حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه CC توییتر برای نمایش زیرنویس ویدیوها در حال توسعه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اگر از کاربران یوتیوب یا پلتفرم‌های ویدیویی باشید، می‌دانید که کاربرد دکمه CC چیست؟ این دکمه به شما امکان می‌دهد تا زیرنویس ویدیوها را فعال کنید. در واقع این ویژگی یک قابلیت کاربردی و پر استفاده است. حالا گویا دکمه CC توییتر برای نمایش زیرنویس ویدیوها در حال توسعه است. با ترنجی همراه باشید.

دکمه CC توییتر برای نمایش زیرنویس ویدیوها به این شبکه اجتماعی افزوده خواهد شد

شبکه اجتماعی محبوب توییتر امروز اعلام کرد که دکمه “CC” برای ویدیوهای این پلتفرم در حال توسعه است. هنگام تماشای یک ویدیو در توییتر، دکمه “CC” به کاربران این امکان را می‌دهد که زیرنویس‌ها را روشن یا خاموش کنند. این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران iOS در حال آزمایش است و نسخه اندروید آن به زودی عرضه خواهد شد. دکمه “CC” در گوشه سمت راست بالای ویدیو نمایش داده می‌شود. این دکمه فقط در ویدیوهایی با زیرنویس فعال ظاهر می‌شود.

این اولین تلاش این شرکت برای زیرنویس نیست. در ماه دسامبر، توییتر ویژگی زیرنویس‌های خودکار را برای ویدیوها معرفی کرد. این ویژگی در حال حاضر برای همه کاربران توییتر، خواه از iOS، اندروید یا وب استفاده می‌کنند، در دسترس است. پلتفرم‌های دیگر نیز این ویژگی را دارند. TikTok مدتی است که ویژگی زیرنویس‌های خودکار را عرضه کرده است. همین ماه گذشته، اینستاگرام نیز کپشن‌های خودکار را برای ویدیوهای خود معرفی کرد.

دکمه CC توییتر

فعال کردن زیرنویس‌های ویدیویی یک بهبود قابل توجه و مهم است. همچنین، برای کاربران خوب است که ویدیوهایی را با صدای کم تماشا کنند و متوجه صحبت‌های آن بشوند. در اوایل این ماه، توییتر همچنین توضیحات تصاویر خود را اصلاح کرد و متن‌های قابل مشاهده‌تری برای کسانی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کردند، تغییر داد.

درخواست ایلان ماسک برای افزوده شدن دکمه ویرایش در Twitter

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، قطعا یکی از تاثیر گذارترین مدیران عامل در جهان است. نفوذ او در بین کاربران این شبکه اجتماعی، پس از اینکه به بزرگ‌ترین سهامدار آن تبدیل شد، حتی بیشتر از گذشته شده است. ایلان ماسک در اولین حرکت خود به عنوان بزرگ‌ترین سهامدار توییتر، شب گذشته یک نظرسنجی را در توییتر منتشر کرد. این نظرسنجی از کاربران خواسته است که رای دهند که آیا می‌خواهند دکمه ویرایش در توییتر را داشته باشند یا نه. در کمتر از ۱۲ ساعت، این پست در حال حاضر بیش از ۲.۵ میلیون رای دارد. علاوه بر این، در حال حاضر، ۷۳.۵ درصد از رای دهندگان خواهان افزوده شدن دکمه ویرایش هستند و همچنین حدود ۲۶.۵ درصد نیز این قابلیت را نمی‌خواهند.

دکمه CC توییتر

به گفته GizChina، البته باید دقت کرد که نظرسنجی نماینده چیزی نیست و قرار نیست مستقیما به نتیجه خاصی منتهی گردد. با این حال، وضعیت جدید ایلان ماسک به طور خودکار، ارتباط بهتری را با مدیریت توییتر برای او فراهم می‌کند. تا به حال، این شرکت نسبت به نیازهای طولانی مدت کاربران برای ویرایش پست‌های نوشته شده و منتشر شده از قبل بی تفاوت بوده است. در همین حال، ماسک برنامه‌های خود برای توییتر را نیز اعلام کرده بود.

به گفته DPA، وی سهام به دست آمده خود در این شرکت را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در فرم 13G گزارش کرده است، به گفته DPA، این کار به این معنی است که او به دنبال نفوذ فعال در سیاست تجاری آن یا یک کرسی در هیئت نظارت نیست. در این صورت، او باید یک فرم ۱۳ بعدی را پر کند. پس از اعلام این خبر، سهام توییتر در پایان معاملات روز دوشنبه همچنان بیش از ۲۷ درصد افزایش یافت.

با این حال، مدیران ارشد توییتر در حال حاضر واکنش خاصی را به این نظرسنجی ابراز نداده‌اند. نظر شما در این مورد چیست؟! آیا اضافه شدن دکمه ویرایش و دکمه نمایش زیرنویس در توییتر می‌تواند محبوبیت این شبکه اجتماعی را بیشتر کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان