حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار فروش گوشی 5G اندرویدی در فوریه 2022 منتشر شد: پنج رتبه برتر در اختیار سامسونگ

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تجاری، سامسونگ

سامسونگ یکی از اولین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی با پشتیبانی از شبکه 5G بود. این فناوری در ابتدا با گوشی‌های پرچمدار روانه بازار شد و گلکسی S10 5G این شرکت با بهره‌مندی از این فناوری نوآورانه در سال 2109 عرضه شد. حال پس از گذشت حدود سه سال از آن زمان، اخیرا آمار فروش گوشی های 5G اندرویدی در ماه گذشته میلادی منتشر شده است که از برتری سامسونگ در این بخش حکایت داشته؛ به‌طوری‌که پنج رتبه برتر با کسب رتبه اول توسط گلکسی A52s 5G، متعلق‌به این برند می‌باشد.

آمار فروش گوشی 5G اندرویدی در ماه فوریه 2022

داده‌های Counterpoint Research نشان می‌دهد که در ماه فوریه 2022، سامسونگ پنج جایگاه را در فهرست برترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G به خود اختصاص داده است. گلکسی A52s 5G به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی 5G در جهان، جایگاه اول را دراختیار دارد. این گوشی خاص درواقع در شش ماه متوالی گذشته در این لیست قرار داشته و در بازارهای اروپای غربی بسیار خوب عمل کرده است.

سامسونگ در یک سال گذشته دستگاه‌های سطح پایه مانند گلکسی A13 5G را ارائه کرده که با آن‌که مشخصات و قیمت پایینی دارند، اما همچنان از 5G پشتیبانی می‌کنند. این تمرکز بر روی شبکه 5G، این شرکت را به رهبر بلامنازع در میان تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی 5G تبدیل کرده که این مورد در آخرین داده‌های تحقیقاتی Counterpoint به‌طور واضح مشخص است.

آمار فروش گوشی 5G اندرویدی در ماه فوریه 2022

آمار فروش گوشی 5G اندرویدی در ماه فوریه 2022

پس از گلکسی A52s 5G، گوشی‌های گلکسی S21 FE ،S22 Ultra و A32 5G قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از دستگاه‌های سامسونگ، گلکسی A22 5G نیز در این لیست قرار دارد اما جایگاه دهم را به‌خود اختصاص داده است. سایر رتبه‌‌ها توسط گوشی‌هایی از سازندگان چینی مانند Oppo ،Xiaomi و Honor تکمیل شده است.

پیشتازی سامسونگ به‌عنوان تولیدکننده اصلی تلفن‌های اندرویدی 5G ممکن است در ماه‌های آینده افزایش یابد. این شرکت اخیراً از گلکسی A53 5G و Galaxy A33 5G رونمایی کرده است که هر دو دستگاه با مشخصات قابل‌قبول و قیمت رقابتی به بازار عرضه شده‌اند.

نظر شما پیرامون آمار فروش گوشی 5G اندرویدی در ماه فوریه 2022 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، جالبه از شیائومی فقط یه گوشی هستش ولی آنر 2تا نماینده داره، حالا از اینا گزشته کشور ما چه موقع دارای این فناوری یعنی 5جی میشه، وقت گل نی یا نه زودتر، ای خدا به کی دردمونو بگیم، دولتی های ما هنوز تو فکر طرح صیانت و اینطور مسخره بازیها هستن ولی اونا تو فکر این فناوری هستن و پیاده کردنش تا مردمشون بتون بهتر از اینترنت بهتره ببرن، اینو میگن بدبختی، بیچارگی،البته خب چندجای ایران 5جی هستش، ولی خب جاهایی که برای عموم نیستش، مثل حفاظت اطلاعات،یکی از دانشگاها،ولی نه برای دانشجوها و استفاده اختصاصی، چندجای تاریخی، و ساختمان خود ایرانسل و فکر کنم ساختمان همراه اول، حالا بببنیم امثال چی در انتظار ما هستش انشاله هرچی هست فقط خیر برای ما مردم ایران باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی