حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Narzo 50A Prime با تراشه UNISOC و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

گوشی هوشمند ریلمی Narzo 50A Prime در هند معرفی شده است. این محصول نسخه بهبود یافته Narzo 50A محسوب می‌شود، که در سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی شده بود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند جدید ریلمی درون یک پانچ هول قطره ای قرار گرفته و طراحی ماژول دوربین قاب پشتی نیز بسیار شبیه GT 2 Neo است. به طور کلی قاب پشتی این دستگاه رنگی مات دارد. اما نیمه بالایی قاب کاملا براق طراحی شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم جدیدترین گوشی هوشمند ریلمی چه مشخصاتی دارد؟

ریلمی Narzo 50A Prime از تراشه UNISOC و شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردار است

ریلمی Narzo 50A Prime دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن FullHD+ است. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی داشته و حدود ۹۰ درصد از قاب جلوی دستگاه را له خود اختصاص داده است. این تلفن هوشمند مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی باتری پرظرفیتی داشته و به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. خوشبختانه قابلیت فست شارژ ۱۸ واتی (به وسیله درگاه USB Type-C) نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده.

Realme Narzo 50A Prime

تراشه Unisoc T612 نیروی پردازشی مورد نیاز Narzo 50A Prime را تامین می‌کند. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این میزان فضای ذخیره سازی برای برخی از کاربران کافی نخواهد بود. بنابراین جدیدترین تلفن هوشمند مقرون به صرفه ریلمی از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) نیز پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI R edition مجهز شده است.

برخی از مشخصات Realme Narzo 50A Prime

سه لنز در ماژول دوربین موجود در قاب پشتی ریلمی Narzo 50A Prime قرار دارند. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. و در کنار آن نیز دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (یکی از نوع مونوکروم و دیگری تشخیص عمق) قرار گرفته اند. سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع خازنی بوده و بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، جی پی اس، وای فای، بلوتوث و برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. به طور کلی نارزو ۵۰ ای پرایم از نظر طراحی و مشخصات تا حدودی شبیه Realme C35 است.

ریلمی Narzo 50i و Narzo 50A رسماً در هند معرفی شدند

گوشی هوشمند جدید ریلمی چه قیمتی دارد؟

مطابق با گزارش GizmoChina، نسخه ۴+۶۴ گیگابایتی Realme Narzo 50A Prime قیمتی معادل ۱۱,۴۹۹ روپیه (۱۵۰ دلار) دارد. و نسخه ۴+۱۲۸ گیگابایتی این تلفن هوشمند نیز با پرداخت ۱۲,۹۹۹ روپیه (۱۶۹ دلار) قابل تهیه خواهد بود. عرضه این دستگاه از ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت) شروع شده و در تنها در دو رنگ مشکی و آبی قابل تهیه است.

نظر شما درباره جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی