حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی در کنار سایر برند های چینی برای حل مشکل دما در گوشیهای 5g تلاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

طبق گزارش اخیر، هواوی و برخی دیگر از سازندگان فناوری به طور مشترک در مورد راه حل های مشکل افزایش دما و تولید گرمای تلفن 5G بحث خواهند کرد. هوآوی و سایر شرکت های چینی به طور مداوم برای راه حل های جدیدی تلاش می کنند که می توانند تأثیر مثبتی بر تجربه کاربران و همچنین تحول عرصه دیجیتال داشته باشند.

گسترش شبکه 5G در چین به طور قابل توجهی در حال افزایش است

بر اساس آخرین اطلاعات، مجمع اجلاس صنعت مدیریت حرارتی 5G فردا در Longgang، در شنژن برگزار می شود. چندین تولید کننده در این اجلاس شرکت خواهند کرد و ایده ها و نظرات خود را در خصوص توسعه صنعت مدیریت حرارتی به میز خواهند آورد.

به طور کلی، این کنفرانس در مورد موضوعات مرتبط با مشکلات فناوری و خدمات 5G صحبت خواهد کرد. به عنوان مثال، خنک کننده آبی، خنک کننده مایع دو فاز، لوله های حرارتی حلقه‌ای، مواد رسانای حرارتی بالا، خنک کننده VC بسیار نازک و… .

همانطور که گفته شد، در این اجلاس شرکت های فنی بزرگ مانند هواوی، ویوو، شیائومی ، آنر و زد تی ای راه حل مشکل گرمای تلفن 5G را با هم در نظر خواهند گرفت.

هوآوی در کنار سایر برند های چینی برای حل مشکل دما گوشی های 5g تلاش می‌کند

گوشی های 5G معایبی از جمله مشکل افزایش دما دارند

تاکنون بسیاری از شرکت‌ ها به تحقیق و توسعه جدیدترین فناوری‌ ها و محصولات مدیریت حرارتی پرداخته‌اند. این به این دلیل است که همه می خواهند از مزایای فناوری 5G بهره مند شوند. بدون شک، خدمات 5G تعریف جدیدی برای تجهیزات و محصولات ارائه کرده است.

با این حال، هر فناوری با مزایا و معایب وارد جهان می شود. به همین ترتیب سناریوی 5G نیز به مزایا و معایبی دارد. از این رو، نیاز به بررسی مسائل جزئی در مکانیسم های پیشرفته وجود دارد تا شکل یک آسیب بزرگ به خود نگیرند.

در انجام این کار، شرکت های فوق در مورد چگونگی کاهش مصرف برق این تجهیزات، کاهش تولید گرما، بهبود اتلاف حرارت تجهیزات و موارد دیگر صحبت خواهند کرد. پس از آن، شرکت‌ ها همچنین توضیح خواهند داد که چگونه سرمایه‌گذاری در فناوری‌ ها و محصولات حرارتی می‌تواند تفاوت زیادی در اقتصاد ایجاد کند.

به نقل از منبع علاوه بر این، غول‌ های فناوری سخنان حیاتی خود را در رابطه با نقش خنک‌کننده مایع به همراه محفظه های بخار در تلفن‌ های 5G بیان خواهند کرد. بنابراین، ممکن است در زمان آینده شاهد برخی از پیشرفت ها در کنترل دمای گوشی های هوشمند 5G باشیم. تولیداتی که این روز ها گرمتر و گرمتر می‌شوند.

 

نظر شما درباره این اجلاس چیست؟ آیا اینگونه جلسات می‌تواند به نتایج عملی در کنترل مشکل دما بیانجامد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری