حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدفون WH-1000XM5 سونی فاش شد؛ تغییر طراحی، عمر باتری 40 ساعته و ANC بهبودیافته

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سونی

سونی درحال‌حاضر به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده هدفون‌های پیشرفته با قابلیت حذف نویز فعال شناخته می‌شود. پرچمدار فعلی WH-1000XM4 این شرکت با قیمت مناسب خود، بهترین هدفون بی‌سیمی است که می‌توانید تهیه کنید. بااین‌حال، سونی ممکن است خود را برای نسل آینده این هدفون با نام احتمالی WH-1000XM5 آماده کند؛ چراکه اخیرا تصاویر این دستگاه در تمامی زوایا و رنگ‌بندی به‌همراه مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

هدفون WH-1000XM5 سونی

نشریه TechnikNews، اخیرا چند رندر مطبوعاتی با کیفیت بالا از Sony WH-1000XM5 را به‌اشتراک گذاشته است. رندرها طراحی جدید هدفون را به نمایش می‌گذارند. درحالی‌که طراحی کلی WH-1000XM4 فعلی، مانند مدل قبلی خود به‌نظر می‌رسید؛ اما با WH-1000XM5 جدید، ما شاهد تغییرات قابل‌توجهی هستیم. طراحی این دستگاه این بار بسیار تمیزتر و مینیمال‌تر شده است.

هدفون WH-1000XM5 سونی

هدفون WH-1000XM5 سونی

به‌نظر می‌رسد WH-1000XM5 دارای گوشی‌های بزرگ‌تر است و همچنین هدبند نیز دارای لایه‌های ضخیم‌تری می‌باشد. این بدان معنی است که مدل جدیدتر، باید به‌صورت کلی و درهنگام استفاده، راحت‌تر باشد. کلید روشن و خاموش با یک اسلاید جایگزین شده است، درحالی‌که دکمه “Custom” به “NC/Ambient” تغییر نام داده شده. تصاویر این هدفون همچنین نشان می‌دهد که WH-1000XM5 در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.

تا آنجا که به مشخصات مربوط می‌شود، WH-1000XM5 تا 40 ساعت عمر باتری با ANC ارائه می‌دهد که 10 ساعت بیشتر از مدل‌های قبلی خود است. بااین‌حال، مدت‌زمان شارژ این بار افزایش یافته است زیرا شارژ کامل هدفون 3.5 ساعت طول می‌کشد. همچنین می‌توان انتظار عملکرد بهتر ANC را داشت، زیرا گفته می‌شود که هدفون جدید از دو تراشه اختصاصی و سه میکروفون برای حذف نویز استفاده می‌کند. این هدفون همچنین از اتصال بلوتوث 5.2، جک 3.5 میلی‌متری صدا و USB Type-C برای شارژ پشتیبانی می‌کند.

در زمان نگارش این مقاله، هیچ صحبتی در مورد زمان رونمایی رسمی و عرضه هدفون WH-1000XM5 از سوی سونی وجود ندارد. بااین‌حال، مشاهده ظاهر جذاب و عملکرد بهتر این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود، مطمئینا خبر خوبی برای دوست‌داران موسیقی خواهد بود.

نظر شما در مورد هدفون WH-1000XM5 سونی و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جووون عجب هلوییه این هدفون!!
بی صبرانه منتظرشم بیاد به بازار تا با هدفونXM3 که دارم عوضش کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی