حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی Narzo 50i و Narzo 50A رسماً در هند معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی

ریلمی امروز در مناطق مختلفی از گوشی‌های اقتصادی جدید خود رونمایی کرده است. در همین راستا، گوشی‌های جدید ریلمی با نام‌های Narzo 50i و Narzo 50A از راه رسیده‌اند. اما این گوشی‌های اقتصادی، چه ویژگی‌هایی را با خود یدک می‌کشند؟

مشخصات فنی و قیمت ریلمی Narzo 50i

ابتدا از گوشی Narzo 50i شروع می‌کنیم. این گوشی، اقتصادی‌ترین گوشی ریلمی است که امروز معرفی شده است. از سوی دیگر، ریلمی نارزو 50i را با ویژگی‌های جذابی نسبت به رده قیمتی که دارد، ارائه می‌دهد.

ریلمی Narzo 50i

نازو 50i، مجهز به نمایشگری ۶.۵ اینچی با از نوع IPS LCD با وضوح +HD است. بیشینه نوری این نمایشگر، به ۴٠٠ نیت می‌رسد. رفرش ریت آن نیز ۶٠ هرتز است. تراشه به کار رفته به عنوان مغز متفکر ریلمی Narzo 50i، یک چیپست از Unisoc با نام SC9863A است. ریلمی تصمیم گرفته است تا به صورت پیش فرض از اندروید ١١ و رابط کاربری RealmeUI 2.0 در این گوشی بهره گیری کند. ٢ یا ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ٣٢ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 این دستگاه اقتصادی را همراهی می‌کنند.

گفتنی است که این گوشی، از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. نسخه بلوتوث آن نیز ۴.٢ است. ریلمی امکان استفاده از کارت حافظه جانبی را تا سقف ٢۵۶ گیگابایت در Narzo 50i فراهم کرده است. دوربین اصلی Narzo 50i، از وضوح ٨ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است و درون ناچ قطره‌ای تعبیه شده است. شایان ذکر است که این گوشی از حسگر تشخيص اثرانگشت نیز بی بهره مانده است.

قیمت ریلمی Narzo 50i

درگاه Micro-USB 2.0 و جک ٣.۵ میلی متری هدفون در گوشی اقتصادی جدید ریلمی حضور دارند. ریلمی از باتری ۵,۰۰٠ میلی آمپر ساعتی در بطن این گوشی استفاده کرده است. شارژر آن نیز ١٠ واتی است. در نهایت، Narzo 50i از قاب پشتی و فریم پلاستیکی بهره مند است. اما قیمت این گوشی چه قدر است؟ ریلمی Narzo 50i را در کشور هند معرفی کرده است. قیمت نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی آن، برابر با ٧,۴٩٩ روپیه (معادل ١٠٢ دلار آمریکا) است. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی هم با قیمت ٨,٩٩٩ روپیه (معادل ١٢٢ دلار آمریکا) به دست مشتریان می‌رسد.

جزئیات و قیمت ریلمی نارزو 50A

ریلمی در کنار رونمایی از گوشی اقتصادی ریلمی Narzo 50i، از یک گوشی دیگر نیز پرده برداشته است. نام این دستگاه، Narzo 50A است. قیمت این دستگاه، بیشتر از Narzo 50i است. اما مشخصات دقیق نارزو 50A چیست؟

این گوشی، نمایشگری مشابه با Narzo 50i دارد. اما بیشینه نوری نمایشگر Narzo 50A، از ۴٠٠ نیت، به ۵٧٠ نیت افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر، حسگر تشخیص اثرانگشت Narzo 50A در قاب پشتی آن واقع شده است. تراشه موجود در این دستگاه، Helio G85 مدیاتک با لیتوگرافی ١٢ نانومتری است.

 

تراشه مدیاتک Helio G85 با معماری ۱۲ نانومتری رسما معرفی شد

 

سیستم عامل اندروید ١١ و رابط کاربری RealmeUI 2.0 در Narzo 50A موجود هستند. ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 1866MHZ در این گوشی موجود است ۶۴ یا ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 نیز در کنار آن به کار گرفته شده است. ریلمی درگاه کارت حافظه جانبی را در Narzo 50A به کار گرفته است. پشتیبانی از اینترنت 4G و بلوتوث نسخه ۵.٠ در Narzo 50A فراهم است.

اما Narzo 50A، مشصخات نسبتاً متفاوت و جذاب‌تری در بخش سیستم دوربین اصلی دارد. سنسور اصلی دوربین این گوشی، وضوح ۵٠ مگاپیکسلی دارد. در واقع این حسگر تصویر، ISOCELL JN1 سامسونگ است. دو سنسور ٢ مگاپیکسلی نیز این سنسور را همراهی کرده‌اند و خبری از عکاسی فوق عریض در Narzo 50A نیست. در نهایت، دوربین سلفی با تغییری نسبت به نسل قبل مواجه نشده است و همان وضوح ٨ مگاپیکسلی را دارد. مکان قرارگیری دوربین سلفی، در ناچ قطره‌ای است.

درگاه شارژ این دستگاه، از نوع Type-C است. خوشبختانه جک ٣.۵ میلی متری هدفون از Narzo 50A حذف نشده است. ظرفیت باتری Narzo 50A، برابر با ۶,۰٠٠ میلی آمپر ساعت است که یک گزینه بسیار خوب برای تأمین انرژی این دستگاه مقرون به صرفه محسوب می‌شود. شارژر آن نیز توان ١٨ واتی دارد و همراه با جعبه گوشی عرضه می‌شود. در انتها، قاب پشتی و فریم Narzo 50A پلاستیکی است. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی نارزو 50A، قیمت ١١,۴٩٩ روپیه‌ی (معادل ١۵۶ دلار آمریکا) را داراست. نسخه گران‌تر با ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی نیز از قیمت ١٢,۴٩٩ روپیه‌ی (معادل ١۶٩ دلار آمریکا) بهره می‌برد.

نظر شما در مورد ریلمی Narzo 50i و Narzo 50A چیست؟ شما کدام دستگاه را بیشتر می‌پسندید؟ عملکرد ریلمی در رده گوشی‌های اقتصادی چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی های خیلی خوبی هستن، ولی ناروز 50A خیلی بهتره و مشخصات بهتری هم داره، قیمتهام که زیر 200 دلاره و خیلی مقرون به صرفه هستش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️