حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلاش توییتر برای بهبود وضعیت اعلانات این شبکه اجتماعی با خرید شرکت OpenBack

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

توییتر یکی از بزرگ‌ترین شبکات اجتماعی جهان است. هر روزه میلیون‌ها اعلان در سراسر جهان به کاربران این شبکه اجتماعی ارسال می‌شود اما در مواردی کاربران به نامربوط بودن این اعلان‌ها انتقاد داشتند. حالا شاهد تلاش توییتر برای بهبود وضعیت اعلانات این شبکه اجتماعی با خرید یک شرکت متخصص هستیم. با ترنجی همراه باشید.

تلاش توییتر برای بهبود وضعیت اعلانات با خرید و به کارگیری یک شرکت دیگر

همانطور که می‌دانید، Push notification ها و به طور کلی هر نوع اعلانی برای اپلیکیشن‌ها، به‌ویژه شبکه‌های اجتماعی، بسیار مهم هستند و همه ما می‌دانیم که چقدر آزاردهنده است وقتی توییتر به طور تصادفی شما را در مورد توییت شخصی مطلع می‌کند، در حالی که اصلا به شما مربوط نیست.

اخیرا Android Headlines گزارش داده است که این شرکت برای بهبود تجربه اعلانات خود دست به تغییرات مهمی می‌زند. اما به جای اختصاص دادن یک تیم به آن (یا هر کاری که رسانه‌های اجتماعی در این مورد انجام می دهند)، توییتر یک شرکت را به صورت کامل خریداری کرده است تا این وظیفه را انجام دهد.

تلاش توییتر برای بهبود وضعیت اعلانات

خوب، صادقانه بگوییم، برای یک شرکت بزرگ مانند توییتر غیرمعمول نیست که یک شرکت کوچک‌تر را به منظور بهبود بخشی از تجربه کاربری خود، خریداری نماید. در این مورد، توییتر شرکتی به نام OpenBack را خریداری کرده است و گویا این شرکت برای کمک به ارائه اعلان‌های مرتبط‌تر به کاربران در توییتر فعالیت خود را آغاز کرده است.

قابل درک است که توییتر می‌خواهد اطمینان حاصل کند تا اعلان‌های مناسب را در زمان مناسب دریافت کنید و علاوه بر آن، حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار می‌دهد. این خبر در توییتی توسط جی سالیوان، رئیس بخش محصولات مصرفی توییتر اعلام شد. جدای از اینکه این رسانه اجتماعی محبوب، می‌خواهد اعلان‌های مرتبط و جذابی را به شما بدهد، اما یک موضوع مهم را در مورد خرید OpenBack فاش نکرده است. تاکنون مشخص نیست که این خرید دقیقا چگونه به بهبود تجربه کاربران هنگام دریافت اعلان‌ها در توییتر کمک می‌کند و باید منتظر ماند و دید که نتایج آن چه خواهد بود.

شرکت OpenBack و وظایف و تخصص آن را بشناسید

ممکن است فکر کنید که توییتر فقط یک شرکت را خریداری کرده، اما این شرکت اساسا چه کاری انجام می‌دهد؟ گویا OpenBack برنامه‌ای است که محاسبات را روی دستگاه واقعی مالک انجام می‌دهد و نه روی سرور آنلاین. تقریبا، این راه خصوصی‌تر و امن‌تر برای رسیدگی به چنین عملیاتی است.

تلاش توییتر برای بهبود وضعیت اعلانات

با این حال، توییتر با اعلان‌ها نیز مشکلات مبرم‌تری دارد، مانند بی‌ربط بودن آن‌ها به شما یا باعث حواس‌پرتی شدن شما. با توجه به اینکه اعلان‌های توییتر اغلب نامربوط به نظر می‌رسند، به جای اینکه شما را به بازگشت درون این برنامه تشویق کند، بسیاری از کاربران را مجاب به خارج شدن و بستن آن می‌کند یا برای مدتی دچار وقفه شده و سپس تصمیم می‌گیرند آن‌ها را خاموش کند. واضح است که توییتر نمی‌خواهد این مشکل کاربرانش را اذیت کند، زیرا اعلان‌ها معمولا راهی هستند که برنامه شما را دوباره با خود همراه می‌کند و باعث می‌شود آن را باز کنید و به آنچه در جریان است نگاه کنید.

به گفته PhoneArena، این که چگونه توانایی محاسباتی OpenBack بر روی دستگاه در ارتباط با اعلان‌های توییتر بهبود می‌یابد، همچنان یک راز باقی مانده است. یکی از گمانه‌زنی‌هایی که Android Headlines مطرح می‌کند این است که فناوری پشت پرده OpenBack می‌تواند از یک فیلتر روی دستگاه برای نگه داشتن اعلان‌ها استفاده کند تا زمانی که راه درست برای دریافت آن‌ها بر اساس زمان استفاده از برنامه باشد.

ایلان ماسک به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شد؛ افزایش ۲۵ درصدی ارزش توئیتر

اما، همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، هنوز راه زیادی تا دیدن تاثیرات این خرید در نحوه ارائه اعلان‌ها توسط توییتر وجود دارد. امیدواریم این برنامه بتواند کنترل بیشتری بر روی Push notification هایی که می‌خواهید از برنامه ببینید، به شما بدهد. ارزش این معامله به طور عمومی اعلام نشده است، بنابراین مشخص نیست که توییتر چقدر برای خرید OpenBack پرداخت کرده است، اما این مبلغ می‌تواند ده‌ها میلیون دلار باشد.

توییتر تلاش زیادی برای بهبود تجربه کاربری داشته است. اما فقط اعلان‌های توییتر نیست که باید دچار بهبود و پیشرفت شوند. اخیرا این شرکت روشی سرگرم‌کننده برای ایجاد گیف‌های خود در برنامه iOS و همچنین راهی برای جستجو در تمام پیام‌های مستقیم شما برای یافتن مکالمه مورد نظر خود معرفی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان