بندی نیز عرضه می‌کند.

هواوی بند 7

هواوی بند 7

طراحی و نمایشگر

بند 7 در ابعادی معادل 44.3x26x9.99 میلی‌متر طراحی شده که با وزن 16 گرمی و ضخامت 9.99 میلی‌متری خود، باعث می‌شود در مچ دست شما بسیار سبک‌ جلوه کند.

بند 7 همچنین دارای یک نمایشگر مستطیلی رنگی AMOLED با ابعاد 1.47 اینچی و پشتیبانی کامل لمسی برای حداکثر تعامل با صفحه‌نمایش است.

Huawei Band 7 دارای حسگرهایی مانند سنسور ضربان قلب نوری، شتاب‌سنج و سنسور ژیروسکوپ است. بر روی قاب، دکمه‌های پاور را خواهید یافت که می‌تواند ویژگی‌های مختلفی را بر اساس فرمان شما انجام دهد.

ازنظر شارژ، یک درگاه مغناطیسی برای بند 7 تعبیه شده است که با یک بار شارژ کامل، می‌تواند تا 14 روز دوام بیاورد. همچنین تنها با 5 دقیقه شارژ مغناطیسی، می‌توانید تا دو روز از این دستگاه استفاده کنید. این دسبتند همچنین دارای ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب به‌میزان 5ATM تا عمق 50 متری آب است.

ویژگی‌های سلامتی و بهداشتی

Huawei Band 7 دارای سیستم‌های ردیابی بهبودیافته جدیدی برای خواب، نظارت‌بر سطح اکسیژن خون، تشخیص چرخه قاعدگی، پایش ضربان قلب و سایر موارد است.

به‌طور خاص، ویژگی TruSleep 2.0 به شما این امکان را می‌دهد تا انواع مختلف اختلالات خواب را بدون ایجاد مزاحمت در خواب ردیابی کنید و زمانی که کاربران به خواب رفته‌اند نیز، می‌توانند ردیابی را با دقت بالا فعال کنند.

Huawei Band 7 با NFC از قابلیت‌های مختلف حمل‌ونقل مانند سیستم کارت برای خدمات اتوبوسرانی پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه همچنین دارای حالت‌های تمرینی شامل 96 حالت ورزشی متفاوت است که به شما کمک می‌کند دوز فعالیت روزانه خود را در کنار گالری بزرگی از واچ‌فیس‌های جدید که بیش از 7000 عدد را شامل می‌شود، حفظ کنید.

قیمت و دسترسی

قیمت Huawei Band 7 از 269 یوان (حدود 40 دلار) برای نسخه استاندارد و 309 یوان (حدود 46 دلار) برای نسخه NFC شروع می‌شود. پیش‌سفارش این گجت پوشیدنی هوشمند از امروز (28 آوریل) آغاز شده و اولین فروش آن برای 5 می 2022 برنامه‌ریزی شده است.

هواوی بند 7

هواوی بند 7

دیدگاه شما پیرامون هواوی بند 7، طراحی و قابلیت‌های آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، واقعا عالیه، قیمتشم که عالیتر خب به این میگن قیمت خوب دیگه، اخه چیه 300یا400دلار یا حتی بیشتر برای ساعت بدی، همین هواوی بازم یه ساعت دیگه معرفی کرد سری GTکه 400 دلار قمیتشه و با دلار28 تومانی ما میشه حدودا بین 11 تا 11ونیم میلیون، خب چه خبره مگه، اصلا از طلا هم استفاده کنن برای ساختش خب چه فایده داره، خب بیشتر مشخصاتو همین ساعت هوای داره بجزGPS فقط همین، خب همین ساعت 96 حالت ورزشی داره، بسه دیگه، حرفه ای هام اینقدر ورزش نمیکن، درکل سری mi bandوهواوی بند واقعا عالی هستن یا قیمتهای خوب، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی